Главная страница
Контакты

    Басты бет


Сабақтың тақырыбы: Материалды қосу. Материалдың қасиеті. Тәжірибелік жұмыс

жүктеу 30.65 Kb.



жүктеу 30.65 Kb.
Дата17.09.2017
өлшемі30.65 Kb.

Сабақтың тақырыбы: Материалды қосу. Материалдың қасиеті. Тәжірибелік жұмыс



Класс: 10 «Ә»

Сабақтың тақырыбы: Материалды қосу.
Блок тақырыбы (Заголовок блока; block header) - блоктың басында орналасып, ол жайлы мәліметтер беретін және операциялық жүйеде қолданылатын арнайы жазба. Мысалы, блок тақырыбында оған кіретін логикалық жазбалар саны көрсетілуі мүмкін.
Материалдың қасиеті. Тәжірибелік жұмыс.

Сабақтың мақсаты: Үшөлшемді нысандардың түсін өзгертіп, материал қосуға үйрету.
Мақсат - белгілі бір межеге қол жеткізуге бағытталған әрекеттің ой-санадағы көрінісі. Мақсат ойлау нәтижесінде болашақты алдын ала болжау арқылы туатын мұрат, ішкі қозғаушы күшті білдіреді. Мақсатқа жету үшін әр түрлі іс-әрекеттер мен қимылдар жасалады.


Сабақтың міндеттері:

Білімділік: Материал ұғымына түсінік бере отырып, Blender, 3D max бағдарламаларында материал қосу, олардың қасиеттерімен таныстыру;
Ұғым - объективті нағыздық нәрселерін және олардың қасиеттерін көрсететін абстрактілі ойлау формаларының бірі. Ұғым туралы мәселені талдауды "белгі" ұғымын қарастырудан бастайық.


Тәрбиелілік: Оқушыларды тиянақтылыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, жан-жақтылығын логикасын, мәдениеттілігін дамыту.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Сабақта қолданылатын көрнекті қүралдар: Компьютер, оқулық, карточка

Сабақтың өту барысы:

  1. Оқушыларды ұйымдастыру.

  2. Үйге берілген тапсырманы тексеру.

  3. Жаңа тақырыпты түсіндіру.

  4. Сабақты бекіту.

  5. Үйге тапсырма беру.


1. Саламатсыздарма, оқушылар!
Сабақ - бір пәнді оқытуға арналған оқу сағаты; мектептегі оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі түрі.
Оқушы Оқушы - белгілі бір іспен айналысатын адам. Бұл іс сабақ немесе адам қызығатын іс болуы мүмкін. Оқушы бір істі игерумен айналысады. Ол бұл істі жоғарғы деңгейге игергенге дейін оқушы деген атқа ие болады.
(оқушыларды отырғызып, түгелдеп, журнал толтырып, жаңа сабаққа дайындығына, оқу құрал-жабдықтарының барына көңіл бөлемін). Дәптерлеріңді ашып, сабақ тақырыбын жазып алыңдар.
2. Үйге берілген тапсырманы тексеру. Сонымен, балалар, алдыңғы сабақта біз немен таныстық? Ия, үй тапсырмасын кім дайын? Қайталау сұрақтары:

1. Нысанды Blender программасында тегістеу қалай жузеге асады?

2. Нысанды тегістеу не үшін керек?

3. Нысанды 3D Мах-та тегістеудің қандай ерекшелігі бар?

4. Тегістелген нысанды қайтадан рельефті түрге келтіру үшін қандай батырманы басамыз?

5. Программада тегістеу жұмысын қандай батырма арқылы орындаймыз?

6. SubSurf құралдың қызметі қандай?

Бала Бала - әке-шешенің перзенті, ұрпағы. Жыныс ерекшелігіне қарай ұл, қыз, жас шамасына қарай: нәресте, сәби, бөбек, балдырған, жеткіншек, жасөспірім болып жіктеледі. Ұл-қыздың жарық дүниеге келген сәтінен бастап кәмелетке толғанға дейінгі кезеңі Бала ұғымына сияды.
Құрал (Инструмент; лат. instrumentum - құрал, қару) - 1)адам еңбегінің құралы немесе өнеркөсіптік кәсіпорын жағдайындағы жұмысқа арналған машинаның атқарушы механизмі.

