Главная страница
Контакты

    Басты бет


Программа Жүйе Файл Мәліметтер Құрылғы Программа бұл: Мәліметтер Қасиеті Жүйе

жүктеу 258.93 Kb.



жүктеу 258.93 Kb.
Дата16.09.2017
өлшемі258.93 Kb.

Программа Жүйе Файл Мәліметтер Құрылғы Программа бұл: Мәліметтер Қасиеті Жүйе



Дәріс 1: Негізгі ұғымдар мен анықтамалар

  1. Бұл деректер, алгоритм орындау мақсатында ақпаратты өңдеу жүйесінің (АӨЖ) белгілі бір компоненттерін бақылау үшін:



  1. Программа

  2. Жүйе

  3. Файл

  4. Мәліметтер

  5. Құрылғы

  1. Программа — бұл:

  1. Мәліметтер

  2. Қасиеті

  3. Жүйе

  4. Құрылғы

  5. Файл

  1. Фон Нейман машиналардың негізгі қағидаттарының бірі:

  1. Бағдарлама мен деректер екеуі де бірдей жадта сақталады деп

  2. Бағдарламалар мен деректер де түрлі жадында сақталады деп

  3. Бағдарлама мен деректер, жадыдан орын алмайды

  4. Түрлі қосымшалар мен бірнеше пайдалану пайдаланушыларға арналған, екі бағдарлама мен деректер деп

  5. дұрыс жауап жоқ бар

  1. Бағдарламалық қамтамасыз ету (БҚЕ) - бұл:

А. SDI бағдарламалар жиынтығы және оларды пайдалану үшін қажетті бағдарламалық құжаттар

В. Деректер алгоритм іске асыру мақсатында ақпаратты өңдеу жүйесінің (АӨЖ) белгілі бір компоненттерін басқаруға арналған

C. бағдарламалар тұрғысынан Бұл деректер қызметі

D. CPU делінген деректер түсіндіреді



E. белсенді ингредиент

  1. Бағдарламалық қамту неше қасиетке бөлінеді?

  1. 4

  2. 5

  3. 6

  4. 7

  5. 8

  1. Бағдарламалық қамтудың негізгі қасиеттері:

  1. Барлық аталғандар

  2.  Құжаттардырудың қажеттілігі

  3. Тиімділік

  4. Сенімділік

  5. Қолдау мүмкіндігі

  1. Брукстың айтуынша бағдарламалық қамтамасыз ету қате жұмыс істеп тұрған жағдай, бағдарламалық өнім олардың сипаттамасымен сәйкес жұмысы істемегенде, сондықтан бағдарламалық жасақтама өнімінде құжаттама қате болып табылады:

  1. Құжаттама қажет

  2. Тиімділігі

  3. Сенімділік

  4. Қолдау мүмкіндігі

  5. Дұрыс жауап жоқ

  1. Тиімділігі:

  1. Қайта пайдалану (мысалы, операциялық жүйелер, сөз өңдеу) үшін арналған бағдарламалық қамтамасыз ету жазылған және тіруге бір рет және бірнеше рет орындалады

  2. Кез келген деңгейдегі қате жүйені апатқа әкелумеуі керек

  3. Жүйе деректер құрылымы сақталуы тиіс

  4. Барлық жағдайларда, бағдарламалық құрылымы туралы ақпаратты бағдарламалық қамтамасыз ету және тасымалдаушының мұқият құрылымдау бағдарламасы құжаттама болуы керек.

    ДЕҢГЕЙ (Уровень; layer, level) - абстракциялы дерексіздік дәреже; иерархиялық құрылым қабаты; осы желімен орындалатын белгілі бір мәселелер кешенін сипаттайтын есептеуіш желі қүрылымының логикалық қабаты,

    Құрылым (лат. structura - түзіліс, орналасу, тәртіп) - объектінің тұтастығын, тепе-теңдігі мен негізгі қасиеттерінің сақталуын қамтамасыз ететін байланыстар мен қатынастар жиынтығы. Құрылым жүйе және элемент ұғымдарымен тығыз байланысты.



