Главная страница
Контакты

    Басты бет


Ойын арқылы оқыту технологиясы Жоспар

жүктеу 336.21 Kb.



жүктеу 336.21 Kb.
бет1/3
Дата16.09.2017
өлшемі336.21 Kb.

Ойын арқылы оқыту технологиясы Жоспар


  1   2   3

Тақырыбы:Ойын арқылы оқыту технологиясы

Жоспар:

  • Ойын арқылы оқыту технологиясының мақсаттары, міндеттері және теориялық негіздері.
    Мақсат - белгілі бір межеге қол жеткізуге бағытталған әрекеттің ой-санадағы көрінісі. Мақсат ойлау нәтижесінде болашақты алдын ала болжау арқылы туатын мұрат, ішкі қозғаушы күшті білдіреді. Мақсатқа жету үшін әр түрлі іс-әрекеттер мен қимылдар жасалады.


  • Ойын арқылы оқыту технологиясының мәні.

  • Ойын іс-әрекетінің негізгі принциптері.

  • Ойын технологиясын ұйымдастыру.

  • Химия пәнінде ойын арқылы оқыту технологиясын қолдану.

Окушыларды тәрбиелеудің, оқытудың және дамытудың көне тәсілдерінің бірі-ойын болып есептеледі. Жинақталған тәжірибені аға ұрпаққа берудің бір тәсілі-ойын арқылы беру. Оның көмегімен оқу, өмірлік проблемалар жағдаяттарын модульдеу және ойындар іс-әрекетінің нақты проблемалар мен қатынастар (экологиялық, саясаттық, әлеуметтік, экономикалық) төңірегінде жинақталуына мүмкіндік бар.
Қағида немесе принцип (лат. principim – принцип; негіз, алғы бастама) - белгілі білім жүйесінің түп-негізі, алғы бастамасы, абстрактылы түрдегі ең қысқа жалпылама мазмұны. Ғылыми танымда идея, теория, әдіс сияқты таным түрлерімен өзара байланыста тұжырымдалады.
Әлеуметтану - қоғамның қалыптасуы, жұмыс істеуі және даму заңдылықтары туралы ғылым. Әлеуметтану фактілерді, үдерістерді, қатынастарды, жеке тұлғалардың, әлеуметтану топтардың қызметін, олардың рөлін, мәртебесі мен әлеуметтану мінез-құлқын, олардың ұйымдарының институты.
Экономика (гр. Οικονομία - үй шаруашылығын жүргізу өнері) - материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау, бөлу және тұтыну үрдісі кезінде адамдар арасында пайда болатын өндірістік қатынастар.

Ойын, оқу, еңбек адамның негізгі іс-әрекетінің түрі. Оқу процесіне ойынның енгізілуі химия пәніне оқушылардың қызығушылығын едәуір арттырады, эмоциялық сезімдерге тола жағдаят туғызады және оларды іс-әрекетке ынталандырады.

Оқушы - белгілі бір іспен айналысатын адам. Бұл іс сабақ немесе адам қызығатын іс болуы мүмкін. Оқушы бір істі игерумен айналысады. Ол бұл істі жоғарғы деңгейге игергенге дейін оқушы деген атқа ие болады.
Эмоция (фр. emotion, лат. enoveo - толғану) - адам мен жануарлардың сыртқы және ішкі тітіркендіргіштер әсеріне реакциясы; қоршаған ортамен қарым-қатынас негізінде пайда болатын көңіл-күй.
Ойын мезеттері кез-келген сабақта әр қилы, қызық сәттерді туғызып, эмоциялық бояу береді. Ойын барысында оқушы жеке тұлға ретінде қалыптасады. Сондықтан да В.В. Сериков ойын арқылы оқытуды жеке тұлғаға бағытталған оқу технологиясына қосады.

Ойын кезінде оқушылардың арасында ортақ байланыс түзіледі, бір-бірімен жарысу белгілері оқу процесін белсенді жүргізуге және химия пәніне танымдық туғызушылыққа баулиды.

