Главная страница
Контакты

    Басты бет


Сапа менеджмент жүйесі

жүктеу 0.91 Mb.



жүктеу 0.91 Mb.
бет1/6
Дата19.03.2017
өлшемі0.91 Mb.

Сапа менеджмент жүйесі


  1   2   3   4   5   6





І.Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті

СМЖ ЖМУ Е/ОӘК.09-2015

3 басылым


САПА МЕНЕДЖМЕНТ ЖҮЙЕСІ

Силлабус

Ф.4.09-42

01.09.2015 ж.



Физика-математика факультеті

Информатика және ИОӘ кафедрасы

СИЛЛАБУС


Компьютерлік графика пәні бойынша
5В010900-математика, 5В011000-физика, 5В011100-информатика, 5В070300-ақпараттық жүйелер, 5В011200-химия, 5В011300-биология, 5В011600-география, 5В060200-информатика, 5В060400-физика, 5В060800-экология, 5В090200-туризм, 5В073200-стандарттау, сертификаттау және метрология, 5В010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу, 5В010200- Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі, 5В010300-Педагогика және психология, 5В010400-Бастапқы әскери дайындық, 5В010500-Дефектология, 5В010600-Музыкалық білім, 5В010700-Бейнелеу өнері және сызу, 5В010800-Денешынықтыру және спорт, 5В011400-Тарих, 5В011500-Құқық және экономика негіздері, 5В011700-Қазақ тілі мен әдебиет, 5В011800-Орыс тілі мен әдебиет, 5В011900-Шетел тілі: екі шетілі, 5В012000-Кәсіптік білім, 5В012100-Қазақ тілінде оқытпайтын мектептегі қазақ тілі мен әдебиеті, 5В012200-Орыс тілінде оқытпайтын мектептегі орыс тілі мен әдебиеті, 5В020700-Аударма ісі, 5В030100-Құқықтану, 5В042100-Дизайн, 5В050400-Журналистика, 5В090800-Бағалау, 5В090600-Мәдени-тынығу жұмысы, 5В050600-экономика, 5В0507-менеджмент, 5В050800-есеп және аудит, 5В050900-қаржы, 5В051000-мемлекеттік және жергілікті басқару , 5В051100-маркетинг, 5В090400-әлеуметтік мәдени жұмыс мамандықтары үшін

Оқыту түрі: қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша


Курс: 1,2, 3

Семестр: 2,3, 5

Кредит саны: 2, 3

Барлық сағат саны: 135, соның ішінде:

Контакті сағаты: 2

Консультация On-Line: 2

Консультациялар off-line: 41

СӨЖ: 90


Аралық бақылау: 2

Дифф. сынақ: 3,5 семестр


Талдықорған 2015 ж

Оқытушы туралы мәлімет

Тұлымшакова Гүлнұр Қанатқызы – аға оқытушы, электрондық пошта – gulnur_01_01@gmail.
Бақылау - зерттеу не тексеру әдісі. Бақылау арнайы жоспар бойынша жүргізіледі. Жоспарда Бақылаудың мақсаты мен міндеттері, объектісі (сабақ, саяхат, лабораториядағы, шеберханадағы, оқу-тәжірибе учаскесіндегі оқушылардың жұмыстары), жүргізу әдісі мен жолдары дұрыс көрсетілуі тиіс.
Мәліметтер (данные; data) - автоматты құралдардың көмегімен, кей жағдайда адамның қатысуымен, өңдеуге I ыңғайлы түрде берілген мағлұмат. Мәліметтердің кірістік, шығыстық, басқару, проблемалық, сандық, мәтіндік, графикалық және т.б.
com тел.: 305714 сот. 8-708-519-98-35

Сабақ уақыты- кесте бойынша

Консультация уақыты-кесте бойынша.
Сабақ беру уақыты – сабақ кестесі бойынша
Пәннің пререквизиттері:


  • Информатика;
    Уақыт - өлшемдер жүйесінің оқиғаларды реттеу, олардың ұзақтығын және араларындағы интервалдарын сипаттауда, және нәрселердің қозғалысын сипаттауда пайдаланатын маңызды мүшесі. Уақыт мифология, философия және ғылымның әр салада пайдалану үшін қарама-қайшылысыз сипаттау, зерттеу нысаны болып, талай-талай ұлы ғалымдарды өмірге әкелген.


