Главная страница
Контакты

    Басты бет


Сабақтың мақсаты: -интерфейс ұғымын түсіндіру, жобаның интерфейс жобалау жолдарын айтып

жүктеу 33.18 Kb.



жүктеу 33.18 Kb.
Дата23.10.2017
өлшемі33.18 Kb.

Сабақтың мақсаты: -интерфейс ұғымын түсіндіру, жобаның интерфейс жобалау жолдарын айтып


Сабақтың тақырыбы: Жобаның интерфейсін құру. Сабақтың мақсаты: -Интерфейс ұғымын түсіндіру, жобаның интерфейс жобалау жолдарын айтып өту, интерфейсті безендіруді түсіндіру; -Көпқұжатты интерфейс құру, қолданушы мәзірін құру арқылы оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. ІІІ. Сабақтың мақсатын айқындау. IV. Жаңа сабақты түсіндіру. Интерфейс – компьютерде сақталған және қолданушының енгізген ақпараттармен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін құралдар мен ережелердің жиынтығы.
Оқушы Оқушы - белгілі бір іспен айналысатын адам. Бұл іс сабақ немесе адам қызығатын іс болуы мүмкін. Оқушы бір істі игерумен айналысады. Ол бұл істі жоғарғы деңгейге игергенге дейін оқушы деген атқа ие болады.
Жоба - жасалуға, қайта құрылуға, қалпына келтірілуге, салынуға тиісті кәсіпорындар мен ғимараттардың, қондырғылар мен жабдықтардың, аппараттардың, т.б. макеттері, есептеулері және принципті дәлелдері көрсетілген техникалық құжаттар жиынтығы.
Логика (гр. λογική - «талдауға құрылған», λόγος - «сөз», «сөйлем», «ойлау», «ақыл») - ойлау, оның формалары мен заңдылықтары туралы ғылым. Логика дәлелдеу мен теріске шығарудың белгілі бір әдіс-тәсілдері қаралатын ғылым теориялар жиынтығын құрайды.
Компьютер Компьютер (ағылш. computer - «есептегіш»), ЭЕМ (электрондық есептеуіш машина) - есептеулерді жүргізуге, және ақпаратты алдын ала белгіленген алгоритм бойынша қабылдау, қайта өңдеу, сақтау және нәтиже шығару үшін арналған машина.
Ереже - дәстүрлі халық құқығының қайнар көзі, нормативтік-құқықтық қағидалар. Ежелгі дәуірде және орта ғасырларда жөн-жосық, ата-баба жолы деп аталған. Ережелер сырт пішімі жағынан мақал-мәтелге, қанатты сөзге ұқсас болғанымен, нақтылығымен, дәйектілігімен ерекшеленеді.
Интерфейс жобасын құрамыз: «Пифагор» және «1 – физикалық есеп» жобалармен байланыс ұйымдастырамыз.
Физика Физика (көне грекше: φύσις - табиғат) - зат әлемді және оның қозғалысын зерттейтін ғылым. Бұл жөнінде физика күш, энергия, масса, оқтама т.б. сияқты тұжырымдамалармен шұғылданады.
Ол үшін: осы екі жобаға басқарушы пішіндер және мәзір құрамыз, осылар арқылы қажетті қолданбалы пішіндер таңдалып алынады. Ағымдағы пішін белсенді жұмыс істеп тұратындықтан, мұндағы мәзірлер келесі әрекеттер бойынша орындалады.: 1. «Пифагор» программасын шақырады; 2. «1 физикалық есеп» программасын шақырады. - Белсенді (Стартовая) пішін ішіндегі программа пішіндерін каскад не жоғарыдан төмен етіп орналастыру керек. Орындалутәртібі: - Жұмыс үстеліне «10 сынып» бумасын құрып аламыз. - Айнымалы, айнымалыны хабарлау тақырыптарын өткенде «Пифагор» және «1 – физикалық есеп» жобалары құрылған. Осы жобаларды ашып, жұмыс үстеліндегі «10 сынып» бумасына қайта сақтаңдар. - Осы бумадан «1 – физикалық есеп» жобасын ашсаңдар, Project---Add Mdi Form арқылы жаңа пішін қосыңдар, Add Mdi Form терезесінде New қосымшасына Ашу батырмасын шертіңдер. - Name MDI қасиетіне frmGames деп, Caption қасиетіне «Интерфейс» деп жазыңдар. - Project бұйрығы арқылы пішін қосыңдар. Add Form арқылы Existing қосымшасынан керекті, «1 – фзикалық есеп» және «Пифагор» жобаларының қасиеттер терезесінен MDIChild қасиеттерін True деп өзгертіңдер. - Project Explorer терезесінен frmGames пішінін ерекшелеңдер. - Project ---- Project Explorer (Жоба, Жоба қасиеттері) бұйрықтарын орыңдандар. - Project Properties диалогтік терезесінен General қосымшасын таңдаңдар. Startup Object (Старттық нысан) тізімді ашып frmGames пішінін таңдандар, осыдан кейін frmGames жобасы белсенді болады. (стартты). frmGames пішінін ашыңдар; Tools ---Menu Editor бұйрықтарын таңдаңдар. Menu Editor (Редактор мәзірі) сұхбат терезесі ашылады. Редактор мәзірі терезесінен кестеде көрсетілгендей мәзір құрыңдар. Келесі пунтке өту үшін Next батырмасын шетіңдер. (7 кесте) Атау (Caption) Деңгейі ( ) Аты (Name) Программаны таңдау 1 MnuProg 1 – физикалық есеп 2 Itm1-физикалық есеп Пифагор 2 ItmПифагор Терезесі 1 mnuWindow Каскад 2 itmCascade Горизонталь 2 itmHorizontal Шығу 1 mnuExit V. Жаңа білімді бекіту. Оқулықтағы көпқұжатты интерфейс пен мәзір құруға берілген тапсырманы орындап, қосымша тапсырма ретінде кез келген бір жоба, мәзір ретінде бір тақырып қосады, білімдерін бекітеді. VI. Үй тапсырмасы § 13 Жобаның интерфейсін құру тақырыбын оқу. Өзіңді тексер! тест сұрақтарына жауап беру.


жүктеу 33.18 Kb.