Ойын іс-әрекетінің негізгі принциптері:


  • Мақсаты мен мазмұны оқытуға сәйкес келуі;

  • Технологиясы көрнекі және құрылысы қарапайым болуы;

  • Түсінікті болуы:

  • Жүйелі түрде қолдану және түрлі кезеңдерде қиындату;
    Бағыттау (орыс. наведение) - күштерге (сүңгуір қайықтарға, авиациялык ұшу аппараттарына) немесе қаруға (ракеталарға) козғалыс параметрлері (бағыт, жылдамдық, биіктік жөне т.б.) арқылы берілетін басқару тәсілі.
    Кезең - тау жотасы қырқаларының биік бөліктері мен кейбір төбелердің аралығында орналасқая ояң бөліктер. Олардың едәуір белігі тау жоталарының бір жағынан екінші жағына өтуге мүмкіндік туғызады. Кезең - тектоникалық немесе эрозиялық-денудациялық генезисті тау жотасы төбелерінің аралығындағы қырқалар; бар өрісіндегі жоғары қысымды екі атырап пен төмен кысымды екі атыраптың арасындағы кеңістік.


  • Ойын іс-әрекетінің әр қилылығы;

  • Ойынды әдістемелік қамтамасыз ету, құралдар мен әдістемелерді тиімді үйлестіре білу;
    Әдістеме - педагогика ғылымының жеке пәндерден берілетін білім көлемі мен мазмұнын негіздеп, оны оқытудың тиімді әдістерін зерттейтін бір саласы. Тұтасынан алғандағы жас ұрпақты тәрбиелеу мен оқыту процесінің заңдылықтарын дидактика зерттейді.


  • Қатынасты, ынтымақтастықты дамыту және эмоциялық климатты қамтамасыз ету;

  • Ойынды ұйымдастыру мен жүргізуде оның сценарийін алдын-ала дайындау және оқушыларды белсенділікке тарту.

Ойын арқылы оқыту технологиясының концептуалды негіздері.

Химияны оқыту әдістемесінде оқу материалын меңгеру барысында ойын әрекетіне үлкен көңіл бөлінеді. Ойын іс- әрекеті оқушылардың өздігінен білім алуында кеңінен қолданылады.

Ойын іс- әрекеті оқытудың әртүлі функцияларын іске асырады. Олар - тәрбиелік, дидактикалық, дамытушылық, әдістемелік, психологиялық.

В.В. Николинаның жүргізген зерттеулері ойын арқылы оқыту технологиясының келесі компоненттерін анықтайды:



  • мотивациялық;

  • бағдарлық;

  • мақсаттық;

  • мазмұнды-операциялық;

  • құндылықты-жігерлі;

  • бағалау;

Жоғарыда қарастырылған ойын компонттері бірнеше құрылымдық элементтерден тұрады.
Психология - адамның жеке бірлік ретіндегі психикасын, өзінің сан−алуан сезім, аффективтік, интеллектуалды, басқа да туа біткен функцияларымен бірге сыртқы ортамен өзара әрекетін зерттейтін ғылым, кей-кезде адам мінез-құлығын зерттеу деп те анықталады.
Құрылым (лат. structura - түзіліс, орналасу, тәртіп) - объектінің тұтастығын, тепе-теңдігі мен негізгі қасиеттерінің сақталуын қамтамасыз ететін байланыстар мен қатынастар жиынтығы. Құрылым жүйе және элемент ұғымдарымен тығыз байланысты.
Зерттеушілердің көпшілігі элементтердің мынадай құрылымын белгілейді: ойын мақсаты, ережелері, ойын жағдаяттары, көріністер, ойын іс- әрекеті, нәтиже (l2- кесте).
Ереже - дәстүрлі халық құқығының қайнар көзі, нормативтік-құқықтық қағидалар. Ежелгі дәуірде және орта ғасырларда жөн-жосық, ата-баба жолы деп аталған. Ережелер сырт пішімі жағынан мақал-мәтелге, қанатты сөзге ұқсас болғанымен, нақтылығымен, дәйектілігімен ерекшеленеді.

l2- кесте. Ойын арқылы оқыту технологиясының компоненттері



Ойын технологиясының компоненті

Ойынның құрылымдық элменттері

Мотивациялық


Бағыт сілтейтін элемент, оқу жағдаяты

Бағдарлы-мақсатты

Ойын мақсаты

Мазмұнды-операциялық

Ойын ережесі, ойын әрекеті

Құндылықты-жігерлі




Бағалау

Ойын нәтижесі


Ойын технологиясын жіктеу.Жіктеудің бірнеше түрі бар. Біз дидактикалық ойындарды жіктеуді қарастырайық (14- сурет):