Пәннің постреквизиттері:

Осы пән бойынша меңгерілетін білімдердің болуы «Компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын қолданатын қазіргі қоғамдағы әртүрлі сфераларын пайдалану» пәндерін оқу негізінде қажетті болады.



  • Газет мәтінімен жұмыс;

  • Инженерлік графика;

  • Кәсіптік компьютерлік программалар;

  • Графика және моделдеу.


Пәннің қысқаша сипаттамасы:

Компьютерлік графикамен жұмыс дербес компьютерді пайдаланудағы ең танымал бағыттардың бірі және онымен тек кәсіби суретшілермен дизайнерлер ғана айналыспайды. Кез келген кәспорында уақыт өткен сайын газеттер мен журналдарға жарнамалық хабарландырулар немесе жарнамалық беттер мен буклеттер беруге тура келеді.

Буклет(бүктеме) (Booklet, folder, leaflet) - параллель беттестіру арқылы бірнеше бетке қатталған бір параққа басылган құжат.
Жарнама, реклама (франц. reclame, лат. reclamo - жар саламын) - тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таратылатын хабарлама; белгілі бір адамдар, ұйымдар, әдебиет пен өнер шығармалары туралы хабар таратып, оларды әйгілеу.
Ірі фирмалар мұндай жұмыстарды арнайы дизайнерлік бюро немесе жарнамалық агенстволарға дайындаттырады. Ал шектеулі бюджеті бар шағын фирмалар өз күштері мен қажетті программалық құралдардың көмегіне сүйенеді. Мұнда тек бұл мүмкіндіктерді қамтамасыз ететін құралдарды білу және оларды кәсіби қолдана алу керек. Графикалық мәліметтерді ұсыну. Түстер өлшемі және модельдері. Графиктік бейнелерді сақтау форматтары.



Құзыреттілігі: PhotoShop, Corel Draw, 3Ds Max программаларын және компьютерлік графика пәнін білу;
Компьютерлік графика - 2011 жылы Алматы қаласы «Дәуір» баспасында басылып шыққан кітап. Кітап авторы/құрастырушысы - Б. Н. Нұрмаханов, Д. Д. Әбілдабекова, У. Т. Қарымсақов. Беттер саны - 200.
PhotoShop, Corel Draw, 3Ds Max программаларының қолданушы интерфейсін білу және баптауды меңгеру; PhotoShop, Corel Draw, 3Ds Max программаларында қолдануда құрал саймандарды қолдана алу біліктілігі мен білімін қолдана алу
«Компьютерлік графика» курсының мақсаты мен міндеті
Пәннің негізгі мақсаты болып графиктік конвейр деп аталатын заман талабына сай дамыған графиктік жүйелерді, инженерлік графиктерді және анимацияларды үйрету болып табылады.

  • Машиналық графикуа түсінігін білу;

  • комптютерлік графиканың базалық түсініктері әдістері мен алгоритмін үйрету;
    Мақсат - белгілі бір межеге қол жеткізуге бағытталған әрекеттің ой-санадағы көрінісі. Мақсат ойлау нәтижесінде болашақты алдын ала болжау арқылы туатын мұрат, ішкі қозғаушы күшті білдіреді. Мақсатқа жету үшін әр түрлі іс-әрекеттер мен қимылдар жасалады.
    Инженер - инженерлік іспен айналысатын, ғылыми білімін, математиканы және өнертапқыштығын қолданып, техникалық, қоғамдық және коммерциялық проблемалардың шешімін табумен айналысатын маман. Инженерлер материалдарды (заттар), құрылымдарды және жүйелерді олардың тиімділігі, заңға сәйкестігі, қауіпсіздік мәселесі және бағасы себепті туындайтын шектеулерді ескере отырып жобалайды.
    Алгоритм, алгорифм (ағылшынша: algorіthm, algorіsmus - Әл-Хорезмидің атынан шыққан) - бастапқы берілген мәліметтермен бір мәнде анықталатын нәтиже алу үшін қай амалды (жұмысты) қандай ретпен орындау қажеттігін белгілейтін есептерді (мәселелерді) шешу (математикалық есеп-қисаптар орындау, техникалық объектілерді жобалау, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу т.б.)