  5. Пайдаланушыға мұқият әзірлеу, орнату және конфигурациялау сценарийді сипаттау - бейімдеудегі көптеген жағдайлар тапсырылуы мүмкiн.

  1. Жүйелік программа —

  1. Ақпаратты өңдеу жүйесін пайдаланудың тиімділігін, өнімділігін жақсарту немесе қолдау үшін арналған бағдарлама

  2. осы деректер, алгоритм іске асыру мақсатында ақпаратты өңдеу жүйесінің белгілі бір компоненттерін бақылау

  3. мәліметтер

  4. АӨЖ бағдарламалар мен оларды пайдалану үшін қажетті бағдарламалық құжаттардың жиынтығы

  5. осы деректерді, процессор оқиды және түсіндіреді

  1. Қосымша программа —

  1. АӨЖ қолдану белгілі бір салада мәселені немесе есептер шешуге арналған бағдарлама

  2. АӨЖ пайдалану тиімділігін, өнімділігін жақсарту немесе қолдау үшін арналған бағдарлама

  3. осы деректер, алгоритм іске асыру мақсатында ақпаратты өңдеу жүйесінің белгілі бір компоненттерін бақылау

  4. АӨЖ бағдарламалар мен оларды пайдалану үшін қажетті бағдарламалық құжаттардың жиынтығы

  5. осы деректерді, процессор оқиды және түсіндіреді

  1. Бағдарламалық қамтудың біртіндеп көшуі:

  1. Жүйелік, аралық, қосымша

  2. Жүйелік

  3. Аралық

  4. Қосымша

  5. Жүйелік, қосымша

  1. Аралық бағдарламалық қамтуға ... жатады:

  1. транзакция менеджерлері, МҚ серверлері, коммуникациялар серверлері және басқа бағдарламалық серверлер

  2. файлы

  3. принтер, тышқан

  4. офис пакеті

  5. дұрыс жауабы жоқ

  1. Жүйелік бағдарламалық қамту ...

    Қатынасу, тілдесу (communication) - қатысушының екеуіне де ақпараттың түсініктілік шарты орындалған кезде бір қатысушыдан екінші қатысушыға ақпаратты жеткізудің екі жақты процесі; екі немесе одан да көп адамдардың әлеуметтік-психологиялық өзара әрекет ету процесі.

    Сервер (ағылш. server) - файлдар, қалталар және компьютерлердің деректері сияқты деректерге ортақ қатынасуды, сондай-ақ желі пайдаланушыларына электрондық пошта қызметтерін қамтамасыз ететін компьютер.

    бөлінеді:

  1. 2

  2. 4

  3. 5

  4. 7

  5. 1

  1. Басқару программасы – бұл:

  1. сыртқы орта ресурстарын басқаруды және өзара іс-қимылды қамтитын бақылау функцияларын жиынтығын, жүзеге асырады жүйелік бағдарламасы, техникалық жабдықтарды кемшіліктер туындаған күннен бастап жүйесі қалпына келтіру операциясы

  2. пайдаланушыларға жалпы қызмет және АӨЖ қызмет көрсету қызметкерлеріне арналған бағдарлама

  3. компилятор немесе аудармашы бағдарламалар қалыптастырған бағдарламалау тілі, тиісті құжаттаманы, сондай-ақ оқу бағдарламаларын формаға келтіруге жарамды

  4. операциялық жүйе үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуге арналған утилиттер

  5. бағдарлама немесе жедел жады ішіне, басқа да бағдарламалық модульдер бар интеграция және тиелген сақтау үшін бағдарламалық функционалды толық бөлігі қамтамасыз етуді

  1. Бағдарламаны жадқа жүктеу және басқа да бағдарламалық модульдермен біріктіру, трансляциялау, сақтауға арналған программаның функционалды аяқталған үзіндісі немесе программа:

  1. Программалық модуль 

  2. Шығыс модуль 

  3. Трансляция

  4. Машиналық тіл  

  5. Автокод

  1. Макропроцессор өңдеуді орындайды:

  1. Мәтәнде

  2. Құжатта

  3. Барлық компьютерде

  4. Тілде

  5. Кодта

  1. Нысанаға ерекшеленеді ортада оқу бағдарламаларын қамтамасыз ету жүйесі ... деп аталады:

  1. кросс-жүйе

  2. машинлық тіл

  3. Программалық жабдық

  4. компьютер жүйесі

  5. Барлық жауап дұрыс

  1. Барлық дайындық немесе жекелеген қадамдар кросс-жүйесінде жүзеге асырылуы мүмкін:

  1. Барлық жауап дұрыс

  2. Макроөңдеу

  3. Трансляциялау

  4. Байланысты өңдеу

  5. Жөндеу

  1. Жүктеу модулі:

  1. орындау үшін жедел жадтау құрылғысына жүктеу үшін қолайлы нысанда ұсынылған программа түрі

  2. белгілі бір тілде ұсынылған синтаксистік толық мәтін мағынасын іске асыруға ұсынылған программа түрі

  3. адам оқи алатын болып табылатын ұғымдар мен құрылымды бағдарламалау тілі

  4. жоғары деңгейдегі тіл ерекшеліктерін бірқатар машина тілі символикалық нысаны болып табылатын бағдарламалау тілі (макроқұрылғы болып табылады)

  5. трансляциялау, тарату бағдарламалары үшін жалпы атауы

  1. Компиляторлар ...

    Мағына - сөздердің ұғыммен байланысты мәні, мазмұны. Сөз мағынасының қалыптасуына ұғымнан басқа да жәйттер себеп болады, ол адамның дүниеге көзқарасын, көңіл-күйін білдіреді. Сөз ұғымы тұтас, дербес болғанымен, мағынасы әлдеқайда кең әрі бірнешеу болуы мүмкін.

    жұмыс жасайды:

  1. жоғары деңгейлі тілдермен

  2. төменгі деңгейлі тілдермен

  3. Автокодтармен

  4. Ассемблер тілімен

  5. Дұрыс жауабы жоқ

Дәріс 2: Ассемблер

  1. Ассемблер тілі – бұл:

  1. машина команданы жеке бөлігін нақтылай отырып бағдарлама жазу жүйесі, команданы пәрменді пайдалануға мүмкіндік беретін және адрестерге символикалық тағайындау

  2. командаларды символикалық белгілеу / псевдокомандалар

  3. орындау үшін жедел жадтау құрылғысына жүктеу үшін қолайлы нысанда ұсынылған программа түрі

  4. белгілі бір тілде ұсынылған синтаксистік толық мәтін мағынасын іске асыруға ұсынылған программа түрі

  5. трансляциялау, тарату бағдарламалары үшін жалпы атауы

  1. «Таза түрінде» Ассемблер тілі жүйенің кейбір ұсақ бөлшектерін жазуда ғана қолданылатын ...:

  1. программалық жабдық

  2. кросс-жүйе

  3. оперативті жүйе

  4. жүйелік программалау

  5. машиналық тіл

  1. Нақты проблемаларды шешу үшін, кез келген бағдарламаны виртуалды ... ретінде қарастыруға болады.

  1. «железо»

  2. «алюминий»

  3. «пластик»

  4. «қағаз»

  5. «ағаш»

  1. Ассемблер тілі ... сипаттауды ұсынады.

  1. Командалар немесе псевдокомандалар (директивалар)

  2. кодтар

  3. жүйені

  4. тілді

  5. С және D жауаптары дұрыс

  1. Ассемблер тілінің барлығында жаңа сөйлем ... басталады.

  1. жаңа жолдан

  2. бағаннан

  3. жаңа өрістен

  4. жаңа кестеден

  5. тақырыптан

  1. Жалпы жағдайларда Ассемблер тілінде ұсыныс құрастыру келесі компоненттерден тұрады:

  1. Барлық жауап дұрыс

  2. u  белгі немесе атау

  3. u  мнемоника

  4. u  операндылардан

  5. u  комментариилерден

  1. Мнемоника – бұл:

  1. Командалар немесе псевдокомандаларды символикалық белгілеу

  2. Үтірмен ажыратылған бір немесе бірнеше операндалар.

