Главная страница
Контакты

    Басты бет


Сабақ жоспары «Тексерілді» Оқу ісі-жөніндегі орынбасары

жүктеу 58.36 Kb.



жүктеу 58.36 Kb.
Дата23.03.2017
өлшемі58.36 Kb.

Сабақ жоспары «Тексерілді» Оқу ісі-жөніндегі орынбасары



САБАҚ ЖОСПАРЫ «Тексерілді»

Оқу ісі-жөніндегі орынбасары «___________» ________2015 ж ___________________
Пән аты: Информатика

Сыныбы 5
Сабақтың тақырыбы: Графикалық графикалық редакторы. Сурет салу, сақтау және ашу

Сабақтың мақсаты:

  1. Оқушыларға Рaint графикалық редакторын бағыттауды, қосуды, сурет салу және сақтауды үйрету;

  2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру және компьютермен жұмыс жасау мүмкіндіктерін дамыту.

    Компьютер (ағылш. computer - «есептегіш»), ЭЕМ (электрондық есептеуіш машина) - есептеулерді жүргізуге, және ақпаратты алдын ала белгіленген алгоритм бойынша қабылдау, қайта өңдеу, сақтау және нәтиже шығару үшін арналған машина.



  3. Оқушыларды ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, компьютермен сауаты жұмыс жасай білуге үйрету.

Сабақтың түрі: практикалық жұмыс

Әдісі: сұрақ-жауап

Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі тест жұмысы

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру

ІІ. Тест жұмысы

ІІІ. Жаңа сабақ

ІV. Компьтердегі тәжірибелік жұмыс

V. Үйге тапсырма

VІ. Қортындылау

І. Сабаққа келмеген оқушыларды түгендеу, үй тапысырмасын пысықтау.



ІІ.Тест жұмысы

1.Бумадағы «Құжат» файлын тез іздеу үшін не істеу керек?



А) Буманың терезесінде Д әрпі бар пернені басу

В) Буманың терезесінде бір мезгілде Shift және Д пернелерін басу

С) Іздеуге кіріп, Д әрпі бар пернені басу

D) Іздеуге кіріп, Shift және Д пернелерін басу.

2.Егер буманың терезесінде бір әріптен басталатын бірнеше файл болса, онда келесі файлға өту үшін:

А) Іздеуді бірнеше рет шақырамыз



В) Нысан атының бірінші әрпі бар пернені қажетті файл ерекшеленгенше басамыз

С) Tab пернесін басамыз

D) Бос орын пернесін басамыз.

3.Файлды сол атпен қайта сақтау үшін қандай бұйрықты таңдау керек?

А) Қалай сақтау

В) Ашу


С) Сақтау

D) Құру.


4.Файлды жаңа атпен қайта сақтау үшін қандай бұйрықты таңдау керек?

А) Қалай сақтау

В) Ашу


С) Сақтау

D) Құру.

5.Ctrl O пернелер тіркесімі қандай бұйрықты алмастырады?

А) Қалай сақтау



В) Ашу

С) Сақтау

D) Құру.

6. Ctrl S пернелер тіркесімі қандай бұйрықты алмастырады?

А) Қалай сақтау

В) Ашу


С) Сақтау

D) Құру.


7. Қосымшаның терезесін жабу үшін қандай пернелер тіркесімін қолдануға болады?

А) Ctrl S

В) Ctrl O

С)Alt F4

D) Alt Tab.



ІІІ. Жаңа сабақ

Компьютерлік грфикада 2 бағыт бар: бейнелерді құру және бар бнйнелерді өңдеу. Грфикалық редакторлардың түрі көп. Олардың бірі сурет салу үшін, екіншісі-3D графика құру үшін қолданылса, үшіншілері күрделі инженерлік сызбалар жасауға мүмкіндік береді.

Инженер - инженерлік іспен айналысатын, ғылыми білімін, математиканы және өнертапқыштығын қолданып, техникалық, қоғамдық және коммерциялық проблемалардың шешімін табумен айналысатын маман. Инженерлер материалдарды (заттар), құрылымдарды және жүйелерді олардың тиімділігі, заңға сәйкестігі, қауіпсіздік мәселесі және бағасы себепті туындайтын шектеулерді ескере отырып жобалайды.

