Главная страница
Контакты

    Басты бет


Батыс Қазақстан облысы білім басқармасы мектепке дейінгі, жалпы орта, техникалық

жүктеу 0.57 Mb.



жүктеу 0.57 Mb.
бет1/3
Дата14.04.2017
өлшемі0.57 Mb.

Батыс Қазақстан облысы білім басқармасы мектепке дейінгі, жалпы орта, техникалық


  1   2   3

Батыс Қазақстан облысы білім басқармасы

мектепке дейінгі, жалпы орта, техникалық

және кәсіптік білім беру ұйымдарының

облыстық оқу-әдістемелік кабинеті



«Мектеп жасына дейінгі балаларды

компьютерлік сауаттылыққа үйрету» бағдарламасы

(Мектепке дейінгі ұйымдарының

педагогтеріне арналған әдістемелік құрал)

Орал, 2016


Батыс Қазақстан облыстық білім басқармасының

мектепке дейінгі, жалпы орта, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының облыстық оқу-әдістемелік кабинеті



«Мектеп жасына дейінгі балаларды компьютерлік

сауаттылыққа үйрету» бағдарламасы

(мектепке дейінгі ұйымдарының педагогтеріне

арналған әдістемелік құрал)

Орал-2016

Батыс Қазақстан облыстық білім басқармасының мектепке дейінгі, жалпы орта, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің сараптама кеңесінде қаралып, облыс педагогтарына таратуға ұсынылды.

Сараптама - ғылым, техника, өнер, т.б. салаларда арнайы таным, білім мен біліктілікті талап ететін қандай да бір мәселеге зерттеу жүргізу. Сараптаманың ғылыми зерттеуден айырмашылығы сол, ол құбылыстарды емес, болып кеткен жағдайды және оның себептерін анықтау мақсатында жүргізіледі.

Хаттама №1 04.03.2016 жыл

«Мектеп жасына дейінгі балаларды компьютерлік сауаттылыққа үйрету» бағдарламасы №44 «Мерей» МКҚК бөбекжай компьютерлік сауаттылыққа үйрету пән мұғалімі Алигазиева Айгул Қалиматованың іс-тәжірибесінен



Құрастырған:

Алигазиева А.К.

Мұғалім немесе оқытушы - болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың бірі.
, №44 «Мерей» МКҚК бөбекжай компьютерлік

сауаттылыққа үйрету пән мұғалімі
Пікір жазғандар:

Алипкалиева. Г.Б., «Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы «БҚО ПҚБАИ» МК ДППҚ кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі


Ергалиев.С.А., Орал қаласының білім беру бөлімінің информатика пәні бойынша әдіскері
Бағдарлама 4-5 жастағы балалардың тұлғалық дамуын қамтамасыз етіп және оны мектепте оқуға дайындауға, баланың логикалық ойлап, өздігінен шешім қабылдай білуін үйретуге бағытталған білім берудің базистік мазмұнын анықтайды.
Бағыттау (орыс. наведение) - күштерге (сүңгуір қайықтарға, авиациялык ұшу аппараттарына) немесе қаруға (ракеталарға) козғалыс параметрлері (бағыт, жылдамдық, биіктік жөне т.б.) арқылы берілетін басқару тәсілі.
Мазмұн (Оглавление; table of Contents) - 1) мәтіндік құжаттың құрылымдық элементі. Беттердің нөмірі көрсетілген тақырыптардың тізімінен тұрады; 2) объектілердің атауы мен адресінен тұратын кесте.
Педагогика (гр. 'παῖς', paіda - бала, гр. 'ἄγω', gogos - жетектеуші) - жеке адамды тәрбиелеп, қалыптастыру үшін белгілі мақсатқа бағытталған жүйелі тәрбие мен білім беру туралы ғылым; тәрбиені, білім беруді және оқытуды зерттейтін теориялық және практикалық ғылымдардың жиыны.
Логика (гр. λογική - «талдауға құрылған», λόγος - «сөз», «сөйлем», «ойлау», «ақыл») - ойлау, оның формалары мен заңдылықтары туралы ғылым. Логика дәлелдеу мен теріске шығарудың белгілі бір әдіс-тәсілдері қаралатын ғылым теориялар жиынтығын құрайды.
Даму - қайталанбайтын, заңды және бағытты өзгерістерді білдіретін философиялық ғылыим категория. Ол қалыптасу категориясымен салыстырғанда анағұрлым нақты.
Ғылым (араб.: علم‎ (ілім) - білім, тану; лат. scientia - білім) - ақиқат жайлы объективті білімдерді жетілдіру мен жүйелеуге бағытталған адам іс-әрекетінің саласы. Жалпы мағынасы: жүйелік білім мен тәжірибе.
Қала, шаһар - тұрғындары өнеркәсіп, сауда, қызмет көрсету орындарында және ғылыми, мәдени, басқару мекемелерінде жұмыс жасайтын, халқы тығыз орналасқан ірі елді мекен. Әдетте қала Тұрғындар районы, Өнеркәсіп районы, Сауда районы, кейбірінде Әкімшілік басқару районы секілді негізгі райондарға бөлінеді.

