Главная страница
Контакты

    Басты бет


Сабақ тақырыбы: lego® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу. Жалпы мақсаты

жүктеу 79.01 Kb.



жүктеу 79.01 Kb.
Дата16.09.2017
өлшемі79.01 Kb.

Сабақ тақырыбы: lego® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу. Жалпы мақсаты



Апта:

1 апта

Күні: 14 шілде




Сабақ тақырыбы:

LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу.

Жалпы мақсаты:

LEGO® Digital Designer атты 3D модельдеу бағдарламасымен таныстыру. EV3-дің негізгі үлгідегі роботын жобалауды үйрету

Күтілетін нәтиже:

LEGO® Digital Designer атты 3D модельдеу бағдарламасымен танысу. EV3-дің негізгі үлгідегі роботын жобалау

Негізгі идея:

EV3-дің негізгі үлгідегі роботын құрастыра отырып, MINDSTORM бағдарламасында бірден конструкциясын құрастыру

Сабақ жоспары:



Уақыты

Мақсаты

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

ҚБ

1.

5 мин

Ұйымдастыру

Амандасу, сабаққа дайындығын тексеру, шаттық шеңберін құру

Сәлемдеседі, сабаққа дайындалады, психологиялық ахуал, геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу




2.

3 мин

EV3 модулінің интерфейсі. EV3-дің бағдарламасы

«Миға шабуыл» әдісін қолдану

  1. Компьютерлік бағдарлама дегеніміз не?

  2. Бағдарлама дегеніміз не?

  3. Бағдарламалау дегеніміз не?

  4. Бағдарламалау тілі дегеніміз не?

  5. Робототехникада кеңінен қолданылатын тіл қалай аталады?

  6. Прошивка (Firmware) дегеніміз не?




Сұрақтарға жауап береді, үй тапсырмасы бойынша өзін-өзі бағалайды.

  1. Компьютерлік бағдарлама — бұл компьютердің (есептеуіш машина) нақты тапсырмаларды орындауға бағытталған нұсқауларының жүйесі.

  2. Бағдарлама — бағдарламалық жасақтаманың (БЖ) бөлігі болып табылады.

  3. Бағдарламалау — компьютерлік бағдарламалардың құру үдерісі. Бағдарламалау өнер, ғылым, математика және инженерия салаларын кірістіреді.

  4. Бағдарламалау тілі — компьютер бағдарламаларын жазуға арналған арнайы нұсқаулықтармен белгілердің жиынтығы

  5. 1972 – Си (робототехникада кеңінен қолданады; авторы Деннис Риччи).

  6. Прошивка (Firmware) – EV3 модулінде жұмыс істейтін арнайы бағдарламалық жасақтама.
    Бағдарламалық өнім (ағыл. Software; soft - жұмсақ және ware - өнім;орыс. Программное обеспечение - бағдарламалық жасақтама,) - компьютердің жұмыс істеуіне арналған компьютер бағдарламалары жиынтығы, яғни бағдарламалық жасақтама.


Презентация

3.

15 мин

Жаңа сабақты түсіндіру

Топпен жұмыс



3D (3 dimensions — үшөлшемді) графикакомпьютерлік графика бөлімі, көлемді обьектілерді бейнелеу үшін қолданылатын (бағдарламалық, аппараттық) тәсілдер мен құралдар жиынтығы.
Компьютерлік графика - 2011 жылы Алматы қаласы «Дәуір» баспасында басылып шыққан кітап. Кітап авторы/құрастырушысы - Б. Н. Нұрмаханов, Д. Д. Әбілдабекова, У. Т. Қарымсақов. Беттер саны - 200.

3D-модельдеу — бұл үшөлшемді обьекті құру процесі. Үшөлшемді графика көмегімен заттың нағыз көшірмесін жасауға болады, және дүниеде мүлдем болмаған заттың моделін жасап шығаруға болады.





LEGO® Digital Designer – бұл виртиуалды LEGO® бөлшектерімен жұмыс істеу арқасында объектілердің 3D үлгісін жасап шығаруға мүмкіндік беретеін арнайы бағдарлама.

Бұл бағдарламадағы бөлшектер нағыз LEGO® конструкторларының дәлме-дәл көшірмесі болып табылады. Бағдарламаның соңғы нұсқасында бөлшектердің 760 түрі бар. Жұмыс жасап жатқанда бөлшектерді үлкейтіп кішірейтуге, бір орыннан екінші орынға орналастыруға, айналдыруға болады.



Жұмыс жасау принциптері

Жұмыс үстелінде бағдарламаны тауып, оны ашыңыз.





Бағдарламаны ашу

Бағдарламада үш түрлі режим бар:



  1. DIGITAL DESIGNER.

  2. MINDSTORMS.

  3. DIGITAL DESIGNER EXTENDED.

DIGITAL DESIGNER – режимі, LEGO жиынтығындағы бөлшектерді қолдануға мүмкіндік береді.

