Главная страница
Контакты

    Басты бет


«Инженерлік және компьютерлік графика»

жүктеу 0.49 Mb.



жүктеу 0.49 Mb.
бет1/2
Дата20.03.2017
өлшемі0.49 Mb.

«Инженерлік және компьютерлік графика»


  1   2

«Инженерлік және компьютерлік графика»

@@@ Графикалық мәліметтерді бейнелеу негіздері

$$$ 1


Графикалық редактор не үшін арналған

А.

Мәліметтер (данные; data) - автоматты құралдардың көмегімен, кей жағдайда адамның қатысуымен, өңдеуге I ыңғайлы түрде берілген мағлұмат. Мәліметтердің кірістік, шығыстық, басқару, проблемалық, сандық, мәтіндік, графикалық және т.б.

мәтіннің графикалық образын жасау үшін

В.

Мәтін (текст; text) - 1) баспаға шығаруға арналған пішімді немесе бастапқы түрдегі бедербелгілік мәліметтер бөлшегі; 2) хабардың алмастыру хаттамасының ерекшеліктерімен байланысы жоқ ақпарат бөлігі; 3) бастапқы программаның жазбасы.

шрифтті редактирлеу үшін

С. графикалық бейнемен жұмыс жасау үшін

D. диаграммалар құру үшін

Е. кестелерде есептеулер жүргізу үшін

$$$ 2

Растрлік графикалық редактордегі минималды элемент



А. экран нүктесі (пиксель)

В. объект (тіктөртбұрыш, шеңбер және т.б.)

С. түстер палитрасы

D. таңба орны (символ)

Е.бейне

$$$ 3


Сурет мөлшерлері өзгергенде бейне деформациясы – бұл кемшілік

А. векторлық графиканың

В.

Бағытталған кесінді A B → }} деп A - “бас нүктесінен” бастап екінші B - “соңғы”нүктесіне дейінгі түзу бойындағы нүктелер жиыны.

растрлік графиканың

С. фрактальды графиканың

D. n-шөлшемді графиканың

Е. компьютерлік графиканың

$$$ 4

Графикалық редакторда примитив



А. экран нүктесі (пиксель)

В. объект (тіктөртбұрыш, шеңбер және т.б.)

С. түстер палитрасы

D. таңба орны (символ)

Е.бейне

$$$ 5


Графикалық редакторда құралдар

А. Сызық, шеңбер, тіктөртбұрыш

В. қарандаш, өшіргіш, бояу жаққыш

С. Белгілеу, көшіру, қою

D.

Белгілеу (Наметка) - келесі өндеулерді оңайлататын, үзындығы бойынша болімдерге болетін дайындама бетіне таңбалы ойықтар қалдыратын комекші операция; тесігі бар согылмаларды алу үшін қолданатын операция; бет пішіннің, өзара орналасудың және басқа да ауытқулардың шақтамаларын график түріндегі сызбаларда корсету; механикалық өндеу операцияларының алдында жасалатын технологиялық операция қүрамына кіреді. Дайындаманың бетіне тетіктің қарамын, тесіктердің бетін не өңделуге тиісті орындарды белгілейтін нүктелер, сызықтар, сызықіздер салу.Белгілеу механикалық өндеу сапасын арттыру үшін жасалады; бүйымдардың параметрлерін сызбаларда белгілеу.

Түстер жиыны (палитра)

Е. масштабтау

$$$ 6

Векторлық графикалық редактордағы минималды элемент



А. экран нүктесі (пиксель)

В. объект (тіктөртбұрыш, шеңбер және т.б.)

С. түстер палитрасы

D. таңба орны (символ)

Е.бейне

$$$ 7


Графикалық редактордың негізгі операциялары

А. Сызық, шеңбер, тіктөртбұрыш

В. қарандаш, өшіргіш, бояу жаққыш

С. Белгілеу, көшіру, қою

D. Түстер жиыны (палитра)

Е. масштабтау

$$$ 8

Палитра графикалық редакторда



А. Сызық, шеңбер, тіктөртбұрыш

В. қарандаш, өшіргіш, бояу жаққыш

С. Белгілеу, көшіру, қою

D. Түстер жиыны

Е. масштабтау

$$$ 9


Векторлық графикалық редактор

А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint


D. 3dmax

Е. Delphi

$$$ 10

Объекттерді топтастырғанда орналасу реті сақталады ма



А. иа

В. жоқ


С. бөліктей

D. бірнеше объекттерді топтастыруға болады

Е. объекттердің размерлеріне байланысты сақталады

$$$ 11


Базалық элементі ретінде математикалық формула алынатын графиканың түрі

А. векторлық графика

В. растрлік графика

С. фрактальды графика

D. n-шөлшемді графика

Е. компьютерлік графика

$$$ 12

Негізгі элементі нүкте болып табылатын графиканың түрі



А.

Формула (Formula) - электрондық кестедегі (Excel) математикалық өрнек, оның жұмыс нәтижесі торлардағы мәндерге байланысты болады. Мысалы, D5 торына енгізілген мынадай формула =а5+b5+с5 A5, В5, С5 торындағы сандардың қосындысын D5 торына орналастырады.

Математика Математика (гр. μάθημα - ғылым, білім, оқу; μαθηματικός - білуге құштарлық) - әлдебір әлемнің сандық қатынастары мен кеңістіктік формаларын, пішіндерін өлшейтін, оның ішінде - структуралар, өзгерістер, белгісіздік жөніндегі ғылым.

Компьютерлік графика - 2011 жылы Алматы қаласы «Дәуір» баспасында басылып шыққан кітап. Кітап авторы/құрастырушысы - Б. Н. Нұрмаханов, Д. Д. Әбілдабекова, У. Т. Қарымсақов. Беттер саны - 200.

