Главная страница
Контакты

    Басты бет


Сабақ өтілетін күн: Орны: информатика кабинеті Барлық оқушы саны: 10 Қатысқаны: 10 Сілтеме




Дата13.04.2017
өлшемі63 Kb.

Сабақ өтілетін күн: Орны: информатика кабинеті Барлық оқушы саны: 10 Қатысқаны: 10 Сілтеме




Сабақ

4- сабақ


Сабақ өтілетін күн:

Орны: информатика кабинеті



Барлық оқушы саны: 10

Қатысқаны: 10



Сілтеме

Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар.

Сабақ тақырыбы

Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буыны.

Жалпы мақсаттар

Компьютердің даму кезеңдерімен танысады. Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланады

Түйінді идеялар

ЭЕМ буындары және олардың сипаттамасы, дербес компьютердің даму кезеңдері, әр буын компьютерлерінің элементтік базасы.

Әдіс-тәсілдер

Топпен, жекелей, кубизм әдісі, миға шабуыл, сұрақты қағып ал, сиқырлы конверт, ойлан жауап бер, сиқырлы қорап, өзін-өзі бағалау, кері байланыс

Көрнекіліктер

Үлестірмелі тапсырма мен конверттер, түрлі түсті кубик, проектілі тақта, постерлер

Дереккөз

дер


Оқулық, дидактикалық материалдар

Оқыту нәтижелері

  • Есептеу техникасының даму тарихы, компьютердің буындарымен танысады.

  • Достарымен еркін қарым-қатынасқа түседі

  • Өз ойын қорғай алады

  • Шығармашылықпен жұмыс істей алады

Сабақ_барысы__Уақыты__Мұғалімнің_іс-әрекеті__Оқушының_іс-әрекеті'>Сабақ барысы

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сабақ кезеңдері
1-кезең.

Қызығушылықты ояту:


3 мин

7 мин

5 мин


Шаттық шеңберіне шығару
Аң, құс, жануар суреттері бойынша топқа бөлу

Топ басшысын

Баяндамашы

Хатшы


Таймспикер тағайындау
Топ ережесін еске түсіру.
Жануарлар (лат. Animalia) - тірі организмдер дүниесіндегі негізгі екі топтың бірі (екіншісі – өсімдіктер); жүруге және сезінуге бейім тіршілік иесі; негізінен, дайын органикалық қосылыстармен қоректенетін гетеротрофты организмдер.
Сабақ барысынды бағынуға шақыру.
Әр топқа бағалау парақшаларын тарату.


1- тапсырма.

Кубизм әдісі. Әр топқа кубикте шыққан түс бойынша конверттегі тапсырманы беру.

  1. Компьютердің вируспен зақымданғанын қалай анықтайсыңдар? Қалай ойлайсың компьютер қалай зақымдануы мүмкін?

  2. Заманауи вирусқа қарсы программалардың мүмкіндіктері туралы айтып беріңдер.

  3. Зақымданудың алдын алу ережелері туралы айтып беріңдер.
    Бағалау, экономикада - материалдық игіліктердің құнын анықтау мақсатында жүзеге асырылатын іс-әрекеттердің жиынтығы.
    Сабақ - бір пәнді оқытуға арналған оқу сағаты; мектептегі оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі түрі.
    Компьютер Компьютер (ағылш. computer - «есептегіш»), ЭЕМ (электрондық есептеуіш машина) - есептеулерді жүргізуге, және ақпаратты алдын ала белгіленген алгоритм бойынша қабылдау, қайта өңдеу, сақтау және нәтиже шығару үшін арналған машина.
    Ереже - дәстүрлі халық құқығының қайнар көзі, нормативтік-құқықтық қағидалар. Ежелгі дәуірде және орта ғасырларда жөн-жосық, ата-баба жолы деп аталған. Ережелер сырт пішімі жағынан мақал-мәтелге, қанатты сөзге ұқсас болғанымен, нақтылығымен, дәйектілігімен ерекшеленеді.


2. «Серпілісті сауал» ойыны. Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды.
Мұғалім Мұғалім немесе оқытушы - болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың бірі.
Жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесе алады.

  1. Вирус дегеніміз не?

  2. Вирусқа қарсы программа қалай аталады?

  3. Антивирустардың қандай мүмкіндіктері бар?

  4. Қалай ойлайсың вирустар қайдан жұғады?

  5. Қандай антивирустық программаларды білесің?

  6. Компьютеріңе вирустың жұққанын қалай білесің?

  7. Зақымданудың алдын алу ережелері қандай?

Оқушылар көңіл күйлерінің қандай екенін іс- қимыл арқылы білдіреді.

Оқушылар өздеріне түскен суреттердегі аң, құс, жануардың дауысын келтіре отырып топқа бөлінеді.


Әр топ бірлесіп, топ басшы, баяндамашы, хатшы, таймспикер тағайындайды.

Ережені бір оқушы тақтадан оқиды, естеріне түсіреді


Сабақ барысында топ басшысы өзін және топ мүшелерін сабақтың әр этапы бойынша бағалап отырады.
Оқушы Оқушы - белгілі бір іспен айналысатын адам. Бұл іс сабақ немесе адам қызығатын іс болуы мүмкін. Оқушы бір істі игерумен айналысады. Ол бұл істі жоғарғы деңгейге игергенге дейін оқушы деген атқа ие болады.