Бағдарламаның мазмұны мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың жеке жас ерекшелік қабілетінің ашылуына жағдай жасап, оның жан-жақты дамуын қамтамасыз ететін білім жүйесін қалыптастыру, әлеуметтік ортада жағымды қатынас жасауға қабілетті шығармашыл тұлғаны тәрбиелеуге негізделген оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарын жүзеге асыруға бағытталған.

Жағдай - адам әрекетінің , жан-жануарлар тіршілігінің, табиғат пен қоғамдағы өзгерістің, оқиғаның, т.б. айналадағы ортаның ықпалына тәуелділігін білдіретін философиялық ұғым. Табиғаттағы, қоғамдағы белгілі бір өзгерісті тудырушы алғышарт есебінде де қарастырылады.
Мақсат - белгілі бір межеге қол жеткізуге бағытталған әрекеттің ой-санадағы көрінісі. Мақсат ойлау нәтижесінде болашақты алдын ала болжау арқылы туатын мұрат, ішкі қозғаушы күшті білдіреді. Мақсатқа жету үшін әр түрлі іс-әрекеттер мен қимылдар жасалады.
Әлеуметтану - қоғамның қалыптасуы, жұмыс істеуі және даму заңдылықтары туралы ғылым. Әлеуметтану фактілерді, үдерістерді, қатынастарды, жеке тұлғалардың, әлеуметтану топтардың қызметін, олардың рөлін, мәртебесі мен әлеуметтану мінез-құлқын, олардың ұйымдарының институты.

Мектепке дейінгі білім беру жүйесінің қызметкерлеріне, жалпы орта білім беретін мектептердің бастауыш сыныптардағы информатика пәні мұғалімдеріне ұсынылады.

Қызметкер, жұмыскер - жұмысты еңбек шарты (келісімшарт) негізінде орындаушы, кәсіпорынның, ұйымның, мекеменің ішкі еңбек тәртібіне бағынушы адам. Еңбек заңнамасына сәйкес азаматтық-құқықтық шарттардың кез келгені бойынша (мердігерлік шарт, тапсырма, авторлық шарт бойынша) жұмыс атқарушы адам қызметкер болып саналмайды.