векторлық графика

В. растрлік графика

С. фрактальды графика

D. n-шөлшемді графика

Е. компьютерлік графика

$$$ 13


Негізгі элементі түзу болып табылатын графиканың түрі

А. векторлық графика

В. растрлік графика

С. фрактальды графика

D. n-шөлшемді графика

Е. компьютерлік графика

$$$ 14

Сызба-графикалық жұмыстарды автоматтандыратын жүйе



А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint

D. 3dmax


Е. Autocad

$$$ 15


Қарапайым суреттер салуға арналған редактор

А.

Сурет, бөлмедегі сурет. Сурет әртүрлі бояулармен: акварельмен (қағазға немесе картон), майлы бояумен (холстқа, картонға, ағашқа), пастельмен (ерекше түрлі-түсті қарындаштармен қағазға немесе картонға) салынады.

Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint


D. 3dmax

Е. Autocad

$$$ 16

Фотобейнелерді редактірлеуге арналған редактор



А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint

D. 3dmax


Е. Autocad

$$$ 17


Бейнелер құруға арналған редактор

А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint


D. 3dmax

Е. Autocad

$$$ 18

Программалы-аппаратты есептеу кешендері көмегімен бейнелерді құру және өңдеу негізгі әдістерін зерттейтін информатиканың арнайы саласы

А.

Информатика (Computer science, informatics) - компьютер және одан басқа да техникалық құрылғылар көмегімен ақпараттарды алу, сақтау, түрлендіру, жеткізу және оны пайдалану зандылықтарын, тәсілдерін, жолдарын зерттейтін ғылым саласы.

Әдіс , метод (гр. 'μέθοδος',methodes зерттеу не тану жолы, бір нәрсеге жетудің жолы) - көздеген мақсатқа жетудің тәсілі, тәртіпке келтірген қызмет жүйесі. Әдіс философияда зерттелетін нәрсенің ойша нұсқасын жасау үшін қажетті таным құралы болып табылады.

программалау

В. мультимедиа

С. анимация

D. n-шөлшемді графика

Е. компьютерлік графика

$$$ 19


Бейнелерді құру әдісіне байланысыт компьютерлік графиканың неше түрі болады

А. 5


В. 2

С. 1


D. 3

Е. 7


$$$ 20

Виртуалды кеңістікте объектілердің көлемді модельдерін құру әдістерін зерттейді

А.

Мультимедиа (Multimedia) - компьютерде дыбысты, ақпаратты, тұрақты және қозғалыстағы бейнелерді біріктіріп көрсету үшін жинақталған компьютерлік технология. Ол ақпаратты кешенді түрде бейнелеуді - мәліметтерді мәтіндік, графикалық, бейне-, аудио- және мультипликациялық түрде шығаруды - жүзеге асырады.

Кеңістік - философия, математика және физика секілді салаларды пайдаланылатын күрделі ұғым. Күнделікті өмірде іс-қимыл алаңы, барлық нәрселерді қамтитын ортақ ыдыс, әлдебір жүйе жай-жапсары сезініп түсініледі.

векторлық графика

В. растрлік графика

С. фрактальды графика

D. үшшөлшемді графика

Е. компьютерлік графика

$$$ 21


Ақ-қара және түсті графика деп бөлуі

А. Элементтері бойынша

В. Түстік қамту бойынша

С. Құру бойынша

D. анимация бойынша

Е. Визуалдау бойынша

$$$ 22

Растрлік бейнелерде ұзындық бірлігіне келетін нүктелер саны



А.

Анимация (Animation) - ол қозғалыстың әр түрлі кезеңіне сәйкес кескіндер тізбегін экранда жылдамдата көрсету арқылы дене қозғалысы динамикасын бейнелеу тәсілі. Мультимедиа жүйесінде - қозғалыстың әр түрлі кезеңіне сәйкес кескіндер тізбегін жылдамдата көрсету арқылы қозғалыстағы объектіні экранда бейнелеу тәсілі.

Ұзындық (Длина) - егер тетік сызбада бірақ көрінісімен кескінделген болса, оның үзындығының сандық мәнінің алдына "L" деген таңба қойылады. Ұзындығы 200 мм бұрыштықтың сызбасы көрсетілген. Ұзындықтың Бірліктердің халықаралық жүйесіндегі бірлігі - метр.

шешуші

В. Түс


С. Құру әдісі

D. анимация

Е. Визуалдау

$$$ 23


Corel Draw программасы қай графика программасына жатады:

А. боялады

В. айналады

С. векторлық

D. растрлік

Е. үлкейеді

$$$ 24

Қазіргі заманда компьютерлік графика қанша түс қамти алады:



А. 1 млн

В. 6,7 млн

С. 7 млн

D. 5 млн


Е. 16,7 млн

$$$ 25


AutoCad программасы кімге арналған

А. Сәулетшілер, конструкторлар

В. жарнамашылар

С. есепшілер

D. менеджерлер

Е. басшылар

$$$ 26

Эллипс құру командасы

А.

Команда (command, instruction) - 1) программалау тілдерінде - кез келген операцияны орындауды және оған керекті мәліметтерді (операндыны) бейнелейтін өрнек; компьютер атқаруға тиіс операция сипаты; 2) ақпаратты өңдеу процесіне байланысты атқару құрылғысында жүйенің белгілі бір операцияны орындауын талап ететін басқару сигналы; 3) программа орындау процесінің адымын анықтайтын ұйғарым.