  • танымал графикалық бағдарламалармен таныстыру;

  • компьютерлік дизайн негіздерімен таныстыру;

  • компьютерлік графиканы қазіргі қоғамда әртүрлі ортада пайдалануын таныстыру.


Курстың нәтижесінде студентің білуі керек білімі, білгілігі және дағдысы

Студент PhotoShop, Corel Draw, 3Ds Max программалары туралы білім алады;



Студент үйреніп біледі:

Corel Draw векторлық және Adobe Photoshop растролық векторы, 3Ds Max программаларының қолданушы интерфейсін баптап және олармен жұмыс жасай алуды үйренеді.

Бағытталған кесінді A B → }} деп A - “бас нүктесінен” бастап екінші B - “соңғы”нүктесіне дейінгі түзу бойындағы нүктелер жиыны.
Көп қабатты бейнелер құру, объектілерді реттей алу, сурет салу, жөндеу, бейненің жеке бөліктерін бөліп алу құралдарымен жұмыс істей алу, өңдеу жұмыстарын жүргізуді үйренеді. Мәтінмен жұмыс істеу құралдарын пайдалану, сүзгілерді, арнайы эффектілерді пайдалануды үйренеді. Бейнелерді алмастыру, текстурамен жұмысты, сканерден өткізілген бейнелерді жөндеудің қарапайым тәсілдерін білу: түс және үстер моделі, түстер каналы, белгілер, қабаттар, түстер коррекциясымен жұмыс жасауды.
Сурет, бөлмедегі сурет. Сурет әртүрлі бояулармен: акварельмен (қағазға немесе картон), майлы бояумен (холстқа, картонға, ағашқа), пастельмен (ерекше түрлі-түсті қарындаштармен қағазға немесе картонға) салынады.
Алмастыру - белгілі бір n элементті қандай да бір ретте (тәртіпте) қайталамай орналастыру. Берілген n элементтен барлығы әр түрлі n! = 1*2...n Алмастыруы жасалады. Алмастыруға байланысты көптеген есептер ауыстыру терминдері арқылы тұжырымдалады.
Компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын қолданатын қазіргі қоғамдағы әртүрлі сфераларын пайдалана білуді меңгеріп үйренеді.



Пән білімінің жалпы баллдық бағасының бөлінуі


Бағаланатын бағдар

(позиция)