Мазмұны:
Кіріспе......................................................................................................................4



1.Аналитикалық бөлім

«Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған компьютерлік сауаттылыққа үйрету пәнінің маңыздылығы»..............................................................................5

1.1 Жаңа ақпараттық технологияның басты тиімділігі......................................6

1.2 «Компьютерлік сауаттылыққа үйрету пәнінің» бағдарламасы..................6

1.3 Бағдарламаның мақсаттары мен міндеттері..................................................7

2. Практикалық бөлім

Күтілетін нәтижелерге сипаттама..........................................................................8



2.1 Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің өту түрі...........................................9

2.2 Оқу принциптері.
Қағида немесе принцип (лат. principim – принцип; негіз, алғы бастама) - белгілі білім жүйесінің түп-негізі, алғы бастамасы, абстрактылы түрдегі ең қысқа жалпылама мазмұны. Ғылыми танымда идея, теория, әдіс сияқты таным түрлерімен өзара байланыста тұжырымдалады.
Түсініктілік. Көрнекілік. Жеке жұмыс түрлері............9

2.3 Бағдарламаның оқу іс әрекетінде қамтылуы.Бағдарламаның жүзеге асу шарттары................................................................................................................10 Қорытынды............................................................................................................12

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар (4-5 жас)........................................................14

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі........................................................................

Әдебиет (араб.: асыл сөз‎) - сөз өнері, әлеуметтік мәні бар шығармалар жиынтығы.
23

Қосымша.................................................................................................................24



Кіріспе
Қоғамдағы саяси-экономикалық, мәдени өзгерістерге байланысты оқыту жүйесіне де өзгертулер енгізілді. Қоғам өмірі ең алдымен адамның (баланың) өздігінен дамуы мен жетілуін іске асыратын, педагогикалық теория мен практикаға ерекше мән бере бастады.

Барлық теориялық және практикалық маңызды зерттеулерге қарамастан ойын – пән ортасында әлі де жеткіліксіз өңделмеген құру аспектілері кездеседі. «Ойын – пән ортасы» деген ұғымның мағынасы, оның құрылымы оқу – пән ортасында балалардың өзіндік танымдылығын дамытуды іске асыру механизмі.

Мектеп жасына дейінгі балаларды компьютерлік сауаттылыққа оқыту балалардың оқу тәрбие жұмысында қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, тіл дамыту, сурет салу, құрастыру оқу іс әрекеттеріне және экологиялық білімін кеңейтіп, баланың логикалық ойлау қабілетін дамытады. Ойын арқылы оқу іс әрекетін ұйымдастырғанда балалардың ойлау қабілетімен қатар есте сақтау, бақылай білу қабілеттері дамиды.

Сурет, бөлмедегі сурет. Сурет әртүрлі бояулармен: акварельмен (қағазға немесе картон), майлы бояумен (холстқа, картонға, ағашқа), пастельмен (ерекше түрлі-түсті қарындаштармен қағазға немесе картонға) салынады.
Механизм (гр. mehane - құрал, мәшине) - бір немесе бірнеше қатты денелерді басқа қатты денелер арқылы қажетті қозғалысқа келтіретін денелер жүйесі. Механизм құрылымдық белгілері бойынша топсалы (иінтіректі), бағдартқышты, тісті, сыналы, бұрамалы, ыңғайландырғыш, арнайы, шыбық қысқыш, иілгіш буынды, гидравликалық, пневматикалық және электрлі құрылғылары бар және т.б.
Ұғым - объективті нағыздық нәрселерін және олардың қасиеттерін көрсететін абстрактілі ойлау формаларының бірі. Ұғым туралы мәселені талдауды "белгі" ұғымын қарастырудан бастайық.
Математика (гр. μάθημα - ғылым, білім, оқу; μαθηματικός - білуге құштарлық) - әлдебір әлемнің сандық қатынастары мен кеңістіктік формаларын, пішіндерін өлшейтін, оның ішінде - структуралар, өзгерістер, белгісіздік жөніндегі ғылым.
Құрылым (лат. structura - түзіліс, орналасу, тәртіп) - объектінің тұтастығын, тепе-теңдігі мен негізгі қасиеттерінің сақталуын қамтамасыз ететін байланыстар мен қатынастар жиынтығы. Құрылым жүйе және элемент ұғымдарымен тығыз байланысты.
Есте сақтау - жадында түту. Ес үрдістерінің бірі, жаңадан түсіп жатқан ақпаратты жадыға енгізуді белгілейді. Есте сақтау динамикасын психодиагностикалау әдістемесі - адамның есте сақтауының динамикалық сипаттарын анықтауға көмектесетін психодиагностикалық әдістемелер, көбіне бұл әдістемелер адам қаншалықты тез есте сақтайтынын және ақпаратты өндеуін анықтайды.
Компьютерлік құрылғыларды қолдана отырып, бала алдына қойылған тапсырманы орындау барысында теориялық біліміне ой салып, тапсырманы шешудің жолын іздестіре бастайды. Компьютерлік технологияны меңгерген мектеп жасына дейінгі бала «Өздігімен ойлай алады», ал бұл мектепке баратын оқушының ойлау қабілетін дамытудың негізгі қажеттілігі. Өзгерісі мол қазіргі ортада мектеп жасына дейінгі баланың ұйымдастырушылық, интеллектуалдық және ізденушілік қабілеті қалыптаса отырып, түрлі ақпарат көздеріне қызығушылығы қалыптасады. Жаңа ақпарат алудың қажеттілігін, оны қалай түсіндіру керектігін, оның кімге қызық екендігін түсінеді.