Эллипс

В. SHIFT


С. ALT

D. TAB


Е. ENTER

$$$ 27


Объекттерді топтастырғанда орналасу реті сақталады ма

А. иа


В. жоқ

С. бөліктей

D. бірнеше объекттерді топтастыруға болады

Е. объекттердің размерлеріне байланысты сақталады

$$$ 28

Прямоугольник қалай салады



А. многоуг

В. прямоуг

С. ұзындығы

D. контур қалыңдығы

Е. биіктігі

$$$ 29


Цифрлық растрлік бейненің пикселі деген не

А. монитор люминифорының растрлік маскасының элементі

В. растрлік бейненің минималды элементі

С. бейнені басу кезіндегі краска нүктесі

D. бейнені басу кезіндегі растрлік нүктесі

Е. люминифор маска

$$$ 30

Autocad программасын шығарушы компания



А. Авто

В. Autodesk

С. IBM

D. градиент



Е. фон

$$$ 31


Autocad программасы қай кезде пайда болды

А. 1980 жж

В. 1940жж

С. 2010жж

D. 1930жж

Е. 2000жж

$$$ 32

Пикселдың физикалық мөлшері



А.

Физика (көне грекше: φύσις - табиғат) - зат әлемді және оның қозғалысын зерттейтін ғылым. Бұл жөнінде физика күш, энергия, масса, оқтама т.б. сияқты тұжырымдамалармен шұғылданады.

растрлік нүкте размеры

В. растрлік маска мөлшері

С. размеры жоқ

D. бейнені цифрлеу кезіндегі шешуі

Е. бейненің шешуі

$$$ 33


Autocad-тағы "Layers":

А. бүтін бейненің бөлшектері

В.бейненің алдыңғы версиялары

С. түстік компоненттер (CMYK)

D. қабаттар

Е. бейнеге қолданған фильтрлар

$$$ 34

Растрлік графикалық редактор



А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint

D. 3dmax


Е. Delphi

$$$ 35


Adobe Photoshop-та түсті таңдау

А.

Таңдау (белгілеу, ерекшелеу) (Выбор (выделение, маркирование; selecting) Windows ортасында - жұмыс үстелінің кез келген объектісіне тышқан меңзерін алып барып, оны шерту операциясы. Осылай белгіленген объект түсі өзгеріп ерекшеленеді.

Color layer

В. Color Picker

С. Цвет


D. Background Color

Е. Background

$$$ 36

Autocad-та сақтау операциясы



А. Обрезание

В. Файл-Сохранить

С. Закрашивание

D. разрезание

Е. обставка

$$$ 37


Autocad-та программасында кез-келген форманы белгілеу үшін ... басу керек

А. Тышқанның сол жағын

В. Градиент

С. Фон


D.Маска

Е. Канал


$$$ 38

Ақпаратты слоймен қай форматта сақтауға болады

А. Psd

В. JPEG


С. MP3

D.DOC


Е. XLS

$$$ 39


Екі өлшемді сызбаларды орындауға арналған программа

А. Автокад

В. Слой

С. Слой > Разрезать все слои

D. Компас

Е. Corel


$$$ 40

Кесінді салу командасы

А. Лассо

В. Маскалар

С. Канал

D. Кисть


Е. Отрезок

$$$ 41


Мәтінді жазу командасы

А. Правка

В. Маски

С. Текст


D. Правка > Трансформ > Изменить

Е. Spacing

$$$ 42

Таңдап белгілеу не үшін қолданылады



А. Еңкейту

В. керекті объектілерді белгілеу

С. Айналдыру

D.Өзгерту

Е. Сақтау

$$$ 43


Ескі фотосуреттерді жаңаландыру үшін қай программа қолданылады

А. PhotoShop

В. Color

С. SMYK


D. Layer

Е. Transform

$$$ 44

Компьютерлік графика – бұл



А. ақпаратты өңдейтін ғылым

В.

Ақпарат Ақпарат (лат. informatio - түсіндіру, мазмұндау) ұғымы күнделікті өмірден бастап техникалық салада пайдаланылатын көп мағыналы ұғым. Жалпы алғанда бұл ұғым шектеу, байланыс, бақылау, форма, инструкция, білiм, мағына, құрылым, бейнелеу, сезіну тағы басқа ұғымдармен тығыз байланысты.

геометриялық кескіндер қасиеттерін зерттейтін

С.

Кескін (изображение; display image pict (picture) - 1) ақпаратты бейнелеу, мәліметтерді көзге көрінетіндей ұсыну; көзбен көру бетіне бір уақытта шығаруға болатын шығу мен сегменттер примитивтерінің жиынтығы; 2) apple фирмасының macintosh компьютерлеріне арналған мәліметтердің көлемін кішірейтіп тығыздауға мүмкіндік беретін, қозғалмайтын мультимедиа-кескіндерге арналған пішім.

Геометрия (көне грекше: γεωμετρία; көне грекше: γῆ - жер и көне грекше: μετρέω - «өлшеу») - математиканың кеңістіктік пішіндер (формалар) мен қатынастарды, сондай-ақ, оларға ұқсас басқа да пішіндер мен қатынастарды зерттейтін саласы.

сурет салу барысында компьютер ресурстарын басқаратын ғылым

D.

Ресурс (Resource) - процеске немесе пайдаланушыға бөлінетін есептеуіш жүйенің логикалық немесе физикалық бөлігі: орталық процессор уақыты, жедел немесе сыртқы жад аймағы, логикалық немесе физикалық сыртқы құрылғы.