Осындай графикалық редактордың бір-Paint графикалық редакторы. Paint графикалық редакторында жұмыс істей отырып, өздеріңнің мәтіндеріңнің көркемдеулерін, Жұмыс үстелі үшін фондық бейнелер құруды, қарапайым фотомонтаж жасауды, бейнелерді өзгертуді және тағы да көп нәрселерді үйренесіңдер.

ФОТОМОНТАЖ (фото... және монтаж) - фотография бейне жасау мақсатымен фотосуреттердің белгілі бір ортақ тақырыпқа топтастырылып берілуі. Фотомонтаж плакаттар, жарнамалар, фотоәзілдер дайындауда кеңінен қолданылады.

Paint графикалық редакторды іске қосу үшін:



    1. Іске қосу (пуск) батырмасын шертеміз.

    2. Бас менюден Программалар (Программы) командасын таңдаймыз.

    3. Ашылған бағынқы менюден Стандартты командасын таңдаймыз.

    4. Келесі бағыныңқы менюден Рaint графикалық редакторын таңдаймыз.

Енді бұл тізбекті мына түрде жазамыз: Іске қосу-Барлық программалар-Стандартты- Рaint (Пуск-Программы-Стандартные-Рaint)

Командалар орындалғаннан кейін, экранда Рaint бағдарламасының терезесі пайда болады.




Тақырып жолы




Меню жолы


Құралдар

жиыны






Сурет салу алаңы

Түстер палитрасы





Терезенің үлкен бөлігін бос кеңістік-сурет салу алаңы алады. Оның сол жағында таңбашалар тобы-құралдар тақтасы орналасқан. Терезенің төменгі жағында түстер палитрасы бар.

Сурет салу, сақтау және ашу

         Компьютерде графикалық ақпаратты құру құралдарына жататындар :



  • Енгізу құрылғылары (сканер, тышқан, графикалық планшет және т.б.

    Ақпарат (лат. informatio - түсіндіру, мазмұндау) ұғымы күнделікті өмірден бастап техникалық салада пайдаланылатын көп мағыналы ұғым. Жалпы алғанда бұл ұғым шектеу, байланыс, бақылау, форма, инструкция, білiм, мағына, құрылым, бейнелеу, сезіну тағы басқа ұғымдармен тығыз байланысты.

    ГРАФИКАЛЫҚ ПЛАНШЕТ (Графический планшет; graphic tablet) - жиектік кескіндерді нүктелеп енгізу қүрылғысы. Графикалық планшет сызуға арналған қаламмен жасақталып, компьютерге қосылған жазық тақта болып келеді.

    ) ;

  • Графикамен жұмыс істеуге арналған программалар (графикалық редактор ).

Графикалық редактор – графикалық бейнелерді құруға және өзгертуге арналған программа.

PAINT (ағылшынша сурет, сурет салу ) – бұл растрлық (нүктелерден тұратын) бейнелермен жұмыс істеуге арналған графикалық редактор.

Барлық растрлық бейнелер нүктелерден – пиксельдерден тұрады. Ол суреттің мөлшерін өзгерткенде анық көріәнеді.



Пиксель - растрлық бейненің ең кішкентай элементі.

Ол үшін:


  • Paint батрмасын шертеміз

  • Ашылған мәзірді Қасиеттер бұйрығын таңдаңдар

Суретті жоғалтып алмау үшін жұмыс жасау кезінде оны жиі ақтап отыру керек.

Суретті сақтау үшін Файл-сақтау немесе Файл-Қалай сақтау бұйрықтарын орныдау керек.

Суреттің сапасы жоғары болған сайын, ол сақталатын файлдың мөлшері де үлкен болады. Жұмыс істегенде осыны ескеру керек. Мысалы, егер файлды поштамен жөнелту керек болса, оның пішімін өзгертіп, «жеңілірек» ету керек.