1-8 аптадағы бағалау мөлшері

9-15 аптадағы бағалау мөлшері

Баллдың максималдық (жоғары) мөлшері

Электронды журналға балл қоюдың кезеңі

ӨЖ

2

2

Әрбір ӨЖ –ге 100 баллдан

4,7,11,

14 апталарда



Аралық бақылау

1

1

Әр аралық бақылауға 100 баллдан

8 және 15 аптада

Аралық бақылау

1

1

Әр аралық бақылауға 100 баллдан

8 және 15 аптада

Кіру рұқсатының рейтингісі 1

R 1 = (СР1 СР2 R)/3

100

8 апта

Кіру рұқсатының рейтингісі 2

R2 =(СР3 СР4 R)/3

100

15 апта

Академиялық кезеңдегі кіру рұқсатының рейтингісі

R= (R1 R2)/2

100

15 апта

Емтихан

Е

100

16-17 апта

Қорытынды баға

І = R*0.6 E*0.4

100



Білімді бағалаудың баллдық-рейтингтік жүйесі




Әріппен белгіленген баға

Бағаның цифрлік эквиваленті

Пайыздық мөлшері

Дәстүрлі түрде бағалау

A

4.0

95-100

Өте жақсы

A-

3.67

90-94

B

3.33

85-89

Жақсы

B

3.0

80-84

B-

2.67

75-79

C

2.33

70-74

Қанағаттанарлық

C

2.0

65-69

C-

1.67

60-64

D

1.33

55-59

D

1

50-54

F

0

0-49

Қанағаттанарлықсыз

Кредиттік технология жүйесінің өзіне тән ерекшелігі жинақтаушы жүйе қолданылады, яғни білім алушының оқудағы жетістік деңгейі, әр пәннің қорытынды бағасымен анықталады, ол рейтингтен (қорытынды бағаның 60%) және емтихан бағасынан (40%) құралады. Рейтинг студенттің әр пәннен академиялық кезеңде жинаған балынан құралады.

Академия - ғылыми қоғамдардың, мекемелердің, оқу орындарының атауы. "Академия" сөзі гректің Akademos деген мифтік батырының атынан шыққан. Біздің заманымыздан бұрын 4 ғасырда Афины маңындағы "қасиетті бақ" сол батырдың атымен аталып, онда Платон өз шәкірттеріне лекция оқыған.
Кезең - тау жотасы қырқаларының биік бөліктері мен кейбір төбелердің аралығында орналасқая ояң бөліктер. Олардың едәуір белігі тау жоталарының бір жағынан екінші жағына өтуге мүмкіндік туғызады. Кезең - тектоникалық немесе эрозиялық-денудациялық генезисті тау жотасы төбелерінің аралығындағы қырқалар; бар өрісіндегі жоғары қысымды екі атырап пен төмен кысымды екі атыраптың арасындағы кеңістік.
Соған сәйкес білім алушының оқу жетістігі үшін (күнделікті сабақтағы жауап беруі, үй тапсырмасын тапсыруды, СӨЖ; аралық бақылау және т.б) 100 баллдық шкала бойынша бағаланады және соңғы рейтинг барлық бақылау кезеңінде алған бағанын орташа арифметикалық сумасымен шығарылады.
Арифметика (грек. arіthmētіkē, arіthmos – сан) - сандар (бүтін және бөлшек) және оларға қолданылатын амалдар туралы ғылым (грекше arіthmetіke, arіthmos – сан).


Баға қоюдын критерилері

Бақылау түрі

Максимальдық баға

Оқытушының журналына балл қойылатын мерзімі

ӨЖ 1

Тапсырма 1

Тапсырма 2


100

40

60




ӨЖ тапсырмаларының тапсыру кестесіне сәйкес

ӨЖ 2

Тапсырма 1

Тапсырма 2


100

40

60




ӨЖ тапсырмаларының тапсыру кестесіне сәйкес

ӨЖ 3

Тапсырма 1

Тапсырма 2


100

50

50




ӨЖ тапсырмаларының тапсыру кестесіне сәйкес

ӨЖ 4

Тапсырма 1

Тапсырма 2


100

40

60




ӨЖ тапсырмаларының тапсыру кестесіне сәйкес

Аралық бақылау 2: коллоквиум

Сұрақ 1- баға 1

Сұрақ 2- баға 2

Сұрақ 3- баға 3

Сұрақ 4- баға 4

Сұрақ 5- баға 5

Қорытынды баға: (баға1 баға2 баға3 баға4 баға5)/5


100

100


100

100


100

100

8апта


Аралық бақылау 1: Жоба қорғау

Жоба идеясы

Жоба күрделілігі

Жобаның тұсаукесері



100

10

30



60

15 апта

*СӨЖ мазмұны силлабустағы СӨЖге арналған кестеде көрсетілген

Лекциялардың күнтізбелік-тақырыптық жоспары




Тараулар бойынша лекция тақырыптары

Сағат саны

Апта

Әдебиет



Кіріспе. Компьютерлік графика ұғымы. Даму кезеңдері

1

1 апта

3



Графикалық мәліметтерді ұсыну. Түстер өлшемі және модельдері.

1

2 апта

1,5



Графиктік бейнелерді сақтау форматтары

1

3 апта

1,5



Corel Draw векторлық редакторы

1

4 апта

3,5



Сызықтар. Мәтінмен жұмыс.

1

5 апта

3,5



Бояу және контур.