  3. Ассемблер елемейтін кез келген мәтін

  4. тікелей қатысты операнд және абсолютті жады адресі болуы мүмкін

  5. жады ұяшықтарының адрестері

  1. Үтірмен ажыратылған бір немесе бірнеше операндалар. Операндами команд являются имена регистров, непосредственные операнды, адреса памяти (задаваемые в виде констант, литералов, символических имен или сложных выражений, включающих специальный синтаксис). Операнды псевдокоманд могут быть сложнее и разнообразнее:

  1. Операнды

  2. Мнемоника

  3. Комментарилер

  4. Константалар

  5. Атаулар

  1. Комментарилер —

  1. Ассемблер елемейтін кез келген мәтін

  2. жады ұяшықтарының адрестері

  3. Үтірмен ажыратылған бір немесе бірнеше операндалар

  4. Командалар немесе псевдокомандаларды символикалық белгілеу

  5. тікелей қатысты операнд және жадының абсолютті адресі болуы мүмкін

  1. Константалар  —

  1. тікелей қатысты операнд және жадының абсолютті адресі болуы мүмкін

  2. Ассемблер елемейтін кез келген мәтін

  3. жады ұяшықтарының адрестері

  4. Үтірмен ажыратылған бір немесе бірнеше операндалар

  5. Командалар немесе псевдокомандаларды символикалық белгілеу

  1. Символды константалар ... қолданылады:

  1. 10-е, 8-е, 16-е, 2-е

  2. 12-е, 6-е, 3-е, 1,5-е,

  3. 8-е, 8-е, 16-е, 4-е,

  4. 17-е, 10-е, 11-е, 12-е,

  5. 24-е, 1-е, 15-е, 5-е,

  1. Компьютердегі минималды ақпарат өлшемі:

  1. Бит

  2. Байт

  3. МГбайт

  4. Пиксель

  5. нүкте

  1. Бит өшірулі болуы мүмкін, оның мәні:

  1. 0

  2. 2

  3. -1

  4. 1

  5. 3

  1. Бит қосулы болуы мүмкін, оның мәні:

  1. 1

  2. 2

  3. 0

  4. -1

  5. -2

  1. Байт дегеніміз не?

  1. сегіз биттен тұратын топ

  2. тоғыз биттен тұратын топ

  3. жеті биттен тұратын топ

  4. алты биттен тұратын топ

  5. он алты биттен тұратын топ

  1. Сегіз бит ... қосулы және өшірулі әртүрлі күйдегі комбинацияны береді:

  1. 256

  2. 300

  3. 10

  4. 48

  5. 1024

  1. Cтандартты кодтар компьютерлік құрылғылар арасында деректер алмасуды жеңілдетеді.

    Компьютер Компьютер (ағылш. computer - «есептегіш»), ЭЕМ (электрондық есептеуіш машина) - есептеулерді жүргізуге, және ақпаратты алдын ала белгіленген алгоритм бойынша қабылдау, қайта өңдеу, сақтау және нәтиже шығару үшін арналған машина.

    PC пайдаланылатын 8-биттік ASCII кеңейтілген-коды қамтамасыз етеді:

  1. 256 символдар, ұлттық алфавиттік символдарды қосқада

  2. 277 символдар

  3. 34 символдар

  4. 300 символдар, ұлттық алфавиттік символдарды қосқада

  5. 1024 символадар

  1. Бит атауы … «Binarydigit» (екілік цифр) сөзінен шыққан:

  1. ағылшынның

  2. немістің

  3. латынның

  4. қазақтың

  5. француздың

  1. Компьютер арифметикалық амалдарды тек:

  1. екілік форматта

  2. үштік форматта

  3. ондық форматта

  4. сегіздік форматта

  5. дұрыс жауап жоқ

  1. Сегмент деп :

  1. 16-ға қалдықсыз бөлінетін кез келген адрес, яғни, параграф бөлімінде басталатын облыс

  2. операнд немесе абсолютті жады адресі болуы мүмкін

  1. 256 символдар, ұлттық алфавиттік символдарды қосқада

  1. Үтірмен ажыратылған бір немесе бірнеше операндалар.