Кубикті лақтырады, қай түс келеді, сол түсті конверттегі тапсырманы орындайды. Топпен ақылдасып жауап береді.


Оқушылар допты қағып алып, сұраққа шапшаң жауап береді. Жауап беруге қиналса, басқа топ мүшелеріне допты лақтырады.




2-кезең. Мағынаны ажырату:


20 мин


2 мин

3. Жаңа сабақтың мақсаты. Оқушыларға «Сендердің ата- әжелерің компьютерді пайдалана ала ма?», «Ерте кезде компьютер болды ма?» деген сұрақтар қояды.
4. Жаңа тақырып. Әр топқа тақырыпты оқып, түсініп, топ ішінде пікір алмасу үшін бөлініп беріледі. Постер құру ұсынылады.


5. Сергіту сәті. «Физминутка» би билету

Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, жаңа сабақты оқып, үйренуге өз мақсаттарын қояды.

Әркім жекелей тақырыпты меңгеріп, бірлесіп шешім қабылдайды. Постер қорғайды. Топ ішінде пікір алмасады.

Әр топ постер арқылы тақырыпты қорғайды.
Жаттығуды орындап көңілдері көтеріледі.


3-кезең. Ой- толғаныс:


5 мин

6. Сиқырлы қорап. Оқушылардың назарын интерактивті тақтадағы тапсырмаға аударады.

1) Төмендегі суретте бейнеленген құрылғыны тауып, атқаратын қызметін сипаттаңдар.(Сканер)

2) Құрылғы қалай аталады? (Перенетақта)

3) Жануарға ұқсас атым бар,

Бағдар көрсетер затым бар.

Кілемше үстінде тұрамын,

Ең қажетті құралмын.

Білсеңдер, қане айтыңдар.(Тышқан)

4) Есептеу құралы қалай аталады?

Сурет, бөлмедегі сурет. Сурет әртүрлі бояулармен: акварельмен (қағазға немесе картон), майлы бояумен (холстқа, картонға, ағашқа), пастельмен (ерекше түрлі-түсті қарындаштармен қағазға немесе картонға) салынады.
Құрал (Инструмент; лат. instrumentum - құрал, қару) - 1)адам еңбегінің құралы немесе өнеркөсіптік кәсіпорын жағдайындағы жұмысқа арналған машинаның атқарушы механизмі.
(Есеп шот)

5) Есептеу құралы қалай аталады? (Арифмометр)

6) Есептеу құралы қалай аталады? (Абак)

7) 1642 жылы «Паскалин» деп аталатын

есептеуіш машинаны жасаған кім?(Блез Паскаль)

8) Есептеу құралы қалай аталады? (Паскалин)

9) Алдын ала берілген программа бойынша жұмыс істейтін аналитикалық машинаның авторы кім?
10) Ұзын тұра Жалқаубек,

Тұрмай ылғи жатады.

Қозғала қалса артынан,

Ешбір белгі қалмайды. (Бос орын пернесі)


7.
Автор (лат. auctor - жасаушы, шығарушы) - көркем шығарманы, ғылыми публицистикалық туындыны, сәулеткерлік дүниелерді, жобаларды, өнертабысты жазған, әдебиет, өнер, музыка, бейнелеу, мүсін, сәулет, графика, ғылым, техника саласында шығарма жазған (жоба жасаған т.б.)
Перне (Клавиша; key) - 1) пернетақтадағы бір перне; оны басқанда таңбаға сәйкес код қалыптасады да, ол экранға шығады немесе белгілі бір әрекет іске асады; 2) криптографиялық кілт - ақпаратты шифрлау және кері шифрлау үшін пайдаланылатын құпия код (символдар жинағы); 3) кілт - мәліметтер файлындағы жазбаны немесе жазбалар тобын ұқсастырғыш.
«Жас техник»
шығармашылық жұмыс.

Егер сенің қолыңда болса, 5- буынды компьютерді сен қандай етіп жасар едің?




Әр оқушы интерактивті тақтадағы нөмірленген қорапты таңдай отырып, жасырын сұраққа жауап береді.

Әр топ бірлесе ойланып, 5 буынды компьютердің жобасын құрып, мүмкіндіктерін сипаттайды.



Келесі оқуға арналған тапсырмалар.

1 мин

4 – тақырып, бақылау сұрақтарына жауап беру. Үйден 2 сұрақтан құрап келу.




Бағалау

2 мин

Бағалау парақшасы арқылы бағалау, сабақтан алған әсерлерін және ұсыныстарын стикерге жазып тақтадағы смайликтерге іледі, алған формативті бағалары бойынша жиынтық бағалау

Өзін-өзі бағалайды. Сабақтан алған әсерлерін және ұсыныстарын стикерге жазып тақтаға іледі.




  • Сабақ барысы Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  • Сабақ кезеңдері 1-кезең . Қызығушылықты ояту
  • Сабақ
  • 2. «Серпілісті сауал»
  • 2-кезең. Мағынаны ажырату: 20 мин 2 мин 3. Жаңа сабақтың мақсаты.
  • 4. Жаңа тақырып.
  • 3-кезең. Ой- толғаныс: 5 мин 6. Сиқырлы қорап.
  • Келесі оқуға арналған тапсырмалар.