Главная страница
Контакты

    Басты бет


Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін

жүктеу 61.06 Kb.



жүктеу 61.06 Kb.
Дата09.05.2017
өлшемі61.06 Kb.

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін



Сабақтың тақырыбы: Информатика әлеміне саяхат

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін

жинақтау, олардың информатика пәнінен алған білімдерін бақылап,

бағалау.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы

мен іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта

отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.

Оқушы - белгілі бір іспен айналысатын адам. Бұл іс сабақ немесе адам қызығатын іс болуы мүмкін. Оқушы бір істі игерумен айналысады. Ол бұл істі жоғарғы деңгейге игергенге дейін оқушы деген атқа ие болады.
Логика (гр. λογική - «талдауға құрылған», λόγος - «сөз», «сөйлем», «ойлау», «ақыл») - ойлау, оның формалары мен заңдылықтары туралы ғылым. Логика дәлелдеу мен теріске шығарудың белгілі бір әдіс-тәсілдері қаралатын ғылым теориялар жиынтығын құрайды.
Компьютер (ағылш. computer - «есептегіш»), ЭЕМ (электрондық есептеуіш машина) - есептеулерді жүргізуге, және ақпаратты алдын ала белгіленген алгоритм бойынша қабылдау, қайта өңдеу, сақтау және нәтиже шығару үшін арналған машина.


Тәрбиелік: Пәнге, білімге, шығармашылыққа, ойын еркін жеткізе

білуге, топта бірлесе жұмыс істеуге, тәртіптілікке, сабырлылыққа, еңбек

сүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу, ұшқыр ойлы, шығармашылық

қабілеті бар жеке тұлғаны қалыптастыру.



Сабақтың түрі: дәстүрлі емес сайыс сабақ

Сабақтың типі: қалыптан тыс

Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, практикум, топпен және жеке жұмыс.

Сабақтың көрнекілігі:

- Интерактивті тақта (ойын презентациясын көрсетуге арналады).



Cабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.
    Кезең - тау жотасы қырқаларының биік бөліктері мен кейбір төбелердің аралығында орналасқая ояң бөліктер. Олардың едәуір белігі тау жоталарының бір жағынан екінші жағына өтуге мүмкіндік туғызады. Кезең - тектоникалық немесе эрозиялық-денудациялық генезисті тау жотасы төбелерінің аралығындағы қырқалар; бар өрісіндегі жоғары қысымды екі атырап пен төмен кысымды екі атыраптың арасындағы кеңістік.
    Ұйымдастыру кезеңінде оқушылар өз

орындарына отырғызылады. Әр топта 5 оқушыдан болады және оның

ішінде бірі топ басшысы ретінде сайланады. Сайысушы топтар

үстелдің екі шетінде орналасады.

Мұғалім:

Құрметті ұстаздар, оқушылар және қонақтар!

Барлықтарыңызды бізбен бірге қызықты «Информатика» әлеміне аттануға шақырамыз. Өздеріңізбен бірге ойлау жылдамдығын, тапқырлықты, күлкіні, шапшаңдықты алып жүруді ұмытпаңыздар.

Біздің саяхатымыз информатиканы үйренушілерге, информатиканы үйретушілерге, информатиканы сүйетіндерге және де информатиканы әлі де білмейтіндерге арналады.

Сайысымызға 7а, 7ә, 7б сыныптарынан құралған екі топ «Информатика әлесіне саяхат» сайысуға келіп отыр. Өздеріңіз көріп отырғандай әр тобымыз 5 оқушыдан құралған және оның ішінде бірі топ капитаны. Әр топ өздеріне қойылған тапсырмаларды бірлесіп, ақылдасып шешулеріне мүмкіндіктері бар.


Бүгін сайысымыздың әділ қазылар алқасымен таныстырып өтейін:

Әділ қазылар алқасының төрайымы:


Мүшелері:

1.Қосубаев Т -информатика пәні мұғалімі

2.Садыбекова К- д.т.ж.о, математика пәні мұғалімі

3.

Математика (гр. μάθημα - ғылым, білім, оқу; μαθηματικός - білуге құштарлық) - әлдебір әлемнің сандық қатынастары мен кеңістіктік формаларын, пішіндерін өлшейтін, оның ішінде - структуралар, өзгерістер, белгісіздік жөніндегі ғылым.
Тиленчиева А- информатика пәні мұғалімі


Сайыс шарты мен өтуі:

Сайыс 5 кезеңнен тұрады.

1. Қиын сұрақтар

2. «Көркем сурет», «Көркем мәтін»

3. Кім жылдам?