Жаңашыл баланың болашағы – өмір, шығармашылық, жұмыс, ақпаратты өмірдегі құзыреттілік.

Мемлекет мектепке дейінгі балаларды компьютерлік сауаттылыққа оқытуды қамтамасыз ету арқылы түрлі ақпарат көздеріне қолжетімділікті қамтамасыз етіп отыр.

Қазақстан Республикасының жалпыға міндетті білім беру стандартының негізінде құрылған «Алғашқы қадам», «Зерек бала», «Біз мектепке барамыз» бағдарламалары төмендегі негізгі міндеттерді жүктейді.

бала бойында маңызды, шешуші құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік туғызатын қолайлы пәндік-даму ортасын құру;

тәжірибелік, танымдық, шығармашылық іскерлігі мен басқа да бала әрекеті түрлерін қалыптастыру; әр баланың интеллектуалдық қабілеттері мен шығармашылық әлеуетін дамыту;

мектепте білім алуға жан-жақты дайындау.


1. Аналитикалық бөлім

«Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған компьютерлік сауаттылыққа үйрету пәнінің маңыздылығы»

ХХІ ғасыр – техниканың озық дамыған ғасыры. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың сындарлы саясатының арқасында бүкіл мектеп компьютермен қамтамасыз етілсе,бүгінгінің заман талабына сай ашылып жатырған балабақшалар да информатика кабинетімен жабдықталып отыр.

Балабақша - мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелейтін мекеме. Мұндай мекеменің ең алғашқы үлгісін неміс педагогы Фребель (1702-1852) ұйымдастырған (1837). Еліміздегі тұңғыш Балабақша Алматы қаласында 1917 жылы ұйымдастырылып, онда 100-ге тарта бала тәрбиеленді.
Компьютер бала үшін қоршаған әлемді танудың табиғиқұралы болып табылады. Білім беру жүйесін ақпараттандыру дегеніміз – берілетін білім сапасын көтеруді жүзеге асыруға бағытталған процесс, яғни еліміздің ұлттық білім жүйесінің барлық түрлерінде кәдімгі технологияларды тиімді жаңа комплекстік ақпараттандырутехнологияларына алмастыру, оларды сүйемелдеу және дамыту болып табылады.
Алмастыру - белгілі бір n элементті қандай да бір ретте (тәртіпте) қайталамай орналастыру. Берілген n элементтен барлығы әр түрлі n! = 1*2...n Алмастыруы жасалады. Алмастыруға байланысты көптеген есептер ауыстыру терминдері арқылы тұжырымдалады.
Мектеп жасына дейінгі балалар компьютерлік сауаттылықты жеңіл және тезмеңгеруде.Информатикалық қоғамда балаларды жұмыс істеуге дайындау үшін алдымен логикалық ойлауға, талдау жасай білуге, өзара қарым – қатнасқа үйрету керек. Психологтардың айтуы бойынша, баланың негізгі логикалық ойлауы 5-11 жаста қалыптасады.