математикалық формулаларға негізделген ғылым

Е. суреттерді өңдеу, салу тәсілдері мен әдістерін оқытатын ғылым

$$$ 45


Компьютерлік графиканың негізгі бағыттары

A. іскерлік, ғылыми, көркемдік және жарнамалық, инженерлік, web

B.

Ғылым (араб.: علم‎ (ілім) - білім, тану; лат. scientia - білім) - ақиқат жайлы объективті білімдерді жетілдіру мен жүйелеуге бағытталған адам іс-әрекетінің саласы. Жалпы мағынасы: жүйелік білім мен тәжірибе.

Жарнама, реклама (франц. reclame, лат. reclamo - жар саламын) - тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таратылатын хабарлама; белгілі бір адамдар, ұйымдар, әдебиет пен өнер шығармалары туралы хабар таратып, оларды әйгілеу.

Инженер - инженерлік іспен айналысатын, ғылыми білімін, математиканы және өнертапқыштығын қолданып, техникалық, қоғамдық және коммерциялық проблемалардың шешімін табумен айналысатын маман. Инженерлер материалдарды (заттар), құрылымдарды және жүйелерді олардың тиімділігі, заңға сәйкестігі, қауіпсіздік мәселесі және бағасы себепті туындайтын шектеулерді ескере отырып жобалайды.

ғылыми, инженерлік, web

C. іскерлік, ғылыми, тұрмыстық

D. көркемдік және жарнамалық, инженерлік, нүктелік
E. тұрмыстық, инженерлік, іскерлік

$$$ 46


Компьютерлік графиканың бейнелеу тәсіліне байланысты бөлінуі
A. растрлық және фракталдық

B. үш өлшемдік және векторлық

C. растрлық, фракталдық және векторлық

D. растрлық және үш өлшемді

E. растрлық, векторлық, фракталдық және үш өлшемді

$$$ 47


Растрлық графиканың негізгі элементі

A. сызық


B. нүкте

C. Сызық, доға, шеңбер және төртбұрыш сияқты геометриялық объектілер жинағынан тұратын кескіндер

D. математикалық формула

E. символ

$$$ 48

Фракталдық графиканың базалық элементі



A. Математикалық формула

B. Нүкте


C. Сызық

D. Кесінді

E.

Символ (грекше symbolon - танымдық белгі, таңба, рәміз, пернелеу) лингвистика, логика, математика ғылымдарында таңба ұғымын береді; өнерде, философияда нәрсенің, құбылыстың қасиетін, сыр-сипатын бейнелеп, астарлап білдіретін әмбебап эстетикалық категория.

Кесінді - Түзудің екі нүктесі аралығында жатқан және әлгі екі нүктені де қамтитын бөлігі. Екі нүктенің арасын қосатын қысқа түзу. Кесінді тұйық аралық болып есептеледі. a ≤ x ≤ b теңсіздігінТеңсіздігін қанағаттандыратын x нақты сан сандар жиыны, [ a , b ] болып белгіленген. a және b сандары кесіндінің ұштары деп аталады. Кесіндінің ұштары кесіндіге тиісті болады.

Қисық

$$$ 49


Векторлық кескіндер

A. сурет, иллюстрациялық кескіндер

B. Сызық, доға, шеңбер және төртбұрыш сияқты геометриялық объектілер жинағынан тұратын кескіндер

C. Доға, ұзындық, фрагменттер

D. Кесінді, қисық, канал, штамп

E. Кескін, графика, үшінші тәртіпті қисықтар

$$$ 50

Векторлық кескіндермен жұмыс жасаудағы кемшілікті көрсетіңіз



A. Кескінді жай ғана өзгерте салуға болмайтындығы

B. Берілгендер көлемінің аздығы

C. Кескін масштабын өзгерткенде кескін сапасын жоғалтатыны

D. Растрлеу әдістерін қолданбау

E. Дұрыс жауап берілмеген

$$$ 51


Растрлық кескіндеудің артықшылықтарын атаңыз

A. Геометриялық кескіндерді салуға арналған

B. Векторлық кескіндерді бейнелеуге арналған

C. Растрлық кескіндерді масштабтауға арналған

D. Растрлеу әдістерін қолдану

E. Растрлық кескінді түзетуге, әдемілей түсуге, нүктелерді, қажет болмаса ішінара алып тастауға не қоюлатуға арналған

$$$ 52

Растрлық кескіндеудің кемшілігін көрсетіңіз



A. Геометриялық кескіндерді өзгерте алмайтындығы

B. Кескін масштабын өзгерткенде кескін сапасын жоғалтатыны

C. Растрлық бейнелердің өңделмеуі

Г) Объектілердің растрленбеуі

E. Барлық жауап дұрыс

$$$ 53


Графикалық ақпараттың нүктелер түрінде ұсынылуын көрсетіңіз

A.

Барлық - Шығыс Қазақстан облысы Катонқарағай ауданындағы ауыл, Коробиха ауылдық округі құрамында.

Векторлық түрде

B. Фракталды түрде

C. Растрлық түрде

D. Сызық түрде

E. Геометриялық кескіндер түрінде

$$$ 54

Растрлық графикада қолданылытын қосымша программалар



A. Corel Photo, Adоbe РhotoShop, Photo Finish

B. Corel Draw, Adobe Illustrator,

C. Corel Draw

D. Adobe Illustrator

E. FreeHand

$$$ 55


Компьютерлік графика кескіндерін құру әдісінің түрлерін көрсетіңіз

A. Стохастикалық, геометриялық

B. Векторлық, итерациялық

C. Растрлық, векторлық және фракталдық

D. Растрлеу, масштабтау

E. Амплитудалы модуляция және жиелік модуляциясы

$$$ 56

Шешуші дегеніміз



A. пиксельдердің орналасу тығыздығы

B. түстердің қанықтылығы

C. сурет өлшемі

D. ұзындық

E. тереңдік

$$$ 57


Графикалық примитивтер

A. доға


B. полигондар (тіктөртбұрыш)

C. нүкте


D. түзу, қисық сызық

E. барлық жауап дұрыс

$$$ 58

Графикалық примитивтер қолданылатын графика түрі



A. растрлық

B. ғылыми

C. векторлық

D. инженерлік

E. барлық жауап дұрыс

$$$ 59


Қандай бағдарламалар графикалық редакторлар деп аталады?