  2. операндалардың адресі болуы мүмкін

  3. дұрыс жауап жоқ

  1. Жанама адрестерді LHLD командасын қолданып регистрға ... жанама адрестер арқылы жүктеуге болады:

  1. Н және L

  2. A және B

  3. C және E

  4. F және R

  5. O және P

  1. Ондық форматқа ондық цифрлар қолданылады, олар:

  1. 0-ден 9-ға дейін және соңғысы D әрпімен белгіленеді

  2. 0-ден 7-ге дейін және соңғысы D әрпімен белгіленеді

  3. 0-ден 10-ға дейін және соңғысы D әрпімен белгіленеді

  4. 0-ден 99-ға дейін және соңғысы D әрпімен белгіленеді

  5. 10-нан 99-ға дейін және соңғысы D әрпімен белгіленеді

  1. 2EH:

  1. Оналтылық формат

  2. Ондық формат

  3. Екілік формат

  4. Сегіздік формат

  5. Жылжымалы үтірмен ондық формат

  1. Байтты анықтау директивасы (DB):

  1. мәліметтер элементін анықтайды

  2. ұзындығында бір сөз бар мәліметтер элементін анықтайды

  3. ұзындығында екі сөз бар мәліметтер элементін анықтайды

  4. ұзындығында төрт сөз бар мәліметтер элементін анықтайды

  5. ұзындығында он бат бар мәліметтер элементін анықтайды

  1. Салыстыру және сілтеме жасау командалары:

  1. MOV, CMP

  2. ADC, ADD, SBB, SUB.

    Мәліметтер (данные; data) - автоматты құралдардың көмегімен, кей жағдайда адамның қатысуымен, өңдеуге I ыңғайлы түрде берілген мағлұмат. Мәліметтердің кірістік, шығыстық, басқару, проблемалық, сандық, мәтіндік, графикалық және т.б.



  3. RCL, RCR, ROL, ROR, SHL, SAR, SHR.

  4. AND, OR, TEST, XOR.

  5. ADC, RCR

Дәріс 3: Регистрлер

  1. Сегментті регистрлер:

  1. CS, DS, SS және ES

  2. ADC, RCR

  3. RO, SL, SR, SH

  4. AD, OR, ET

  5. MV, CP

  1. Адрестеуді әрбір сегментті регистр қамтамасыз етеді:

  1. 64 К жадыны

  2. 20 А жадыны

  3. 100 К жадыны

  4. 57 С жадыны

  5. 36 С жадыны

  1. CS регистрі:

  1. Сегмент регистрінің коды сегмент кодының бастапқы адресінен тұрады

  2. Сегмент регистрінің мәліметтері сегмент мәліметтерінің бастапқы адресінен тұрады

  3. Сегмент регистрінің стектері сегмент стектерінің бастапқы адресінен тұрады

  4. Жолдарға кейбір амалдарды қосымша сегмент регистрін адрестікжадыны басқару үшін қолданады

  5. Нет правильного ответа

  1. Дұрыс жауап жоқ:

  1. AX, BX, CX және DX

  2. CS, DS, SS және ES

  3. RO, SL, SR, SH

  4. SP и BP

  5. MV, CP

  1. Ассемблере программалағанда регистрдің жалпы тағайындалуы болып:

  1. «рабочими лошадками»

  2. «рабочими собаками»

  3. «рабочими коровами»

  4. «рабочей мышью»

  5. «рабочими компьютерами»

  1. Солақай байт бөліктің ... болып табылады. (Левый байт является … частью (high):

  1. Үлкені (Старшей)

  2. Ортаншысы (Средней)

  3. Кішісі (Младшей)

  4. Соңғысы (Последней)

  5. Бастапқысы (Начальным)

  1. Оңақай байт бөліктің ... болып табылады ( Правый байт является …):

  1. Кіші бөлік (младшей частью (low))

  2. Үлкен бөлік (старшей частью (low))

  3. Ортаншы бөлік (средней частью (low))

  4. Бастапқы бөлік (начальной частью (low))

  5. Соңғы бөлік (последней частью (low))

  1. AX регистрі болып:

  1. основным сумматором и применяется для всех операций ввода-вывода, некоторых операций над строками и некоторых арифметических операций

  2. является базовым регистром

  3. является счетчиком

  4. является регистром данных

  5. указатель стека обеспечивает использование стека в памяти, позволяет временно хранить адреса и иногда данные

  1. Это единственный регистр общего назначения, который может использоваться в качестве «индекса» для расширенной адресации:

  1. BX регистрі

  2. AX регистрі

  3. CX регистрі

  4. DX регистрі

  5. SP регистрі

  1. Базалық регистр ... болып табылады.