Программада суретті ашудың бірнеше мүмкіндігі бар. PAINT  батырмасын шертіңдер. Егер суретпен жақында жұмыс істеген болсаңдар, онда оны Соңғы бейнелер тізімінен қарауға болады немесе Ашу бұйрығын таңдаңдар.

Жиі орындайтын бұйрықтарыңды Жылдам қол жеткізу тақтасына шығарып қоюларыңа болады. Ол үшін бұйрықтың атын тышқанның оң жақ батырмасын шертіп, Жылдам қол жеткізу тақтасына қосу бұйрығын таңдаңдар.

Түсті таңдау үшін Түстер тобындағы Палитра қолданылады. Оның сол жақ бөлігінде пәрмендер көрсетіледі.

Алдыңғы саптағы түс Қылқаламның түсін, сызықтың, фигуралар контурының түсін анықтайды. Фонның түсін фигуралардың ішін толтыру үшін және өшіргіш үшін қолданады. Түсті таңдау үшін алдымен қажетті алып- қосқышты таңдап, одан кейін тышқанмен палитрадағы керек түсті шертеді.

Суретті тышқанның сол жақ батырмасын да оң жақ батырмасын да жібермей ұстап тұрып салуға болады. Палитрада 20 түс анықталып, бекітілген. Қажет болса, Түстерді өзгерту батырмасын шертіп, түстерді қосуға болады.

Компьютер милиондаған түспен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Түстің дәл мәнін ондағы қызыл, жасыл және сарының реңкін, қарама- қарсылығын, ашықтығын және санын көрсетіп анықтауға болады.

Түйін


  • Графикалық ақпаратпен жұмыс істеу үшінарнайы программалар-грфикалық редакторлар қолданылады.

  • Растрлық бейнелерді PAINT стандарттық программасында өңдеуге болады.

  • Растрлық бейнелердің еңкішкентай элементі-пискель

  • Палитрада20 түс көрсетіледі. Түстерді өзгерту батрмасын шертіп жағы да 10 түс қосуға болады.

 VІ Компьютерде тәжірибелік жұмыс.

  1. Жаңа сурет салыңдар (→Құру батрмасы)

  2. Сурет салу аймағындағы маркерлерді (кішкене тіктөртбұрыштарды) жылжыта отырп, суреттің мөлшерін 10х15 см етеңдер.

  3. Белсенді түстерді таңдаңдар

  4. Қылқаламды, Қарандаш сайманын, Сызық және Сопақ (Овал) фигураларды пайдаланып сурет салыңдар. Бояу үшін контурлардың «тесіктері» болмауы керек екеніне көңіл аударыңдар.ұсақ детальдармен жұмыс жасау үшін Масштаб сайманын қолданыңдар.

  5. Суретті үлгі бойынша бояңдар. Аймақтардың контурларын боят көріңдер. Бірінші тәсіл-алдымен қара түске, одан кйін қажетті түске бояңдар. Екінші тәсіл-өқажетті түсті-фонның, ал қараны қаламның түсі етіп алып, боялған өшіргішті пайдаланып, түсті өзгертіңдер.

  6. Суретті өз бумаларыңда Ойыншықтар.bmp деген атпен сақтаңдар.

ІV. Үйге тапсырма:

«Графикалық графикалық редакторы. Сурет салу, сақтау және ашу» тақырыптарын оқып келу.



V . Қорытындылау:

  1. Грфикалық редактор деген не?

  2. Paint редакторын қалай іске қосамыз?

  3. Графикалық деректерді енгізу және шығару үшін қандай құрылғылар қолданылады?

  4. Сурет салу мен толтыру үшін түстерді қалай таңдаймыз?

VІ. Оқушыларды бағалау.


  • Сабақтың түрі
  • ІІ.Тест жұмысы
  • С) Сақтау
  • В) Ашу
  • С)Alt F4
  • Іске қосу-Барлық программалар-Стандартты- Рaint (
  • Сурет салу, сақтау және ашу
  • Графикалық редактор
  • VІ Компьютерде тәжірибелік жұмыс.
  • ІV. Үйге тапсырма

  • жүктеу 58.36 Kb.