Главная страница
Контакты

    Басты бет


Сабақ Тақырыбы: «Жас информатик»

жүктеу 66.41 Kb.



жүктеу 66.41 Kb.
Дата26.03.2018
өлшемі66.41 Kb.

Сабақ Тақырыбы: «Жас информатик»



Ш.Уалиханов атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектебі

20.01.-30.10.2014 «Жаратылыстану пәндерінде оқушылардың ҰБТ мен ОЖСБ-ға

дайындаудың ерекшеліктері өткізілген сыныптан тыс сабақ

Тақырыбы: «Жас информатик»




Өткізген: Байшугулова Бакытгуль Кадырмендеқызы

І санаттағы информатика пәнінің мұғалімі

2013-2014 оқу жылы

Сайыс тақырыбы: Жас информатик

Білімділік мақсаты: Оқушылардың лидерлік қасиетін ұштап, аналитикалық қабілетін ашу, интеллектуалдық деңгейін арттыру;

Дамытушылық мақсаты: оқушылардың шығармашылық ойлауын, ғылыми көзқарасы мен белсенділігін жетілдіру, пәнге деген қызығуы мен қажеттілігін арттыру;

Тәрбиелік мақсаты: өз білімін көтеруге, өз бетімен жұмыс істеуге, ізденуге баулу дағдысын, белсенділігін қалыптастыру.

Сабақтың түрі: сыныптан тыс сайыс сабақ

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ойын сабақ.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта, слайдтар, компьютер.

Сабақтың барысы: Құрметті ұстаздар, оқушылар! Мектебімізде өтіп жатқан жаратылыс бірлестігінің онкүндігі қош келдіңіздер! Міне бүгін сіздердің алдарыңызда 8 «а,б» сынып оқушылары. «Жас информатик» атты сайыста білімдерін сынамақ. Олай болса, ойыншыларымызды таынстырайық. (Әр сыныптан 3 оқушыдан шығады).



І кезең. Таныстыру. Әр топ өздерін таныстырады. 5 ұпай

Монитор тобының сөзі: Мәлімет сұраған

Экранға шығарған

Құтарып ауыр бейнеттен

Техниканы үйреткен

Роботтай- адамды

Тіл бітіріп сөйлеткен

Монитор емей немене?

Процессор тобының сөзі: Ақпаратты сақтап таратқан,

Жұртты өзіне қаратқан

Білмегенді білдірген

Өлшеп киім кигізген

Барлық істі атқарып

Пайдасын елге тигізген

Процессор емей немене?

ІІ- кезең «Бой сергіту» туры әр топтың басшысы слайдтағы түрлі –тұсті сүрақтары бар шаршыны таідайды. әр сұрақтың дұрыс жауабына 5 ұпайдан есептеледі. Жасыл түстің сұрақтары:


  1. Информатика дегеніміз не?

  2. Ақпараттық процесс дегеніміз не?

  3. ЭЕМ-нің даму буындары нешеге бөлінеді?

  4. Монитор не үшін?

  5. Сканер не үшін?

Қызыл түстің сұрақтары:

1. Компьютер дегеніміз не?

2. Ақпарат дегеніміз не?

3. 1-ші компьютер қашан шыққан?



  1. Пернетақта не үшін?

  2. Принтер не үшін?

ІІІ-кезең «Құпия алаң» туры. Құпия алаңда 20 түрлі –түсті шаршы берілген, әр шаршының астына сұрақтар жасырылған. әр топтан 3 оқушыдан шығып, қайталамай бір –бір шаршыдан таңдайды. Жасырылған сұрақтардың астында ұпай сандары берілген. Егер оқушы сұраққа дұрыс жауап берсе, ол өзінің тобына ұпайлар әкеледі. Жауап бермесе, командасынан кез-келген оқушы жауап беруге болады, бірақ берілген үпайы 5-ке кемиді.