Мектепте информатиканы оқыту дара бағдарламамен жүзеге асуда. Ал мектепке дейінгі ұйымдарда бұл жеке пән ретінде емес тіл дамыту, қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, қоршаған ортамен таныстыру, орыс тілі, ағылшын тіліне қолдаушы пән ретінде жүреді.

Орыс тілі (өз атауы Русский язык) - орыс халқының ана тілі. Үнді-еуропа тілдерінің шығыс-славян тілдері тобына жатады. Орыс тілін зерттейтін ғылым русистика деп аталады.
Бұл әдістің негізгі мазмұны төмендегідей:

- Информатиканың өзге оқу іс әрекеттермен сабақтастығы;

- Логикалық тапсырмаларды мақсатты түрде енгізу, дидактикалық ойындар мен дәстүрлі емес мақсаттарды биік деңгейде шеше білуге үйрету.

ДЕҢГЕЙ (Уровень; layer, level) - абстракциялы дерексіздік дәреже; иерархиялық құрылым қабаты; осы желімен орындалатын белгілі бір мәселелер кешенін сипаттайтын есептеуіш желі қүрылымының логикалық қабаты,
Қазірден бастап балаларды кішкентайынан өздерін қоршаған ортамен жан-жақты таныстыру, олардың логикалық ой өрісін шығармашылық жағынан дамыту, сөйлеу және жүріс – тұрыс мәдениеттілігін арттыру, оларды компьютер әлеміне баулу бүгінгі күннің басты талабына айналып отыр. Мектепке дейінгі ұйымдарда оқу іс әрекетін ұйымдастыруда компьютерді жиі пайдаланса мектеп жасына дейінгі балалар компьютерлік сауатты, әрі компьютерлік мәдениетті болып өсуіне жол ашады.

Ғылым мен техниканың жылдан жылға кең өріс алып, жедел қарқынмен дамуы, білімнің негізі болып табылатын – мектепке дейінгі ұйымға да өз әсерін тигізуде.

Қарқын (Темп) - тапсырманың орындалуының немесе операцияның, құбылыстың қарқындык дамуының шапшандыгы (кейде тазалығы). Әскери істе Қарқынның мынадай түрлері болады: лап қою қарқынны; шабуыл қарқынны; десант түсіру қарқынны; теңіз десантын түсіру қарқынны, атыс қарқынны т.б.
Сондықтан мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жүйесіне басты мақсат – әрбір баланы информатика ғылымының алғашқы фундаментальді білім негіздерімен таныстыру, өз бетімен жұмысын арттыру мен шығармашылық қабілеттерін дамытуда жаңа ақпараттық технологияны пайдалану және оның тиімді әдістемесін ұсыну. Сонымен қатар, оларды информатика пәнін бөбекжайда жүргізілетін өзге оқу іс әрекеттерімен үйлестіре отырып түпкілікті және саналы түрде меңгеруге қажетті дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады.


1.1 Жаңа ақпараттық технологияның басты тиімділігі – бұл тәрбиешіге бөбекжайдағы оқу үрдісінің құрылымын түбегейлі өзгерту, оқыту мен тәрбиелеудегі пәнаралық байланысты күшейте отырып, балалардың дүниетанымын кеңейтуге және жеке қабілеттерін көре біліп, оны дамытуға толық жағдай жасауы. Сонымен қатар, жаңа ақпараттық технологияның негізгі ерекшелігі – бұл балаларға өз бетімен немесе бірлескен түрде шығармашылық жұмыспен шұғылдануға, ізденуге, өз жұмысының нәтижесін көріп, өз- өзіне сын көзбен қарауына және жеткен жеңістіктерін көре алады.