  1. BX регистрі

  2. AX регистрі

  3. CX регистрі

  4. DX регистрі

  5. SP регистрі

  1. Он необходим для управления числом повторений циклов и для операций сдвига влево или вправо:

  1. CX регистрі

  2. BX регистрі

  3. AX регистрі

  4. AX регистрі

  5. SP регистрі

  1. CX регистрі ... есептеу үшін пайдаланылады:

  1. CX: | CH | CL |

  2. DX: | DH | DL |

  3. BX: | BH | BL |

  4. AX: | AH | AL |

  5. MOV CL,00

  1. DX регистрі ... болып табылады.:

  1. мәліметтер регистрі

  2. есептегіш

  3. Базалық регистр

  4. является основным сумматором и применяется для всех операций ввода-вывода, некоторых операций над строками и некоторых арифметических операций

  5. стек сегментінің мәлімметтеріне қол жеткізу

  1. Регистрлі көрсеткшітер:

  1. SP және BP

  2. CX және AX

  3. DX

  4. MOV

  5. BH және AL

  1. Стек сегментінің мәлімметтеріне қол жеткізу

  1. SP және BP регистрлі көрсеткшітер

  2. DX регистрі

  3. CX регистрі

  4. Жалпы міндетті регистрлер: AX, BX, CX и DX

  5. CX және AX

  1. Обычно этот регистр в программе не используется, но он может изменять свое значение при использовании отладчика DOSDEBUG для тестирования программы:

  1. IP регистрі

  2. CX регистрі

  3. DX регистрі

  4. SI регистрі

  5. DI регистрі

  1. Девять из … битов флагового регистра являются активными и определяют текущее состояние машины и результатов выполнения:

  1. 16

  2. 7

  3. 43

  4. 17

  5. 11

  1. О флагты биттің тағайындалуы:

  1. Толтыру

  2. Бағыттау

  3. Үзілу

  4. Таңба

  5. Қадамдық режим

  1. Ішкі үзілудің мүмкіндігін көрсетеді:

  1. I

  2. D

  3. T

  4. S

  5. Z

  1. Кіші 8-биттік мәліметтердің жұптылығын көрсетеді (1 — жұп және 0 — тақ сан):

  1. P (Жұптылықты бақылау)

  2. T (Қадамдық режим)

  3. S (таңба)

  4. Z (Ноль)

  5. A (Сырқы ауысу)

Дәріс 4: Регистры. Арифметические операции

  1. Команды ADD и SUB выполняют:

  1. сложение и вычитание байтов или слов

  2. умножение и вычитание байтов или слов

  3. умножение и деление байтов или слов

  4. только сложение

  5. только деление

  1. Один байт содержит знаковый бит и семь бит данных, то есть, значения от:

  1. -128 до 127

  2. -130 до 48

  3. 129

  4. -28 до 128

  5. -139 до 139

  1. Для беззнаковых величин все биты являются битами данных и вместо ограничения 32767 регистр может содержать числа до:

  1. 65535

  2. 75355

  3. -55555

  4. 23254

  5. 486588

  1. Для беззнакового числа биты представляют положительное число …, для знакового — отрицательное число …:

  1. 249; -7

  2. 250; -8

  3. 369; -1

  4. 300; -7

  5. 123; -2

  1. Операция умножения для беззнаковых данных выполняется командой:

  1. MUL

  2. IMUL

  3. AL

  4. MOV, CMP

  5. MOV

  1. Операция умножения для знаковых данных выполняется командой:

  1. IMUL

  2. MUL

  3. MOV, CMP

  4. MOV

  5. AL

  1. Множимое находится в регистре:

  1. AL

  2. AX

  3. AH

  4. DX

  5. DB

8. Команда MUL:

A.