Есепшот Грецияда қалай аталады? (Абак) 5 ұпай

Алғашқы програмист? (Ада Лавлейс) 15 ұпай

Paint графикалық редакторының жұмыс істеу қызметі қандай? 25 ұпай

Операциялық жүйе дегеніміз не? 25 ұпай

Компьютердің атасы (Чарльз Беббидж) 10 ұпай

-5 ұпай

Кестелік процессорлар туралы негізгі мағлұматтар? 10 ұпай



Процессор дегеніміз не? 20 ұпай

Компьютердің қосымша құрылғыларын ата? 25 ұпай

Қапшық (папка) дегеніміз не? 5 ұпай

Мәтіндік процессор туралы негізгі мағлұматтар? 20 ұпай

Сыйлық 5 ұпай

Файл дегеніміз не? 5 ұпай

Компьютерлік дискілерді ата? 15 ұпай

Флешка дегеніміз не? 5 ұпай

Енгізу құрылғыларын ата. 15 ұпай

- 15 ұпай

Шығару құрылғыларын ата. 15 ұпай

Интернет туралы не білесің? 25 ұпай

- 5 ұпай
ІҮ- кезең «Ребус шешу» топ капитандарына ребус беріледі.
group 22

Қай топ бірінші шешсе сол топқа 10 үпай беріледі. Капитандар дайын болғанша «Дубай» видео клипін тамашалаңыздар.


Ү. Кезең «Сурет салу»

Тапсырма Компьютерде Paint графикалық редакторының құралдарымен сурет салу

1- деңгейлік тапсырма: Мына кескіндерді қолданып сурет салу.










2- деңгейлік тапсырма Мына кескіндерді қолданып сурет салу.









3- деңгейлік тапсырма кезкелген фигураны қолданып сурет салу.


Жанкүйерлермен «Жұмбақ шешу» кезеңі. Әр топтың капитаны шығып, әріппен белгіленген шаршыны таңдауы тиіс. Таңдалған шаршы қайталанбауы тиіс. Әр дұрыс тапқан жауапқа 5 ұпайдан беріледі. Егер жауабын капитан таппаса, оның командасы көмектесе алады.

1. Қағаз бетінен алады,

Бірден компьютерге салады.

(сканер)


2. Компьютермен енеді,

Қағазға басып береді.

(басып шығарғыш)

3. Төрт бұрышты әйнек,

Тұнып тұрған әлек.

(Терезе)


4. Бес атаның балалары 6. Ұзынтұра Жалқаубек

Қыдырмашы біреуі. Тұрмай ылғи жатады

Бір күн бар да, бір күн жоқ. Қозғала қалса артынан

Соны есепке алсақ, Ешбір белгі қалмайды...

Ұзын саны жүз төрт. (Пробел, Бос орын)

(Пернетақта)

5. Өзі темір, жаны жоқ.

Ақпаратты сақтап таратқан,

Жұртты өзіне қаратқан.

(Процессор)


Бағалау парағы
Әділ қазылар мүшесі___________________________

Пәннің аты Информатика






Сайыс шарттары

«Монитор» тобы

«Процессор» тобы

І кезең. Таныстыру.




5 ұпайдан







ІІ- кезең «Бой сергіту»







«Монитор» тобы

«Процессор» тобы













ІІІ-кезең «Құпия алаң» туры.







«Монитор» тобы

«Процессор» тобы




Ұпай санымен







ІҮ- кезең «Ребус шешу»







«Монитор» тобы

«Процессор» тобы




5 ұпайдан







Ү. Кезең «Сурет салу»







«Монитор» тобы

«Процессор» тобы




10 ұпайдан







«Жұмбақ шешу» Жанкүйерлермен







«Монитор» тобы

«Процессор» тобы




10 ұпайдан










Тапсырмалар







Барлығы







Тапсырмалары




1 команда

2 команда

Р Е В Е Р С

С В И Т Е Р Ч Е Н

Л А Й Б О Т И К

Т Е Н Т И Р Е Н

Г О Р И Т А М

Т А Қ Ғ А М Л А Т А Р

А Д А М К О Н

Ш Ы Д А У О Ы Н Р

  • ІІІ-кезең «Құпия алаң» туры.
  • Ү. Кезең «Сурет салу»
  • Жанкүйерлермен «Жұмбақ шешу»
  • «Жұмбақ шешу» Жанкүйерлермен

  • жүктеу 66.41 Kb.