Информатиканың бастамасы ретінде компьютерлік сауаттылыққа үйрету мектепке дейінгі ұйымның оқу үрдісіне енгізілгенмен, оны әртүрлі әдістермен оқытып, осы пәнге деген бала қызығушылығын арттыратын түрлі оқыту бағдарламалары, әсіресе қазақ мектепке дейінгі ұйымдары үшін өте тапшы. Сондықтан мектеп жасына дейінгі балаларды компьютерлік сауаттылық оқу іс әрекетін жүргізудің тиімді жолдарын қарастырып, оны нақты материалдармен теориялық және практикалық жағынан байыта түсу – бүгінгі күннің өзекті мәселесі.


1.2 «Компьютерлік сауаттылыққа үйрету пәнінің» бағдарламасы

Бағдарлама мектеп жасына дейінгі балаларды компьютерлік сауаттылыққа үйретуге және оларды мектепке даярлауға бағытталған. (санау мен оқу барысында жаңадан өткен мәліметтерді пысықтау, уақытты оқып-үйрену, логикалық ойлау мен жадыны дамыту т.б.с.с.).

Мәліметтер (данные; data) - автоматты құралдардың көмегімен, кей жағдайда адамның қатысуымен, өңдеуге I ыңғайлы түрде берілген мағлұмат. Мәліметтердің кірістік, шығыстық, басқару, проблемалық, сандық, мәтіндік, графикалық және т.б.
«Компьютерлік сауаттылыққа үйрету пәнінің» бағдарламасы эксперименттік түрге жатады: белгісі жағынан жалпы дамытушылық, ал мақсаты мен шешу жолдары, мазмұны мен педагогтік іскерлік процесін ұйымдастыру формасы жағынан интегриривті.

Соңғы жылдары дәстүрлі оқулықтармен қатар жаңаша оқу электронды ресурстары көбею үстінде.

Форма (Қалып; form) - 1) мәліметтерді ұсыну тәсілі; 2) мәліметтер базасын басқару жүйелеріңде (мысалы, Access-Te) - мәліметтер базасындағы ақпаратты (мәліметтерді) енгізу мен редакциялауға пайдаланылатын дисплей экранына көрнекі түрде ұсыну тәсілі.
Ресурстар (французша ressourse - құрал-жабдық, мүмкіндік), босалқы қорлар - табыс, ақшалай және басқа қаражат, құндылықтар мен олардың көздері.
Компьютерлік оқу – оқытудың жаңа түрі, оның кең тараған түрлерінің біріне ойын бағдарламаларын үйренушілерді жатқызуға болады.

Мектеп жасына дейінгі балаларды компьютерлік сауаттылыққа үйретуге негіз болатын факторлар

-баланы ерте жастан ақпараттық қоғамға бейімдеу;

Фактор, экологияда - 1) процестердің қозғаушы күші немесе оларға ықпалы бар жағдай, қайсыбір процестегі, құбылыстағы мәнді жағдай; 2) факторлық талдауда зерттелетін айнымалы шамалар арасындағы корреляция өрнегінің көрінісі.


-ерте жастан балалардың ақпараттық ойлау қабілетін дамыту;
-мектеп жасына дейінгі баланың ақпараттық мәдениетін қалыптастыра отырып, болашақ әлемдік ақпараттық білім кеңістігіне даярлау.

Ресей ғылымдарының соңғы зерттеулеріне сүйенсек мектепке дейінгі информатиканың пропедевтикалық курсының негізгі бағыттары төмендегідей:



1. Қолданушылық. Бұнда балалар компьютермен алғаш танысып, оқу, ойындық және бөбекжайдағы ұйымдастырылатын оқу іс әрекеттерінің мазмұнына құралған логикалық тапсырмалар негізінде компьютерлік сауаттылықтары қалыптасады. Бұл бағытты қолданушылардың пікірінше, баланың компьютерлік сауаттылықты меңгеруі – бұл оқу іс әрекетінде компьютерді берілген тапсырмаға қарай пайдалана білуі, сондай ақ техникаға сауатты ұқыпты қарауы.