жобала

іскерлік

Тренингтік

Шығармашылық

рөлдік

Кәсіби бағдарлық

имитациялық

Театрланған(режиссерлық)

Ақпартық

бақылау

Білімді бекіту

Жарыс түрінде

Дидактикалық

ойындар



l4-сурет. Дидактикалық ойындардың жіктелуі



Дидактикалық ойындардың жүргізуге қойылатын талаптар:

  1. Ойын тақырыбының сабақтың мақсаты мен тақырыбына сәйкес келуі.
    Блок тақырыбы (Заголовок блока; block header) - блоктың басында орналасып, ол жайлы мәліметтер беретін және операциялық жүйеде қолданылатын арнайы жазба. Мысалы, блок тақырыбында оған кіретін логикалық жазбалар саны көрсетілуі мүмкін.
    Сабақ - бір пәнді оқытуға арналған оқу сағаты; мектептегі оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі түрі.


  2. Ойынның мақсаты мен бағыттылығының нақтылығы мен анықталғандығы.

  3. Ойын нәтижесінің қатысушылар мен ұйымдастырушылар үшін маңыздылығы.

  4. Ойын мазмұнының шешілетін мәселенің сипатымен сәйкес келуі

  5. Ойында қолданылатын әрекеттердің түрлері,күрделілік сипаты бойынша күшті болуы.

  6. Ойынға қатысушының ойы мен пікірінің қол жетімділігі және түсініктілігі.

  7. Ойынның стиумдық сипаты.

  8. Ойын ережелерін шектеулерінің нақтылығы мен біртектілігі.

  9. Оқушының ойын іс-әрекетінің нәтижесін реттеу мен бағалаудың ортақ тәсілдері.

  10. Ойын барысы мен нәтижесін реттеу мен бағалаудың ортақ тәсілдері.

  11. Қарым-қатынастың жағымды психологиялық климаты.

  12. Жекелік белсенділік пен шығармашылық үшін кеңістік.

  13. Ойын қатысушыларының арасындағы жарысқа деген белсенділік элементінің міндетті болуы.

Жаттығу сабақтары сабақ уақытында және сабақтан тыс уақытта жүргізіледі.
Уақыт - өлшемдер жүйесінің оқиғаларды реттеу, олардың ұзақтығын және араларындағы интервалдарын сипаттауда, және нәрселердің қозғалысын сипаттауда пайдаланатын маңызды мүшесі. Уақыт мифология, философия және ғылымның әр салада пайдалану үшін қарама-қайшылысыз сипаттау, зерттеу нысаны болып, талай-талай ұлы ғалымдарды өмірге әкелген.
Бұл түрлі сұрақтар, сөз жұмбақтар, ребус, чайнворд, бас қатырғыштар, жұмбақтар және тағы басқа.

Саяхат ойындары.Бұл ойындарды сабақта және сабақтан тыс уақытта жүргізуге болады. Ойында оқушылардың белсенді болуы-ауызша әңгімелеуден, сұрақ – жауаптардан, олардың жеке пікірлері мен ойлары арқылы көрініс береді.

Сюжеттік (рөлдік) ойын.Ойын жаттығулары мен ойын - саяхаттан белгілі -бір жағдайды сипаттап, баяндап беруімен, қатысушылардың белгілі -бір рөлге енуімен ерекшеленеді.

Ойын технологиясын ұйымдастыру

Ойын арқылы оқыту технологиясы бір-бірімен байланысқан үш кезеңнен тұрады: дайындық, ойынды жүргізу, қорытынды кезеңдер.

Бірінші кезең. Ойынға дайындық. Оқушылардың ойынға дайындығы 3-4 апта бұрынбасталады. Осы кезеңде мұғалім оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастырады: тақырыбын, жоспарын, қажетті әдебиеттерді, ойын шартын, қарастыратын проблемалар шеңберін айтады, рөлдерді бөледі, кеңес беруді ұйымдастырады.

Мұғалім немесе оқытушы - болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың бірі.

Екінші кезең. Ойынды өткізу. Ойынды жүргізудің қажетті элементі эмоционалдық екпін және ойынға қызығушылықтың болуы. Осыған орай ойын өтетін бөлмені мұқият безендіру (және әр түрлі оқытудың техникалық құралдырын пайдалану) ерекше жағдай тудырады.