4. Сиқырлы пернелер

5. «Белгісіз қамал»

6. Ғажайып қаламсап

7. Информатика әлемі/ топ басшыларына сұрақ/
Енді сайысымызды бастайсыз. c:\users\user\desktop\олимпиада дамира\дамира\изображение.jpg

c:\users\user\desktop\олимпиада дамира\дамира\изображение 001.jpg

1-кезең. ”Қиын сұрақтар”аралы

1. Информацияның заңдылықтарын зерттейтін ғылыми білім дер саласы /информатика/

2.

Ақпарат (лат. informatio - түсіндіру, мазмұндау) ұғымы күнделікті өмірден бастап техникалық салада пайдаланылатын көп мағыналы ұғым. Жалпы алғанда бұл ұғым шектеу, байланыс, бақылау, форма, инструкция, білiм, мағына, құрылым, бейнелеу, сезіну тағы басқа ұғымдармен тығыз байланысты.
Компьютер атасы/ Чарль Бэббидж/

3. Алғашқы программист әйел /Ада Августа Лавлейс/

4. Сурет салуға арналған программа/ пайнт/

5.Ақпаратты сығу программасын ата/winrar,winzip/

6. Компьютердің ақылшысы. /процессор/

7. Алғашқы есептеу құрылғысы / саусақтар/

8. Компьютер жанына қойылатын өсімдіктер/ кактус/

9. Компьютердегі терең меңгерген адам / хакер/

10.
2. «Көркем сурет», «Көркем мәтін»



c:\users\user\desktop\олимпиада дамира\дамира\изображение.jpg c:\users\user\desktop\олимпиада дамира\дамира\изображение.jpg
3. Кім жылдам?аралы
1. Электронды оқулықтан “Windows-ты меңгеру” тақырыбындағы №3 тапсырманы орындау

2. Электронды оқулықтан

“MS Word бағдарламасында жұмыс істеу” тақырыбындағы №2 тапсырманы орындау
4. «Сиқырлы пернелер»аралы
Enter – енгізу

Shift – үлкен әріпті жазу

Baskspaсe – сол жақтағы символды өшіреді

Alt F4 – Бірмезгілде қатар басылған осы екі перне терезені жабады

End – соңы

Tab – келесі жолға өту

Esc – болдырмау

Delete – оң жақтағы символды өшіреді.

Символ (грекше symbolon - танымдық белгі, таңба, рәміз, пернелеу) лингвистика, логика, математика ғылымдарында таңба ұғымын береді; өнерде, философияда нәрсенің, құбылыстың қасиетін, сыр-сипатын бейнелеп, астарлап білдіретін әмбебап эстетикалық категория.


Caps Lock – түгел бас әріпті жазу

Home – жол басына жылжыту
5.«Белгісіз қамал» аралы

1 мүшелері “Форматтау” саймандар тақтасын құрады.

2 мүшелері “Стандартты” саймандар тақтасын құрады.
Стандартты» құрал –саймандар тақтасының батырмалары
құжатты құру ашу баспаға беру буферден қою

құжатты сақтау буферге көшіру буферге жіберу

басылымды қарап шығу болдырмау ( соңғы операцияны болдырмайды.)
қайталау

Форматтау құралдар тақтасында қаріп пішінін таңдау батырмалары



қарип типтері қаріп өлшемдері

қарайтылған сызылым курсивтік сызылым бір сызықпен сызу

туралау батырмалары қаріп өлшемдері


c:\users\user\desktop\олимпиада дамира\дамира\изображение 001.jpg c:\users\user\desktop\олимпиада дамира\дамира\изображение.jpg

6. Ғажайып қаламсап



7. Информатика әлемі/ топ басшыларына сұрақ/
І топ басшысына сұрақ

1. Егер орындаушы әрекеттері қайсыбір шарттарды тексеру нәтижелерімен анықталса,... / тармақталу /

2. Программалау тілінің командалары өңдейтін дереутер.../ шамалар/

3. Алгоритм нұсқауы...

Алгоритм, алгорифм (ағылшынша: algorіthm, algorіsmus - Әл-Хорезмидің атынан шыққан) - бастапқы берілген мәліметтермен бір мәнде анықталатын нәтиже алу үшін қай амалды (жұмысты) қандай ретпен орындау қажеттігін белгілейтін есептерді (мәселелерді) шешу (математикалық есеп-қисаптар орындау, техникалық объектілерді жобалау, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу т.б.)
/ команда/

4. Меншіктеу командасы деген не?

