Главная страница
Контакты

    Басты бет


Сабақтың тақырыбы: paint графикалық редакторы Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Paint графикалық редакторымен жұмыс жасауды үйрету

жүктеу 27.05 Kb.



жүктеу 27.05 Kb.
Дата22.03.2017
өлшемі27.05 Kb.

Сабақтың тақырыбы: paint графикалық редакторы Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Paint графикалық редакторымен жұмыс жасауды үйрету



Күні: ____________

Сыныбы:_________

Сабақтың тақырыбы: PAINT графикалық редакторы

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Paint графикалық редакторымен жұмыс жасауды үйрету.

Блок тақырыбы (Заголовок блока; block header) - блоктың басында орналасып, ол жайлы мәліметтер беретін және операциялық жүйеде қолданылатын арнайы жазба. Мысалы, блок тақырыбында оған кіретін логикалық жазбалар саны көрсетілуі мүмкін.

1. Білімділік: Оқушылар Paint графикалық редакторының маңыздылығын меңгеру.

2. Дамытушылық: Оқушыларға әрекеттерді орындау кезеңдерімен таныстыру.

3. Тәрбиелік: Оқушылар информатика кабинетінде техникалық қауіпсіздік ережесін сақтау және еңбекке баулу.

Сабақ түрі: Аралас сабақ

Сабақта қолданылатын көрнекті құралдар: Компьютерлер, информатика мен есептеуіш техника негіздері әдістемелік нұсқау бағдарламалары.

Оқушы Оқушы - белгілі бір іспен айналысатын адам. Бұл іс сабақ немесе адам қызығатын іс болуы мүмкін. Оқушы бір істі игерумен айналысады. Ол бұл істі жоғарғы деңгейге игергенге дейін оқушы деген атқа ие болады.
Әдістеме - педагогика ғылымының жеке пәндерден берілетін білім көлемі мен мазмұнын негіздеп, оны оқытудың тиімді әдістерін зерттейтін бір саласы. Тұтасынан алғандағы жас ұрпақты тәрбиелеу мен оқыту процесінің заңдылықтарын дидактика зерттейді.
Компьютер (ағылш. computer - «есептегіш»), ЭЕМ (электрондық есептеуіш машина) - есептеулерді жүргізуге, және ақпаратты алдын ала белгіленген алгоритм бойынша қабылдау, қайта өңдеу, сақтау және нәтиже шығару үшін арналған машина.

Сабақтың өту барысы:



  1. Оқушыларды ұйымдастыру

  2. Жаңа тақырыпты түсіндіру

  3. Сабақты бекіту

  4. Үйге тапсырма

Үй жұмысын сұрау

  1. Қажетті файлды бумадан қалай табуға болады?

  2. Дискідегі файлды қалай табуға болады?

  3. Ақпаратты компьютерге қалай сақтаймыз?

  4. Сақтау және Қалай сақтау бұйрықтарының айырмашылығы неде?

  5. Ақпаратты дискіден қалай оқимыз?

Жаңа сабақ

Адамзаттың бәрі суретті жақсы сала алмайды. Сондықтан адамзат ұзақ жылдар графикалық бейнелерді құруды механикаландыруға тырысты және бұған есептеу техникасының арқасында қол жеткізді.

Компьютерлік графикада екі бағыт бар: бейнелерді құру және бар бейнелерді өңдеу. Графикалық редакторлардың түрі көп. Олардың бірі сурет салу үшін, екіншілері - 3 D - графика құру үшін қолданылса, үшіншілері күрделі инженерлік сызбалар жасауға мүмкіндік береді.

Paint графикалық редакторы сурет салуға және дайын суреттерді өзгертуге мүмкіндік береді. Paint графикалық редакторында жұмыс істей отырып, өздеріңнің мәтіндерініңнің көркемдеулерін, жұмыс үстелі үшін фондық бейнелер құруды, қарапайым фотомонтаж жасауды, бейнелерді өзгертуді және тағы да көп нәрселерді үйренесіңдер.

Компьютерде графикалық ақпаратты құру құралдарына жататындар:


  • Енгізу құрылғылары (сканер, тышқан, графикалық планшет және т.б.
    ФОТОМОНТАЖ (фото... және монтаж) - фотография бейне жасау мақсатымен фотосуреттердің белгілі бір ортақ тақырыпқа топтастырылып берілуі. Фотомонтаж плакаттар, жарнамалар, фотоәзілдер дайындауда кеңінен қолданылады.
    Инженер - инженерлік іспен айналысатын, ғылыми білімін, математиканы және өнертапқыштығын қолданып, техникалық, қоғамдық және коммерциялық проблемалардың шешімін табумен айналысатын маман. Инженерлер материалдарды (заттар), құрылымдарды және жүйелерді олардың тиімділігі, заңға сәйкестігі, қауіпсіздік мәселесі және бағасы себепті туындайтын шектеулерді ескере отырып жобалайды.
    Ақпарат Ақпарат (лат. informatio - түсіндіру, мазмұндау) ұғымы күнделікті өмірден бастап техникалық салада пайдаланылатын көп мағыналы ұғым. Жалпы алғанда бұл ұғым шектеу, байланыс, бақылау, форма, инструкция, білiм, мағына, құрылым, бейнелеу, сезіну тағы басқа ұғымдармен тығыз байланысты.
    ГРАФИКАЛЫҚ ПЛАНШЕТ (Графический планшет; graphic tablet) - жиектік кескіндерді нүктелеп енгізу қүрылғысы. Графикалық планшет сызуға арналған қаламмен жасақталып, компьютерге қосылған жазық тақта болып келеді.
    );

  • Графикамен жұмыс істеуге арналған программалар (графикалық редакторлар).

Графикалық редактор - графикалық бейнелерді құруға және өзгертуге арналған программа.

Paint (ағылшынша сурет, сурет салу) - бұл растрлық (нүктелерден тұратын) бейнелермен жұмыс істеуге арналған графикалық редактор.

Барлық растрлық бейнелер нүктелерден - пиксельдерден тұрады.

Пиксель (ағылшынша picture element - суреттің элементі) - растрлық бейненің ең кішкентай элементі.

Түсті таңдау үшін Түстер тобындағы Палитра қолданылады. Оның сол жақ бөлігінде пәрмендер көрсетіледі. Алдыңғы саптағы түс Цвет 1 Қылқаламның түсін, сызықтық, фигураның түсін анықтайды. Фонның түсін Цвет 2 фигуралардың ішін толтыру үшін және өшіргіш үшін қолданылады. Палитрада 20 түс анықталып, бекітілген.

Бекіту: Тапсырма Растрлық бейнелерді Paint Стандарттық программасында қалай өңдеуге болады. Растрлық бейнелердің ең кіші элементі.

Жаңа сабаққа байланысты сұрақ жауап беру арқылы жаңа сабақты қорытындылау.

Сабақты қорытындылау: Paint графикалық редакторымен жұмыс жасауды үйрету.



Үй тапсырмасын беру: Бүгінгі өтілген тақырыпты мазмұндап келу.

Бағалау: Оқушылардың біліміне сәйкес бағалау.


жүктеу 27.05 Kb.