1

6 апта

3,5



Объектілер тобы. Объектілермен жұмыс.

1

7 апта

3,5



Adobe Photoshop графиктік редакторы

1

8 апта

1,6,7,8



Қабаттармен жұмыс. Арналар. Бейнелерді редактрлеу.

1

9 апта

1,6,7,8



3ds max интерфейс негізі. Терезе проекцияларын қолдану. Объектілермен базалық амалдар жасау.


1

10 апта

9,10



Жай обектінің негізінде күрделі объектілер құру

1

11 апта

9,10



3ds max қисығымен жұмыс

1

12 апта

9,10



Жарықтандыру типтері және басалық әдістері

1

13 апта

9,10



3ds max –та материалдармен және текстуралық картамен негізгі амалдар


1

14 апта

9,10



Визуализация және анимация

1

15 апта

9,10




Барлығы

15








Практикалық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспары



Сабақтың тақырыбы және мазмұны

Сағат саны

Апта

Өткізу формасы



Тақырыбы: Кіріспе. Компьютерлік графика ұғымы. Даму кезеңдері

Тапсырма: Сурет салу құралдарын пайдалана отырып сурет салыңыз. (Қолмен салу құралы, 3 нүктелі қисық құралы, Безье құралы, пішін құралы)



1

1 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: Графикалық мәліметтерді ұсыну. Түстер өлшемі және модельдері.

Тапсырма: Бояу құралдарын пайдалана отырып «Күз», «Қыс» пейзажын салыңыз.



1

2 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: Графиктік бейнелерді сақтау форматтары

Тапсырма: Қарапайым геометриялық фигуралар құрыңыз және оны өзгертіңіз.



1

3 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: Corel Draw векторлық редакторы

Тапсырма: Құралды пайдалана отырып, дөңгелек пен тіктөртбұрыштен ағаш пен бұлт салыңыз;



1

4 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: Сызықтар. Мәтінмен жұмыс.

Тапсырма: а) Текст құралын пайдалана отырып, мәзір құрыңыз.



1

5 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: Бояу және контур.

Тапсырма: Кино жақсы көретіндерге арнап логотип құрыңыз.



1

6 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: Объектілер тобы. Объектілермен жұмыс.

Тапсырма: Біріктіру жолымен күрделі формалы объект құрыңыз.



1

7 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: Adobe Photoshop графиктік редакторы

Тапсырма: а) Жалынды мәтін құрыңыз;

Б) Қанды мәтін құрыңыз;


1

8 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: Қабаттармен жұмыс. Арналар. Бейнелерді редактрлеу.

Тапсырма: а) Жылдамдық эффектісін құрыңыз;

Б) қыр қар жасаңыз;

Г) Фотосуреттен сурет құрыңыз;



1

9 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: 3ds max интерфейс негізі. Терезе проекцияларын қолдану. Объектілермен базалық амалдар жасау.

Тапсырма: Қарапайым примитивтен қабырға құрыңыз



1

10 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: Жай обектінің негізінде күрделі объектілер құру

Тапсырма: а) Кішкене ғана колонада құрыңыз.

Б) «Артемида храмын» құрастырып салыңыз


1

11 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: 3ds max қисығымен жұмыс

Тапсырма: а) Сплайн құралын пайдалана отырып бокал құрыңыз;



1

12 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: Жарықтандыру типтері және басалық әдістері

Тапсырма: Үй салып, оның бөлмелеріне Omni (Жан-жаққа бағытталған жарық) жарығын орналастырыңыз.



1

13 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: 3ds max –та материалдармен және текстуралық картамен негізгі амалдар

Тапсырма: Бөлме бұрышын құрыңыз да оған материалдарды қолданыңыз



1

14 апта

Программамен жұмыс



Тақырыбы: Визуализация және анимация

Тапсырма: Жауып жатқан қарды құрыңыз



1

15 апта

Программамен жұмыс




Барлығы

15








  1   2   3   4   5   6

  • СИЛЛАБУС
  • Оқыту түрі: қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша

  • жүктеу 0.91 Mb.