A. мульфильмдер құруға арналған программалар

B. суреттерді өңдеуге арналған программалар

C. драйверлер

D. ақпаратты өңдеу, тасымалдауды жүзеге асыратын программалар

E. сурет салу кезінде компьютерді басқаратын программалар

$$$ 60

Бейнеадаптер...



A. монитордың жұмысын басқарады

B. дисплей тереңдігі

C. жедел есте сақтау құрылғысы

D.

Дисплей (ағылш. display - корсету, калпына келтіру) - электрондысөулелік түтікше (ЭЛТ) экранында ақпаратты корсетіп бейнелеуге арналған құрылғы, бейнетерминал. Әріптер, сандар, мөтін, кестелер немесе графиктер, суреттер, сызбалар түріне байланысты ақпаратты бейнелейтін әріпті-сандық және графикалық дисплей деп бөлінеді.

Драйвер - (ағылш. drіver - жүргізуші) - компьютердің сыртқы құрылғылармен өзара әрекеттесуін басқаратын бағдарлама. Драйверлер компьютерді басқаратын операциялық жүйелердің (MS DOS, Wіndows, Unіcs, т.б.)

Есте сақтау - жадында түту. Ес үрдістерінің бірі, жаңадан түсіп жатқан ақпаратты жадыға енгізуді белгілейді. Есте сақтау динамикасын психодиагностикалау әдістемесі - адамның есте сақтауының динамикалық сипаттарын анықтауға көмектесетін психодиагностикалық әдістемелер, көбіне бұл әдістемелер адам қаншалықты тез есте сақтайтынын және ақпаратты өндеуін анықтайды.

графикалық ақпаратты интернетке орналастырады

E.

Интернет Интернет (оқылуы [интэрнэ́т]; ағылш. Internet - International Network) - компьютерлік серверлердің бүкіләлемдік желісі.

графикалық ақпаратты бейнежадына сақтайды

$$$ 61


Бейнеадаптердің негізгі бөліктеріне жатпайды

A. жедел бейнежады

B. бейнечип

C. герцтегі қайталау жиілігі

D. базалық енгізу шығару жүйесі

E. монитор

$$$ 62

Монитордың ажырату қабілеті мен қайталау жиілігі тәуелді



A. бейнеадаптер мүмкіндігіне

B. жедел есте сақтау құрылғысына

C. дюймдегі диагональ өлшеміне

D. пиксельдер санына

E.

Тәуелділік (Зависимость; dependence) функция мен оның аргументгері арасындағы қатынас; мәліметгер базасындағы мәліметтер ассоциациясы. Мәліметтер тәуелділігі (Зависимость данных (по данным); data dependence) - мәліметтер мен программаның өзара өсер етуі.

Пиксель (Pixel) - дисплей бетінде көрсетілетін ең кіші бейнесызбалық бірлік.

экранның ауысу жиілігіне

$$$ 63


Әртүрлі есептеу тәжірибелерін жүргізіп, олардың нәтижесін көрнекі түрде көрсетуге мүмкіндік беретін графика түрі

A. растрлық

B. ғылыми

C. векторлық

D. инженерлік

E. барлық жауап дұрыс

$$$ 64

Қандайда бір мекеме жұмыс көрсеткіштерін көрнекі түрде ұсыну үшін қолданылатын компьютерлік графиканың маңызды саласы



A. растрлық

B. ғылыми

C. іскерлік

D. инженерлік

E. барлық жауап дұрыс

$$$ 65


Инженер-конструкторлардың, архитекторлардың, жаңа техниканы ойлар шығарушылардың жұмысында қолданылатын графика

A. растрлық

B. ғылыми

C. іскерлік

D. конструкторлық

E. барлық жауап дұрыс

$$$ 66

Компьютер экранында ерікті түрде сурет салу мен сузы графикасы



A. растрлық

B. ғылыми

C. іскерлік

D. конструкторлық

E. көркем графика

$$$ 67


Жарнамалық графика пакеттерінің ерекшелігі

A. шыншыл кескіндер мен «қозғалатын суреттер» жасау

B. дыбыстық

C. көркемдеу

D. конструкторлық

E. кескіндеу

$$$ 68

Экранда қозғалатын кескіндерді жасау өнері



A. ойындар

B. дыбыстық

C. анимация

D. Конструкторлық

E. кескіндеу

$$$ 69


Экранда қозғалатын кескіндерді дыбыстық сүйемелдеумен біріктіру

A. ойындар

B.

Ойын (Игра; game) - 1) ойын теориясында - тайталасушы екі жақтың мінез-құлық моделі. Антагонистік және антагонистік емес ойындарды, сонымен қатар табиғатқа қарсы екінші жақтағы ойындарды айрықшалайды; 2) есептеу техникасында - белгілі бір ойын алгоритмі бойынша үйрету, жаттықтыру, жағдайды ұқсаттыру (компьютерлік іскерлік ойындар) мақсатында, сонымен қатар көңіл көтеру мақсатында (компьютерлік ойындар) адамның компьютермен әрекеттестігі.