Қолданушылық бағыттары пропедивтикалық информатиканы меңгеру нәтижесінде балаларда төмендегідей білім мен іскерлік қалыптасуы тиіс:

-ойын бағдарламаларымен жұмыс істей білу; компьютер құрылғыларымен жұмыс істеуге машықтану

2. Ақпаратты – логикалық. Бұл бағыт бойынша оқыту біріншіден, балалардың қоршаған ортаның элементтерін танып, оларды ажырата білу қабілеттерін дамытса, екіншіден, ойлау, есте сақтау қабілеттерімен қатар байқағыштығын зейінін, берілген тапсырманы орындаудың оңтайлы, тиімді жолдарын таба білу қабілетінің дамуына әсері мол. Психологтардың зерттеуінше, ойлаудың логикалық құрылымының негіздері 4-11 жас аралығында қалыптасады. Сондықтанда алгоритмдік даму қабілеттерін барынша ерте жастан қалыптастыру қажеттігі өзінен-өзі туындайды.

Алгоритм, алгорифм (ағылшынша: algorіthm, algorіsmus - Әл-Хорезмидің атынан шыққан) - бастапқы берілген мәліметтермен бір мәнде анықталатын нәтиже алу үшін қай амалды (жұмысты) қандай ретпен орындау қажеттігін белгілейтін есептерді (мәселелерді) шешу (математикалық есеп-қисаптар орындау, техникалық объектілерді жобалау, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу т.б.)


3.Шығармашылық. Бағыт бойынша оқытудың жаңа әдіс – тәсілдерін қолдану арқылы баланың кішкентай кезінен дүниеге өзіндік көзқарастарының қалыптасуына жол ашу, үздіксіз білім алуға дайындаудың тиімді жолдарын іздестіру.

Мектепке дейінгі ұйымдарда компьютерлік сауаттылыққа үйретудің мақсатын төмендегідей сипаттауға болады:

Компьютерлік сауат ашудың бастау негізі балалардың логикалық ойлау қабілетін компьютерлік сауаттылыққа үйрете отырып дамыту, алгоритмдік білімді жетілдіру мен мақсатты шешудегі жүйелілік, компьютерді үйренудің оңай жолдарын іздеу.

Мектепке дейінгі ұйымда бала үшін оқудың негізгі саласы ойын болып табылады. Ойын және ойын жағдайлары баланың жан-жақты ой-өрісінің дамуына да, тәрбиесіне де әсер етеді. Сонымен бірге әртүрлі педагогикалық мәселелерді шешуге көмектеседі. Информатиканы ойын әдістемелері негізінде өткізу өте пайдалы. Себебі бұл өзіне барлық жұмыс түрлерін қосып баланың шығармашылықпен жұмыс істеуіне, ой – өрісінің дамуына кең мүмкіндік береді. Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыста компьютерді қолдану әдістемесін пайдалана отырып, баланы мектепке даярлау барысында кездесіп жататын көптеген мәселелерді шешуге болады.


  1   2   3

  • Батыс Қазақстан облысы
  • « Мектеп жасына дейінгі балаларды компьютерлік сауаттылыққа үйрету» бағдарламасы (мектепке дейінгі ұйымдарының педагогтеріне
  • Пікір жазғандар
  • Кіріспе
  • 1. Аналитикалық бөлім «Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған компьютерлік сауаттылыққа үйрету пәнінің маңыздылығы»
  • 1.1 Жаңа ақпараттық технологияның басты тиімділігі
  • 1.2 «Компьютерлік сауаттылыққа үйрету пәнінің» бағдарламасы
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды компьютерлік сауаттылыққа үйретуге негіз болатын факторлар

  • жүктеу 0.57 Mb.