Главная страница
Контакты

    Басты бет


Сабақтың тақырыбы: CorelDraw туралы жалпы мәлімет. Объектілердің суретін салу

жүктеу 94.39 Kb.



жүктеу 94.39 Kb.
Дата23.10.2017
өлшемі94.39 Kb.

Сабақтың тақырыбы: CorelDraw туралы жалпы мәлімет. Объектілердің суретін салу


Сабақтың тақырыбы: CorelDraw туралы жалпы мәлімет. Объектілердің суретін салу. Білімділік Оқушылардың білімдерін компьютер графикалық мүмкіндіктерімен толықтыру.

Графика - (гр. graphein, тырнау, жазу, салу дегеннен) Жазуда қолданылатын таңбалардың (әріп және тыныс белгілерінін) жиынтығы. Жазу танбалары жүйесі мен тілдін фонетикалық жүйесінің ара қатынасын, байланысын білдіреді.

CorelDraw программасын қолдана білуге үйрету және КП бойынша білімдерін толықтыру. Дамытушылық Оқушылардың білімдерін компьютер графикасы бойынша толықтыру және тәжерибе кезінде қолдана білуге және ойлау қабілетін, логикасын, мәдениеттілігін дамыту. Тәрбиелік Адамгершілік қасиеттерін арттыра отырып, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, белгілі бір нәтижеге жете білушілікке бейімдеу Сабақтың типі: Оқыту әдісі: Жаңа сабақ Түсіндіру, баяндау Оқыту түрі: жеке, топтық, ұжымдық Көрнекіліктер: оқу құралдары; ТҚЖ: дербес компьютер және оның құрылғылары, интерактивті тақта; І.

Жауапкершілік - адам бойындағы белгілі бір істі , өзіне тапсырылған міндетті орындап, жүзеге асыруынан байқалатын адамгершілік қасиет; тұлғаның қоғамда немесе ұжымда қабылданған әлеуметтік, өнегелі және кұқықтық нормалар мен ережелеріне, борыш сезіміне сәйкес өз қызметін бақылау қабілеттілігі.

Дербес компьютер Дербес компьютер (қысқаша ДК) - компьютердің қазіргі уақытта ең кең тараған түрі болып табылады. Дербес компьютер бір мезгілде бір адамның пайдалануына арналған. Дербес компьютерлердің негізгі екі санаты бар: стационарлық және тасымалы компьютерлер.

Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі. ІІІ. Жан-Жақты білімдерін тексеру кезеңі. IV. Мақсат қою кезеңі. V. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі. VI. Жаңа сабақты түсінгенін тексеру кезеңі. VII.Бекіту кезеңі. VIII. Үй тапсырмасын беру кезеңі. САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ I. Ұйымдастыру кезеңі Амандасу; Түгендеу; Сабақа дайындалу; ІІ Білімдерін тексеру кезеңі: Операциялық жүйе деген не Мәтіндік процессор деген не Word мәтіндік редакторының терезе элементтерін ата Ақпарат деген не Ақпараттық процесс деген не Неше санау жүйесі бар Word редакторының графикалық мүмкіндіктері деген не Информатика деген не Қандай операциялық жүйелерді бідісіңдер Ақпараттың өлшем бірліктерін атаңдар Копьютерге енгізілген ақпараттар қандай санау жүйесі бойынша енгізіледі ІІІ.

Ақпарат Ақпарат (лат. informatio - түсіндіру, мазмұндау) ұғымы күнделікті өмірден бастап техникалық салада пайдаланылатын көп мағыналы ұғым. Жалпы алғанда бұл ұғым шектеу, байланыс, бақылау, форма, инструкция, білiм, мағына, құрылым, бейнелеу, сезіну тағы басқа ұғымдармен тығыз байланысты.

Сабақтың мақсаты: CorelDraw графикалық редакторының негізгі ұғымдарымен, саймандар тақтасымен танысу және саймандар тақтасымен әр түрлі фигуралар салу. Көлемді батырмалар құру, фигураларды скос әдісі арқылы түрлендіру, интерактивті созу арқылы слой айқындылығын қолдануды үйрену. IV. Жан-жақты білімдерін тексеру кезеңі: Дәріс жоспары 1. Пайдаланушының жұмыс ортасы мен интерфейсі 2. Графиканың құралдар панелі Дәрістің қысқаша мазмұны 1) CorelDRAW жүктеу Windows үшін стандартты басты меню көмегімен орындалады.