мультимедиа

C. растр


D. Конструкторлық

E. кескіндеу

$$$ 70

Сызба жұмысын автоматтандыру пакеті



А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint

D. 3dmax


Е. Autocad

$$$ 71


Autocad қай кезде пайда болған

А. 1910


В. 1980

С. 1955


D. 2000

Е. 2010


$$$ 72

Графикалық редактор не үшін арналған

А. мәтіннің графикалық образын жасау үшін

В. шрифтті редактирлеу үшін

С. графикалық бейнемен жұмыс жасау үшін

D. диаграммалар құру үшін

Е. кестелерде есептеулер жүргізу үшін

$$$ 73


Растрлік графикалық редактордегі минималды элемент

А. экран нүктесі (пиксель)

В. объект (тіктөртбұрыш, шеңбер және т.б.)

С. түстер палитрасы

D. таңба орны (символ)

Е.бейне


$$$ 74

Сурет мөлшерлері өзгергенде бейне деформациясы – бұл кемшілік

А. векторлық графиканың

В. растрлік графиканың

С. фрактальды графиканың

D. n-шөлшемді графиканың

Е. компьютерлік графиканың

$$$ 75


Графикалық редакторда примитив

А. экран нүктесі (пиксель)

В. объект (тіктөртбұрыш, шеңбер және т.б.)

С. түстер палитрасы

D. таңба орны (символ)

Е.бейне


$$$ 76

Графикалық редакторда құралдар

А. Сызық, шеңбер, тіктөртбұрыш

В. қарандаш, өшіргіш, бояу жаққыш

С. Белгілеу, көшіру, қою

D. Түстер жиыны (палитра)

Е. масштабтау

$$$ 77


Векторлық графикалық редактордағы минималды элемент

А. экран нүктесі (пиксель)

В. объект (тіктөртбұрыш, шеңбер және т.б.)

С. түстер палитрасы

D. таңба орны (символ)

Е.бейне


$$$ 78

Графикалық редактордың негізгі операциялары

А. Сызық, шеңбер, тіктөртбұрыш

В. қарандаш, өшіргіш, бояу жаққыш

С. Белгілеу, көшіру, қою

D. Түстер жиыны (палитра)

Е. масштабтау

$$$ 79


Палитра графикалық редакторда

А. Сызық, шеңбер, тіктөртбұрыш

В. қарандаш, өшіргіш, бояу жаққыш

С. Белгілеу, көшіру, қою

D. Түстер жиыны

Е. масштабтау

$$$ 80

Векторлық графикалық редактор



А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint

D. 3dmax


Е. Delphi

$$$ 81


Объекттерді топтастырғанда орналасу реті сақталады ма

А. иа


В. жоқ

С. бөліктей

D. бірнеше объекттерді топтастыруға болады

Е. объекттердің размерлеріне байланысты сақталады

$$$ 82

Базалық элементі ретінде математикалық формула алынатын графиканың түрі

А. векторлық графика

В. растрлік графика

С. фрактальды графика

D. n-шөлшемді графика

Е. компьютерлік графика

$$$ 83


Негізгі элементі нүкте болып табылатын графиканың түрі

А. векторлық графика

В. растрлік графика

С. фрактальды графика

D. n-шөлшемді графика

Е. компьютерлік графика

$$$ 84

Негізгі элементі түзу болып табылатын графиканың түрі



А. векторлық графика

В. растрлік графика

С. фрактальды графика

D. n-шөлшемді графика

Е. компьютерлік графика

$$$ 85


Сызба-графикалық жұмыстарды автоматтандыратын жүйе

А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint


D. 3dmax

Е. Autocad

$$$ 86

Қарапайым суреттер салуға арналған редактор



А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint

D. 3dmax


Е. Autocad

$$$ 87


Фотобейнелерді редактірлеуге арналған редактор

А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint


D. 3dmax

Е. Autocad

$$$ 88

Бейнелер құруға арналған редактор



А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint

D. 3dmax


Е. Autocad

$$$ 89


Компьютерлік графика қай кездерде дами бастады

А. 1950 жж

В. 1990 жж

С. 2000 жж

D. 1910 жж

Е. 1985 жж

$$$ 90

Программалы-аппаратты есептеу кешендері көмегімен бейнелерді құру және өңдеу негізгі әдістерін зерттейтін информатиканың арнайы саласы



А. программалау

В. мультимедиа

С. анимация

D. n-шөлшемді графика

Е. компьютерлік графика

$$$ 91


Бейнелерді құру әдісіне байланысты компьютерлік графиканың неше түрі болады

А. 5


В. 2

С. 1


D. 3

Е. 7


$$$ 92

Виртуалды кеңістікте объектілердің көлемді модельдерін құру әдістерін зерттейді

А. векторлық графика

В. растрлік графика

С. фрактальды графика

D. үшшөлшемді графика

Е. компьютерлік графика

$$$ 93


Ақ-қара және түсті графика деп бөлуі

А. Элементтері бойынша

В. Түстік қамту бойынша

С. Құру бойынша

D. анимация бойынша

Е. Визуалдау бойынша

$$$ 94

Растрлік бейнелерде ұзындық бірлігіне келетін нүктелер саны



А. шешуші

В. Түс


С. Құру әдісі

D. анимация

Е. Визуалдау

$$$ 95


Corel Draw программасы қай графика программасына жатады:

А. боялады

В. айналады

С. векторлық

D. растрлік

Е. үлкейеді

$$$ 96

Қазіргі заманда компьютерлік графика қанша түс қамти алады:



А. 1 млн

В. 6,7 млн

С. 7 млн

D. 5 млн


Е. 16,7 млн

$$$ 97


AutoCad программасы кімге арналған

А. Сәулетшілер, конструкторлар

В. жарнамашылар

С. есепшілер

D. менеджерлер

Е. басшылар

$$$ 98

Эллипс құру командасы

А.Эллипс

В. SHIFT


С. ALT

D. TAB


Е. ENTER

$$$ 99


Объекттерді топтастырғанда орналасу реті сақталады ма

А. иа


В. жоқ

С. бөліктей

D. бірнеше объекттерді топтастыруға болады

Е. объекттердің размерлеріне байланысты сақталады

$$$ 100

Прямоугольник қалай салады

А. многоуг

В. прямоуг

С. ұзындығы

D. контур қалыңдығы

Е. биіктігі

$$$ 101


Цифрлық растрлік бейненің пикселі деген не

А. монитор люминифорының растрлік маскасының элементі

В. растрлік бейненің минималды элементі

С. бейнені басу кезіндегі краска нүктесі

D. бейнені басу кезіндегі растрлік нүктесі

Е. люминифор маска

$$$ 102

Autocad программасын шығарушы компания

А. Авто

В. Autodesk

С. IBM

D. градиент



Е. фон

$$$ 103


Autocad программасы қай кезде пайда болды

А. 1980 жж

В. 1940жж

С. 2010жж

D. 1930жж

Е. 2000жж

$$$ 104

Пикселдың физикалық мөлшері

А.растрлік нүкте размеры

В. растрлік маска мөлшері

С. размеры жоқ

D. бейнені цифрлеу кезіндегі шешуі

Е. бейненің шешуі

$$$ 105


Autocad-тағы "Layers":

А. бүтін бейненің бөлшектері

В.бейненің алдыңғы версиялары

С. түстік компоненттер (CMYK)