DIGITAL DESIGNER EXTENDED – бұл режимде қосымша бөлшектер бар.

MINDSTORMS – бұл режимде LEGO® MINDSTORMS® жиынтығындағы барлық бөлшектер бар. Біз білім беру роботын құрастыру үшін осы режимде жұмыс жасаймыз.
Білім беру - тиісті оқу орны арқылы ғылыми мағлұмат беріп, адамның танымын, білімін, дағдысын, дүниеге көзқарасын жетілдіру процесі; қоғам мүшелерінің мәдениетін дамытудың негізгі шарты; мақсаты - қоғам мүшелерінің адамгершілік, интектуалды, мәдени дамуында және олардың денесінің дамуында, кәсіптік біліктілігінде жоғары деңгейге қол жеткізу болып табылатын тәрбие мен оқытудың үздіксіз процесі; жүйеге келтірілген білім, іскерлік дағды және ойлау тәсілдері көлемін меңгеру процесі мен нәтижесі. Білімділіктің басты өлшемі - білімнің жүйелілігі, ойлаудың жүйелілігі мен логикалылығы.
Жұмыс жасауды бастау үшін mindstorms бөлімін таңдаңыз.

Бұл режимде роботтардың дайын үлгілерін ашып көруіңізге болады.

Роботты құрастыру үшін Жаңа проект (Free Build) батырмасын басыңыз.

Жұмыс жасау бөлімі



  1. Бөлшектер панелі.

  2. Құралдар панелі.

  3. Меню.

Бөлшектер қасиеттеріне қарай 19 топқа топтастырылған.

Бөлшектер панелі: төменгі бөлім

  1. Expand/Collapse dividers (тізімді ашу/жабу) – бөлшектердің топтарын ашып қарауға немесе жауып тастауға арналған.

  2. Filter bricks by color (түсіне қарай бөлшектерді бөлу) батырмасы.

  3. Filter bricks by boxes (жиынтықтар бойынша сұрыптау) батырмасы.

  4. Масштабты өзгерту (панельдегі батырмалардың суреттерін үлкейтіп/кішірейту).



Білім беру роботын модельдеу

Robot Educator




Сұрақтарға жауап береді, тақырыпты ашады. Топқа бөлінеді. Берілген тақырыптарды оқиды. Топ арасында талқылайды.

Презентация

Плакат, маркер

1.9 презентация











4.

2 мин

Сергіту сәті

Видеоролик арқылы сергіту сәтін ұйымдастыру

Сергіту сәтін орындайды.



Видеоролик

5.

15 мин

Жаңа сабақты бекіту




СИНКВЕЙН

Бес жолды өлең
* 1 .......... келеді
* 2............жүреді
* 3........... көреді
* 4 ......... сезеді
* 5 ...........орындайды


Презентация

6.

2 мин

Кері байланыс

Кері байланыс парағын таратады.

Кері байланыс парақтарын толтырады.




7.

2 мин

Бағалау

Оқушылардың білім деңгейін критерияға сәйкес ұпайларын есептеп бағалау.

Өзін-өзі бағалайды. Мұғалім критерий бойынша баллдарын есептейді.





1
















2
















Ресурстар

Презентация, плакат, маркер, видеоролик, стикер.

Үй жұмысы:

Білім беру роботының моделін аяқтау

Рефлексия

1 мин


Мен жасадым

Қалай жасауыма болады

Маған көмек керек

Мен жасай алмадым

Жасағым да келмейді










  • Апта: 1 апта К үні : 14 шілде
  • Күтілетін нәтиже
  • Сабақ жоспары : № Уақыты Мақсаты
  • «Миға шабуыл» әдісін қолдану
  • Бағдарламалау тілі дегеніміз не Робототехникада кеңінен қолданылатын тіл қалай аталады Прошивка (Firmware
  • Компьютерлік бағдарлама
  • Бағдарламалау
  • LEGO® Digital Designer
  • DIGITAL DESIGNER . MINDSTORMS . DIGITAL DESIGNER EXTENDED . DIGITAL DESIGNER
  • DIGITAL DESIGNER EXTENDED
  • Жұмыс жасау бөлімі Бөлшектер панелі.
  • Filter bricks by boxes (жиынтықтар бойынша сұрыптау) батырмасы . Масштабты өзгерту
  • Білім беру роботын модельдеу Robot Educator
  • СИНКВЕЙН Бес жолды өлең * 1 .......... келеді * 2............жүреді * 3........... көреді * 4 ......... сезеді * 5 ...........орындайды
  • Ресурс тар Презентация, плакат, маркер, видеоролик, стикер. Үй жұмысы

  • жүктеу 79.01 Kb.