Интерфейс (Interface-inter-өзара, і face-бет жағы) - 1) программалаушылардың кәсіптік тілінде - өзара әрекеттесу "жазықтығы", пайдаланушы мен компьютердің қарым-қатынасы, яғни екі жүйенің немесе адам мен компьютердің өзара мәліметтер алмасуын жасақтайтын аппараттық-программалық құралдардың жиынтығы; 2) есептеуіш жүйе құрылғыларының не (немесе) программалардың өзара әсерлесуін жасақтайтын құралдар мен ережелер жиынтығы; есептеуіш жүйедегі құрылғыларды үйлестіру немесе жүйелер арасында үйлестіруге пайдаланылатын үйлестіргіш техникалық және программалық құралдар жиынтығы; жүйелердің, құрылғылардың немесе программалардың екі арасын бөлу шекарасы; екі қызметтік құрылғының және олардың қосылу, алмасу сигналдары және т.б. сипаттамаларымен анықталған шекарасы; 3) ішкі программаға басқаруды беру мен бастапқы программаға қайту процедурасы туралы сипаттамалар мен келісімдер жиынтығы.

Құрал (Инструмент; лат. instrumentum - құрал, қару) - 1)адам еңбегінің құралы немесе өнеркөсіптік кәсіпорын жағдайындағы жұмысқа арналған машинаның атқарушы механизмі.

Экранда программаны жүктегеннен кейін пайдаланушылық интерфейсінің негізгі элементтерімен CorelDRAW басты терезесі ашылады (1-сурет). 1-сурет. CorelDRAW пайдаланушысының жұмыс ортасы Беттің параметрі мен өлшем бірлігін өзгерту Жаңа құжат құрғаннан соң кейде баспа бетінің өлшемі бойынша қабылданған өзгерту қолданылады. Бұл операция атрибуттар панелінің элементтері көмегімен орындалады (2-сурет). 2-сурет. Атрибуттар панелі Құжаттың баспа бетінің өлшемі атрибуттар панелінің сол жақ позициясында орналасқан ашылмалы тізім Paper TypeSize (ТипҚағаз форматы) көмегімен таңдап алынады.

Позиция (лат. posіtіo - орны, жағдайы, орналасқан жері) - Қандай да бір нәрсенің орны, орналасуы (мысалы, шахмат тақтасындағы фигуралардың позициясы); Шекті музыкалық аспаптың мойнындағы сол қолдың бір жерде тұрып, дыбыстардың белгілі бір кезектігін орындайтын орны; Классикалық бидегі қолды ұстап тұру мен аяқтарды қоюдың бұлжымас ережелері.

Баспа бетінің өлшемі қағаз форматына сәйкес келуі қажет емес. Тек беттің өлшемінен аспаса жеткілікті. 2) Графиканың құралдар панелі Графиканың құралдар панелі терезенің сол жағында орналасқан, CorelDraw графикалық құралдарының батырмаларынан тұрады, олар құру және редактрлеумен байланысты көптеген процедураларды жүзеге асырады. Оң жақ бұрышында кішкене үшбұрышы бар белгішелер ашылады. Ол үшін сол құралдың батырмасына курсорды орнатып, тышқанның сол жақ батырмасын біраз уақыт ұстай тұрып немесе сол үшбұрышқа тышқанмен шертуге болады. Графика панелі төменде келтірілген CorelDraw құралдарына кіруді қамтамасыз етеді. Көрсеткіш объектілерді өзгерту үшін ерекшелейді. Төртбұрыш – төртбұрыш салуға мүмкіндік береді. Эллипс эллипс салуға мүмкіндік береді. Мәтін – мәтінмен жұмыс істеуге арналған. Интерактивті ашықтық объектілердің ашықтығын басқарады. Фигура  тобы құралдардан тұрады Фигура формы өзгерісін береді Пышақ – объектілерді кесу сызықтары бойынша бөлшектеуге арналған Ластик – объектілердің бөлігін жоюға арналған Қисық (Кривая) мына құралдардан тұрады: Қисық – «қолмен» сызықты салуға арналған; Қисық Безье тірек нүктелерде шерту арқылы түзу сызықтар салуға арналған Сурет салу (Живопись) тұрақты немесе айнымалы қалыңдықты перомен сурет салуды имитациялауға арналған; Өлшем (Размер) құралы чертеждерде өлшемді сызықтар мен белгілеулер қою үшін пайдаланылады Біріктіруші түзу (Соединительная линия) екі объектіні біріктіретін түзу сызықтар салуға қолданылады; Интерактивті біріктіруші сызық объектілерге қосылатын және олармен бірге орын ауыстыратын, объектілерді сызықтармен қосуға арналған. Масштаб тобына мыналар кіреді: Масштаб объектілерді масштабтауға арналған. Панорама – барлық жұмыс столында көріну облысының орнын алмастыруға арналған Көпбұрыш (Многоугольник) тобы мына құралдардан тұрады: Көпбұрыш бұрыштардың берілген санымен көпбұрыш салады; Спираль спираль салуға мүмкіндік береді; Қағазды бөлшектеу Интерактивті құрал Заливка мына құралдардан тұрады: Интерактивті құрал Заливка объектілерді құю әдісімен басқарады. Бұрыштар бойынша интерактивті құю (Интерактивная заливка по углам) тірек нүктелермен шектелген, оларды жеке сегменттерге бөліп, құюды редактрлеуге мүмкіндік береді; Интерактивті алмасу (Интерактивное перетекание) мыналардан тұрады: Интерактивті алмасу аралық трансформацияның берілген санымен бір объекттен екіншісіне ауысуға мүмкіндік береді. Интерактивті контур құралы объекті контурының дубликатын құрады. Орын ауыстыру (орталыққа немесе ішке) бағытына байланысты дубликаттар сыртқы немесе ішкі контур түзеді. Итерактивті жылжу (Интерактивное искажение) құралы объектінің тез деформациялауға арналған.