D. қабаттар

Е. бейнеге қолданған фильтрлар

$$$ 106

Растрлік графикалық редактор

А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint

D. 3dmax


Е. Delphi

$$$ 107

Adobe Photoshop-та түсті таңдау

А. Color layer

В. Color Picker

С. Цвет


D. Background Color

Е. Background

$$$ 108

Autocad-та сақтау операциясы

А. Обрезание

В. Файл-Сохранить

С. Закрашивание

D. разрезание

Е. обставка

$$$ 109


Autocad-та программасында кез-келген форманы белгілеу үшін ... басу керек

А. Тышқанның сол жағын

В. Градиент

С. Фон


D.Маска

Е. Канал


$$$ 110

Ақпаратты слоймен қай форматта сақтауға болады

А. Psd

В. JPEG


С. MP3

D.DOC


Е. XLS

$$$ 111

Екі өлшемді сызбаларды орындауға арналған программа

А. Автокад

В. Слой

С. Слой > Разрезать все слои

D. Компас

Е. Corel


$$$ 112

Кесінді сызу үшін ... қолданылады

А. Лассо

В. Маскалар

С. Канал

D. Кисть


Е. Отрезок

$$$ 113


Мәтінді жазу үшін

А. Правка

В. Трансформ > Маски

С. Текст


D. Изменить

Е. Spacing

$$$ 114

Таңдап белгілеу не үшін қолданылады

А. Еңкейту

В. керекті объектілерді белгілеу

С. Айналдыру

D.Өзгерту

Е. Сақтау

$$$ 115


Ескі фотосуреттерді жаңаландыру үшін қай программа қолданылады

А. PhotoShop

В. Color

С. SMYK


D. Layer

Е. Transform

$$$ 116

Компьютерлік графика – бұл

А. ақпаратты өңдейтін ғылым

В. геометриялық кескіндер қасиеттерін зерттейтін

С. сурет салу барысында компьютер ресурстарын басқаратын ғылым

D. математикалық формулаларға негізделген ғылым

Е. суреттерді өңдеу, салу тәсілдері мен әдістерін оқытатын ғылым

$$$ 117


Компьютерлік графиканың негізгі бағыттары

A. іскерлік, ғылыми, көркемдік және жарнамалық, инженерлік, web

B. ғылыми, инженерлік, web

C. іскерлік, ғылыми, тұрмыстық

D. көркемдік және жарнамалық, инженерлік, нүктелік

E. тұрмыстық, инженерлік, іскерлік

$$$ 118

Компьютерлік графиканың бейнелеу тәсіліне байланысты бөлінуі

A. растрлық және фракталдық

B. үш өлшемдік және векторлық

C. растрлық, фракталдық және векторлық

D. растрлық және үш өлшемді

E. растрлық, векторлық, фракталдық және үш өлшемді

$$$ 119


Растрлық графиканың негізгі элементі

A. сызық


B. нүкте

C. Сызық, доға, шеңбер және төртбұрыш сияқты геометриялық объектілер жинағынан тұратын кескіндер

D. математикалық формула

E. символ

$$$ 120

Фракталдық графиканың базалық элементі

A. Математикалық формула

B. Нүкте


C. Сызық

D. Кесінді

E. Қисық

$$$ 121


Векторлық кескіндер

A. сурет, иллюстрациялық кескіндер

B. Сызық, доға, шеңбер және төртбұрыш сияқты геометриялық объектілер жинағынан тұратын кескіндер

C. Доға, ұзындық, фрагменттер

D. Кесінді, қисық, канал, штамп

E. Кескін, графика, үшінші тәртіпті қисықтар

$$$ 122

Векторлық кескіндермен жұмыс жасаудағы кемшілікті көрсетіңіз

A. Кескінді жай ғана өзгерте салуға болмайтындығы

B. Берілгендер көлемінің аздығы

C. Кескін масштабын өзгерткенде кескін сапасын жоғалтатыны

D. Растрлеу әдістерін қолданбау

E. Дұрыс жауап берілмеген

$$$ 123


Растрлық кескіндеудің артықшылықтарын атаңыз

A. Геометриялық кескіндерді салуға арналған

B. Векторлық кескіндерді бейнелеуге арналған

C. Растрлық кескіндерді масштабтауға арналған

D. Растрлеу әдістерін қолдану

E. Растрлық кескінді түзетуге, әдемілей түсуге, нүктелерді, қажет болмаса ішінара алып тастауға не қоюлатуға арналған

$$$ 124

Растрлық кескіндеудің кемшілігін көрсетіңіз

A. Геометриялық кескіндерді өзгерте алмайтындығы

B. Кескін масштабын өзгерткенде кескін сапасын жоғалтатыны

C. Растрлық бейнелердің өңделмеуі

Г) Объектілердің растрленбеуі

E. Барлық жауап дұрыс

$$$ 125


Графикалық ақпараттың нүктелер түрінде ұсынылуын көрсетіңіз

A. Векторлық түрде

B. Фракталды түрде

C. Растрлық түрде

D. Сызық түрде

E. Геометриялық кескіндер түрінде

$$$ 126

Растрлық графикада қолданылытын қосымша программалар

A. Corel Photo, Adоbe РhotoShop, Photo Finish

B. Corel Draw, Adobe Illustrator

C. Corel Draw

D. Adobe Illustrator

E. FreeHand

$$$ 127


Компьютерлік графика кескіндерін құру әдісінің түрлерін көрсетіңіз

A. Стохастикалық, геометриялық

B. Векторлық, итерациялық

C. Растрлық, векторлық және фракталдық

D. Растрлеу, масштабтау

E. Амплитудалы модуляция және жиелік модуляциясы

$$$ 128

Шешуші дегеніміз

A. пиксельдердің орналасу тығыздығы

B. түстердің қанықтылығы

C. сурет өлшемі

D. ұзындық

E. тереңдік

$$$ 129


Графикалық примитивтер

A. доға


B. полигондар (тіктөртбұрыш)

C. нүкте


D. түзу, қисық сызық

E. барлық жауап дұрыс

$$$ 130 C

Графикалық примитивтер қолданылатын графика түрі

A. растрлық

B. ғылыми

C. векторлық

D. инженерлік

E. барлық жауап дұрыс

$$$ 131


Қандай бағдарламалар графикалық редакторлар деп аталады?

A. мульфильмдер құруға арналған программалар

B. суреттерді өңдеуге арналған программалар

C. драйверлер

D. ақпаратты өңдеу, тасымалдауды жүзеге асыратын программалар

E. сурет салу кезінде компьютерді басқаратын программалар

$$$ 132

Бейнеадаптер...

A. монитордың жұмысын басқарады

B. дисплей тереңдігі

C. жедел есте сақтау құрылғысы

D. графикалық ақпаратты интернетке орналастырады

E. графикалық ақпаратты бейнежадына сақтайды

$$$ 133


Бейнеадаптердің негізгі бөліктеріне жатпайды

A. жедел бейнежады

B. бейнечип

C. герцтегі қайталау жиілігі

D. базалық енгізу шығару жүйесі

E. монитор

$$$ 134

Монитордың ажырату қабілеті мен қайталау жиілігі тәуелді

A. бейнеадаптер мүмкіндігіне

B. жедел есте сақтау құрылғысына

C. дюймдегі диагональ өлшеміне

D. пиксельдер санына

E. экранның ауысу жиілігіне

$$$ 135


Әртүрлі есептеу тәжірибелерін жүргізіп, олардың нәтижесін көрнекі түрде көрсетуге мүмкіндік беретін графика түрі

A. растрлық

B. ғылыми

C. векторлық

D. инженерлік

E. барлық жауап дұрыс

$$$ 136

Қандайда бір мекеме жұмыс көрсеткіштерін көрнекі түрде ұсыну үшін қолданылатын компьютерлік графиканың маңызды саласы

A. растрлық

B. ғылыми

C. іскерлік

D. инженерлік

E. барлық жауап дұрыс

$$$ 137


Инженер-конструкторлардың, архитекторлардың, жаңа техниканы ойлар шығарушылардың жұмысында қолданылатын графика

A. растрлық

B. ғылыми

C. іскерлік

D. конструкторлық

E. барлық жауап дұрыс

$$$ 138

Компьютер экранында ерікті түрде сурет салу мен сузы графикасы

A. растрлық

B. ғылыми

C. іскерлік

D. конструкторлық

E. көркем графика

$$$ 139


Жарнамалық графика пакеттерінің ерекшелігі

A. шыншыл кескіндер мен «қозғалатын суреттер» жасау

B. дыбыстық

C. көркемдеу

D. конструкторлық

E. кескіндеу

$$$ 140

Экранда қозғалатын кескіндерді жасау өнері

A. ойындар

B. дыбыстық

C. анимация

D. конструкторлық

E. кескіндеу

$$$ 141 B

Экранда қозғалатын кескіндерді дыбыстық сүйемелдеумен біріктіру

A. ойындар

B. мультимедиа

C. растр


D. Конструкторлық

E. кескіндеу

$$$ 142

Сызба жұмысын автоматтандыру пакеті

А. Adobe Photoshop

В. Corel Draw

С. Paint

D. 3dmax


Е. Autocad

$$$ 143


Autocad қай кезде пайда болған

А. 1910


В. 1980

С. 1955


D. 2000

Е. 2010

  1   2


жүктеу 0.49 Mb.