Команда (command, instruction) - 1) программалау тілдерінде - кез келген операцияны орындауды және оған керекті мәліметтерді (операндыны) бейнелейтін өрнек; компьютер атқаруға тиіс операция сипаты; 2) ақпаратты өңдеу процесіне байланысты атқару құрылғысында жүйенің белгілі бір операцияны орындауын талап ететін басқару сигналы; 3) программа орындау процесінің адымын анықтайтын ұйғарым.

умножает беззнаковые числа

B. умножает знаковые числа

C. суммирует беззнаковые числа

D. отнимает безннаковые числа

E. суммирует знаковые числа

9. Процедура E10XMUL умножает:

A. двойное слово на слово

B. «байт на байт»

C. Тройное столбец на столбец

D. Строку на строку

E. Верны ответы А и С

10. Множитель MULTPLR содержит

A. шест.6400

B. шест.740

C. шест.6800

D. шест.640

E. шест.2800

11. Умножение двух двойных слов включает следующие четыре операции умножения:

Множимое Множитель

A. Все перечисленные

B. слово 2 слово 2

C. слово 2 слово 1

D. слово 1 слово 2

E. слово 1 слово 1

12. Операция деления для беззнаковых данных выполняется командой:

A. DIV

B. IDIV


C. MUL

D. MOV


E. OR

13. Операция деления для знаковых данных выполняется:

A. IDIV

B. DIV


C. MUL

D. MOV


E. OR

14. Делимое находится в регистровой паре:

A. DX:AX

B. AH: AL

C. OR:DL

D. DL:BL


E. BL:CL

15. Беззнаковое деление:

A. Команда DIV

B. Команда IDIV

C. DX:AX

D. Команда MUL

E. Команда IMUL

16. Очень большое частное и малый делитель могут вызвать:

A. Тысячи циклов

B. 1 цикл

C. Миллионы циклов

D. 3 цикла

E. Десятки циклов

17. NOT DX ;Инвертирование битов

NOT AX ;Инвертирование битов

ADD AX,1 ;Прибавление 1 к AX

ADC DX,0 ;Прибавление переноса к DX

A. использование команды NOT

B. использование команды NEG

C. использование команды SUB

D. использование команды CX

E. использование команды CMP



Дәріс 5: Команды обработки строк

  1. MOVS:

  1. переслать один байт или одно слово из одной области памяти в другую

  2. загрузить из памяти один байт в регистр AL или одно слово в регистр AX

  3. записать содержимое регистра AL или AX в память

  4. сравнить содержимое двух областей памяти, размером в один байт или в одно слово

  5. сравнить содержимое регистра AL или AX с содержимым памяти

2. LODS:

  1. загрузить из памяти один байт в регистр AL или одно слово в регистр AX

  2. записать содержимое регистра AL или AX в память

  3. переслать один байт или одно слово из одной области памяти в другую

  4. сравнить содержимое регистра AL или AX с содержимым памяти

  5. сравнить содержимое двух областей памяти, размером в один байт или в одно слово

3. Префикс REP позволяет:

  1. командам обрабатывать строки любой длины

  2. командам обрабатывать столбцы любой длины

  3. командам обрабатывать строки любой ширины

  4. командам обрабатывать столбцы любой ширины

  5. нет правильного ответа

4. Выполняется пересылка … байт из STRING1 в STRING2:

STRING1 DB 20 DUP('*')

STRING2 DB 20 DUP(' ') ...