Сегмент (segment) жедел жадтағы бірін-бірі жабатын бір деңгейдің тармақтарының оверлейлік құрылымды программадағы тобының бірі; теле-өндеуде - буферде орналасатын хабардың бөлігі; жазба немесе жазбаның бөлігі.

Деформация Деформация (ағылш. deformation) - сыртқы күштер, температура, фазалық түрленуі және ылғалдылықтың т.б. әсерінен пішіні мен өлшемдерінің өзгеруі барысында дене бөлшектерінің орнын ауыстыруына алып келетін үдеріс.

Ол үшін қасиет панелінде деформация типтері таңдап алынады. Интерактивті қабықша (Интерактивная оболочка) құралы таңдап алынған объектілердің контурын модификациялауға мүмкіндік береді. Интерактивті басу (Интерактивное выдавливание) құралы псевдоүшөлшемді бейне құрайтын үшінші координаты бойынша тегіс объектілерді «басуға» мүмкіндік береді. Интерактивті көлеңке (Интерактивная тень) таңдап алынған объекттен алынатын көлеңке эффектісін құрады. Пипетка тобы: Пипетка объектінің контур немесе элементін құю түсін ағымды етіп таңдап алуға мүмкіндік береді. Краска құралы көмегімен бұл параметрлерді басқа объектілерге қолдануға болады. Абрис контур параметрлерімен басқарады. Бірінші екі белгіше абрис перосы мен абрис түсі диалогтік терезесіне кіруді қамтамасыз етеді. Қалған белгішелер контур қалыңдығының стандартты мәнін таңдауға мүмкіндік береді. Құю (Заливка) құю параметрлерімен басқарады.   Бейне масштабы Стандартты құралдар панелінде үнсіз келісім бойынша Ұлғайту деңгейінің ашылмалы тізімі тұр.

ДЕҢГЕЙ (Уровень; layer, level) - абстракциялы дерексіздік дәреже; иерархиялық құрылым қабаты; осы желімен орындалатын белгілі бір мәселелер кешенін сипаттайтын есептеуіш желі қүрылымының логикалық қабаты,

Оның енгізу өрісінде бейненің ағымды масштабы көрсетіледі. Оны өз ыңғайыңызға қарай өзгертуге болады. 3сурет. Қасиеттер панелінде масштабтау құралдары   Сонымен қатар, бейнені өзгертуге мүмкіндік беретін Масштаб құралы бар. CorelDraw объект түсінігі Векторлы форматтағы кез келген бейне көптеген құрама бөліктерден тұрады, олар бір біріне тәуелсіз редактрленеді. Олардың бейне құрылатын басты элементтері объект деп аталады. Объект болып бейне элементтері: түзу, қисық, эллипс, төртбұрыш, көпбұрыш және т.с.с. аталады. Бірнеше объектілердің комбинациясы көмегімен жаңа объект құруға болады. Сонымен қатар, CorelDraw объектілердің тобын бір бүтін объект ретінде топты ары қарай редактрлеу үшін құруға болады. V Жаңа сабақты түсінгенін тексеру кезеңі: Зертханалық жұмыстар жасау Тапсырмалар Бейненің құрамды элементтер көмегімен плакаттағы үлгілерді жасаңыз. Тапсырма Алтын шынжыр мысалындаИнтерактивное перетекание құралы көмегімен көлем имитациясын жасау керек. VI Бекіту кезеңі: Көрсеткіш деген не Итерактивті жылжу деген не Интерактивті көлеңке деген не Абрис деген не Панорама деген не CorelDraw объектісі деген не VІI Үй тапсырмасын беру Лекцияны оқу. . CorelDraw сызықтары. Қарапайым объектілерге конспекті жазып келу. Тапсырма №1 Бейненің құрамды элементтер көмегімен плакаттағы үлгілерді жасаңыз. Тапсырма №2 Алтын шынжыр мысалындаИнтерактивное перетекание құралы көмегімен көлем имитациясын жасау керек.


жүктеу 94.39 Kb.