Команда (command, instruction) - 1) программалау тілдерінде - кез келген операцияны орындауды және оған керекті мәліметтерді (операндыны) бейнелейтін өрнек; компьютер атқаруға тиіс операция сипаты; 2) ақпаратты өңдеу процесіне байланысты атқару құрылғысында жүйенің белгілі бір операцияны орындауын талап ететін басқару сигналы; 3) программа орындау процесінің адымын анықтайтын ұйғарым.
/ :=/

5. Программа деген не ? / алгоритмнің программалау тілінде жазылуы./

6. Ең көп тараған тілдер: / Си, паскаль, Бейсик, Фортран/

7. Паскаль тілінің кез келген басқа тілдер сияқты несі болады? / тілдің алфавиті, програмасы, операторы, символдар жиыны/

8. Апостроф деген не? / жалқы тырнақша/

9. Бүтін санды бөлу / div/

10. Паскаль тілінің қызметші сөздері? /end,begin/

11. 3,24 саны программалау тілінде қалай жазылады? /3.34/

12. Run менюінің қызметі? / программаны орындау/

13. Санның квадраты қалай жазылады? /sqr/

14. программа неше бөлімнен тұрады./3тақырып, сипаттау, оператор/

15. var деген не? / айнымалы бөлімі /.

ІІ топ басшысына сұрақ

1. Алгоритм сөзі қай тілде , қай ғасырда шыққан? / латын сөзі, 9 ғасырда/

2. Алгоритмдік нұсқауларды алдын ала құру процесі не деп аталады?

/алгоритмдеу/

3. Алгоритмнің қасиеттері нешеге бөлінеді? / 4/

4. Алгоритмді кескіндеудің тәсілдерін ата ? / табиғи тіл, графикалық тіл,алгоритмдік тіл, программалау тіл/

5.

Графика - (гр. graphein, тырнау, жазу, салу дегеннен) Жазуда қолданылатын таңбалардың (әріп және тыныс белгілерінін) жиынтығы. Жазу танбалары жүйесі мен тілдін фонетикалық жүйесінің ара қатынасын, байланысын білдіреді.
алгоритмнің негізгі қызметші сөздері? / алг, басы, соңы/

6. бүтін сандық бөлу қалдығы- /mod/

7. 0,05саны программалау тілінде қалай жазылады? /0.05/

8. Edit менюінің қызметі? / мәтінді редакциялау/

9. Enter пернесінің қызметі? / жаңа жол қосу/

10. бүтін шаманың паскаль тілде белгіленуі./ real/

11.Шығару операторы ? / writeln/

12. Енгізу операторы? /readln/

13. Шаманың түрлері? / бүтін, нақты, символдық/

14.Алгоритмдердің программалау тілінде жазылуы / программа/

15. Turbo Pascal программасын іске қосу? / пуск- Turbo Pascal
c:\users\user\desktop\олимпиада дамира\дамира\изображение 003.jpg c:\users\user\desktop\олимпиада дамира\дамира\изображение 003.jpg
Сонымен бүгінгі сайысымыз өз мәресіне де келіп жетті. Келесі кезек, бүгінгі сайысымыздың жеңімпазы кім екенін анықтау үшін, сөз әділқазылар алқасына беріледі.

Сайысымыздың қорытындысы: оқушыларды бағалау. Сайыстың нәтижесі бойынша жеңген оқушылар марапатталады Сайысымызды қорытындылау үшін сөз кезегін әділ-қазылар алқасына береміз.

Командаларға әр бөлім бойынша көрсеткен білімдеріне қарай ұпай беріліп, жеңімпаз команда анықталды. Жеңімпаз команда оқушыларын құттықтаймыз!


c:\users\user\desktop\олимпиада дамира\дамира\изображение 001.jpg

№4 Тілеміс батыр орта мектебі




Информатика пәні мұғалімі : Д. Алимкулова





  • Дамытушылық
  • Сабақтың түрі
  • Сабақтың көрнекілігі
  • Мұғалім: Құрметті ұстаздар, оқушылар және қонақтар!
  • 1-кезең. ”Қиын сұрақтар”аралы
  • 2. «Көркем сурет», «Көркем мәтін»
  • 4. «Сиқырлы пернелер»аралы Enter – енгізу Shift – үлкен әріпті жазу Baskspaсe – сол жақтағы символды
  • Caps Lock – түгел бас әріпті жазу Home – жол басына жылжыту 5.«Белгісіз қамал» аралы 1 мүшелері “Форматтау” саймандар тақтасын құрады.
  • 2 мүшелері “Стандартты” саймандар тақтасын құрады. Стандартты» құрал –саймандар тақтасының батырмалары
  • Сайысымыздың қорытындысы

  • жүктеу 61.06 Kb.