3. Жаңа тақырыпты түсіндіру. Сахнада құрған нысандардың түсі сұр екенін байқаған боларсыңдар. Әрине, нысанды модельдеуде тек формасын жасап қана қоймай, оған өзіне тиісті қасиеттерін де берсек, моделіміздің әсері арта түседі. Сондықтан нысанға материал баптауын жүргіземіз. Материалды қосу үшін Material buttons панелінен Shading (Ғ5) батырмасын қолданамыз (130-сурет ).

Нысанның түсін екі түрлі әдіспен қоюға болады (131-сурет): біріншісі, Соl батырмасын шертіп, сол жерден К (red), С (grееn) және В (bluе) қозғалтқышын жылжыту арқылы керекті түсті аламыз.

Жылжыту (Подкачка; paging, swapping) - виртуальдық жадтың беттерін немесе сегменттерін ауыстыру; осы сәтте жедел жадқа қажетті ақпаратты орналастыруды жасақтайтын жедел жад пен сыртқы жад арасындағы мәселелер тіркесін ауыстыру.
Әдіс , метод (гр. 'μέθοδος',methodes зерттеу не тану жолы, бір нәрсеге жетудің жолы) - көздеген мақсатқа жетудің тәсілі, тәртіпке келтірген қызмет жүйесі. Әдіс философияда зерттелетін нәрсенің ойша нұсқасын жасау үшін қажетті таным құралы болып табылады.
Ал екіншісі, Соl батырмасының сол жағында орналасқан түс палитрасына басып, сол жерден керекті түсті таңдаймыз.

Бізді қоршаған кейбір заттар мен дүниелер түссіз болып та кездеседі. Мысалы, су, әйнек. Көптеген графикалық программалардағы сияқты Blender-де де нысанның түссіздігін көрсететін Аlрһа қасиеті бар.

Графика - (гр. graphein, тырнау, жазу, салу дегеннен) Жазуда қолданылатын таңбалардың (әріп және тыныс белгілерінін) жиынтығы. Жазу танбалары жүйесі мен тілдін фонетикалық жүйесінің ара қатынасын, байланысын білдіреді.
Маterial панеліндегі Аlрһа қозғалтқышын қозғалту арқылы материалдағы түсті азайтамыз. Ал мөлдір түссіз болуын Міrror Тransр панеліндегі Rау Тransр батырмасы арқылы немесе Links and Ріреline панелінен ZTransр құралын пайдалану арқылы орындаймыз (132-сурет).

Blender-де айналы көрініс жасай аламыз. Мұны Міrror Тransр панелінен Rау Тransр батырмасын басып, Rау Міr жүгіртпесін үлкен жаққа қозғалту арқылы іске асырамыз (133-сурет ).



Тәжірибелік тапсырмалар. Тақырыпты оқып, тақырып бойынша корсетілген мысалдарды тәжірибелік тцрғыдан жасау.

4. Бекіту сұрақтары: Сонымен, тақырыпты қорытындылай келе келесі сұрақтарға жауап беріп көріңдер.

1. Нысанға түс беру әдістері туралы не білесіңдер?

2. Графика программасындағы материал дегеніміз не?

3. Материалды қосу үшін қандай батырманы қолданамыз?

4. Шейдердің қандай түрлері бар?

5. Нысанға түс беретін қандай әдістерді білесіңдер?
5. Қорытындылау. Оқушылардың сұраққа жауап бергеніне, тапсырманы орындағанына қарап бағалаймын.Үйге тапсырма. §29. Материалды қосу. Материалдың қасиеті. Тәжірибелік жұмыс. 222-229 беттер. Оқу, мазмұнын айту.
Мазмұн (Оглавление; table of Contents) - 1) мәтіндік құжаттың құрылымдық элементі. Беттердің нөмірі көрсетілген тақырыптардың тізімінен тұрады; 2) объектілердің атауы мен адресінен тұратын кесте.

Сабағымыз аяқталды, сау болыңыздар!

  • Сабақтың мақсаты
  • Сабақтың міндеттері: Білімділік : Материал ұғымына
  • Сабақтың түрі
  • 3. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
  • Material buttons
  • К (red), С (grееn) және В (bluе)
  • Маterial
  • Links and Ріреline
  • Rау Тransр
  • 4. Бекіту сұрақтары
  • 5. Қорытындылау

  • жүктеу 30.65 Kb.