CLD ;Сброс флага DF

MOVCX,20 ;Счетчик на 20 байт

LEADI,STRING2 ;Адрес области "куда"

LEASI,STRING1 ;Адрес области "откуда"

REPMOVSB ;Переслать данные



  1. 20

  2. 31

  3. 6

  4. 24

  5. 15

5.  REP

  1. повторять операцию, пока CX не равно 0

  2. повторять операцию, пока флаг ZF показывает «равно или ноль»

  3. Прекратить операцию при флаге ZF, указывающему на не равно или не ноль или при CX равном 0

  4. повторять операцию, пока флаг ZF показывает «не равно или не ноль»

  5. Прекратить операцию при флаге ZF, указывающему на «равно или нуль» или при CX равным 0

6. Команда STOS записывает (сохраняет) содержимое регистра … в байте или в слове памяти:

  1. AL или AX

  2. CX

  3. DX или CX

  4. BD

  5. MOV

7. Запись строки:

  1. STOS

  2. CMPS

  3. SCAS

  4. MOVS

  5. LODS

8. Инициализация области данных конкретным значением, например, очистка дисплейного буфера пробелами:

  1. команды STOS с префиксом REP

  2. команды CMPS с префиксом REP

  3. команды SCAS с префиксом REP

  4. команды MOVS с префиксом REP

  5. команды LODS с префиксом REP

9. Команды STOS, эквивалентные команде:

  1. REPSTOSB

  2. LODSB

  3. REPMOVSB

  4. REPECMPSB

  5. SCASW

10. CMPS:

  1. Сравнение строк

  2. Запись строки

  3. Сканирование строк

  4. Загрузка строки

  5. Пересылка строк

11. J : J Равно

E : O Не равно (E меньше O)

A : A Равно

N : N Равно



  1. CMPS: Сравнение строк

  2. SCAS: Сканирование строк

  3. STOS: Запись строки

  4. LODS: Загрузка строки

  5. MOVS: Пересылка строк

12. SCAS:



  1. Сканирование строк

  2. Сравнение строк

  3. Запись строки

  4. Загрузка строки

  5. Пересылка строк

13. Команда SCAS отличается от команды CMPS тем, что:

  1. сканирует (просматривает) строку

  2. Сравнивает строку

  3. Записывает строку

  4. Загрузкой строки

  5. Пересылкой строк

14. Команда SCAS устанавливает флаги:

  1. Все перечисленное

  2. AF, CF,

  3. OF

  4. PF

  5. SF и ZF

15. JCXZ LABEL2

LABEL1: MOV [DI],AL

INC/DECDI ;Инкремент или декремент

LOOPLABEL1



LABEL2: ...

  1. Команды, эквивалентные команде REPSTOSB

  2. Команды, эквивалентные команде LODSB

  3. Команды, эквивалентные цепочечной команде REPMOVSB

  4. Команды, эквивалентные цепочечной команде MOVSB

  5. Нет правильного ответа

16. Команды MOVS, STOS, CMPS и SCAS требуют инициализации регистра:

  1. ES

  2. DI

  3. DS

  4. AL

  5. AX

17. При выполнении цепочечной команды с префиксом REP происходит уменьшение на … значения в регистре CX до …:

  1. 1;0

  2. 2;-1

  3. 0;3

  4. 3;4

  5. 1;2

18. Команда MOVS с префиксом REP и длиной в регистре CX может выполнять:

  1. пересылку любого числа символов

  2. повторение команды несколько раз

  3. содержимое регистра AL или AX в память

  4. содержимое одной области памяти (адресуемой регистрами DS:SI) с содержимыми другой области (адресуемой как ES:DI)

  5. строку на определенное значение байта или слова

19. MOVS :

  1. переслать один байт или одно слово из одной области памяти в другую

  2. загрузить из памяти один байт в регистр AL или одно слово в регистр AX

  3. записать содержимое регистра AL или AX в память

  4. сравнить содержимое двух областей памяти, размером в один байт или в одно слово

  5. сравнить содержимое регистра AL или AX с содержимым памяти

20. LODS:

  1. загрузить из памяти один байт в регистр AL или одно слово в регистр AX

  2. переслать один байт или одно слово из одной области памяти в другую

  3. записать содержимое регистра AL или AX в память

  4. сравнить содержимое двух областей памяти, размером в один байт или в одно слово

  5. сравнить содержимое регистра AL или AX с содержимым памяти

  • Дәріс 2: Ассемблер
  • Дәріс 3: Регистр лер
  • Дәріс 4: Регистры. Арифметические операции
  • Дәріс 5: Команды обработки строк

  • жүктеу 258.93 Kb.