Ойын барысында проблемалық жағдаят шешімін табу керек. Мұнда пікірталас және диалог сияқты тәсілдерді жиі пайдаланған абзал.

Үшінші кезең. Ойын қорытындысын шығару. Мұнда оқушылардың тақырыпты меңгеру деңгейіне, өзіндік шығармашылық ойлауына, сенімнің

Қалыптасуына басты назар аудару керек.

ДЕҢГЕЙ (Уровень; layer, level) - абстракциялы дерексіздік дәреже; иерархиялық құрылым қабаты; осы желімен орындалатын белгілі бір мәселелер кешенін сипаттайтын есептеуіш желі қүрылымының логикалық қабаты,
Мұғалім ойынның нәтижесінде жеткен жетістіктері мен қатар байқалған кемшіліктерді де атап өткен жөн. Сонымен қатар, ойынға баға беріп, марапаттау да оқушыларды іс-әрекетке жұмылдыруға дем береді.

Әдебиеттер



  1. Сериков В.В. образование и личность. Теория и практика интегрирования образовательных систем. М.,1999.

  2. Кулинич Г.С., Николина В.В. Географические игры в обучении и воспитание учащихся. Горький ,1990

  3. Обучающие игры по химии и методика их проведения. М.,1980

  4. Кавтарадзе Д.Н. Обучение и игра . Введение в активные методы обучения. М.,1998

  5. Шакирова С.М. дидактические игры в процессе обучения.// Химия в школе.-2010,№8

13 лек.Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы




  • Сын тұрғысынан ойлауға түсінік

  • Сын тұрғысынан және шығармашылық ойлаудағы өзара байланыс

  • Технология алгоритмдегі үш кезең ( фаза)

  • Технологияның тәсілдері және оларды химияны оқытуда қолдану

  • Рефлексия- технологияның негізгі көзі.

Жаңа педагогикалық технологиялардың ішінде сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясының орны ерекше.

Педагогика (гр. 'παῖς', paіda - бала, гр. 'ἄγω', gogos - жетектеуші) - жеке адамды тәрбиелеп, қалыптастыру үшін белгілі мақсатқа бағытталған жүйелі тәрбие мен білім беру туралы ғылым; тәрбиені, білім беруді және оқытуды зерттейтін теориялық және практикалық ғылымдардың жиыны.
Бұл технологияны жарыққа шығарған американдық педагогтар Дж. Стиль, К.Мередит, Ч. Темпл, С. Уолтер. Олардың пікірінше оқу міндетті түрде белсенді болуы керек. Оқушының әр нәрседен бір мән табуға мүдделі және білуге құмарлығы болса ғана белсенділік пайда болады.

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту деген ұғымды кез- келген жаңа идеяны сол күйінде қабылдау немесе оған түбегейлі сенім арту емес, ол идеялардың негізгі себептерін, жүзеге асыружолдарын және нәтижесін білу, оларды өз мүмкіндігіңе, талдау, ой елегінен өткізу, яғни проблемаға сыни тұрғыдан қарап, өз мақсатыңа пайдалана білу.

Ұғым - объективті нағыздық нәрселерін және олардың қасиеттерін көрсететін абстрактілі ойлау формаларының бірі. Ұғым туралы мәселені талдауды "белгі" ұғымын қарастырудан бастайық.

Технологияның мақсаты- барлық жастағы оқушыларды кез- келген мазмұнғасын тұрғысынан қарауды сабақта және сабақтан тыс уақытта уйрету.

Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз- ой қозғай отырып, оқушылардың өз ойымен өзгелердің ойына сыни қарап, естіген, білгенін талдап, салыстырып, реттеп, сұрыптап, тұжырым жасауға бағыттау, өз бетімен және бірлесіп шығармашылық жасау. Сыни ойлау күрделі үрдіс болғандықтан, оқушыға сыни ойлау ортасын жасау қажет.

Ол ортада оқушы:


  • Ойлауға үйренуге.

  • Өзара пікірлерімен санас біледі.

  • Әр оқушыға сын тұрғысынан ойлауды қабілеті бар екендігіне сенеді.

  • Еркін жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

Жұмыс жүйесі

Практикалық іс-әрекетке Қажет болса көзқарас

бөлу өзгерту
Білім іскерлік дағдыны Ой айтуға үйрету


Сын тҰРҒЫСЫНАН

ОЙЛАУ
қалыптастыру
Басқаларды тыңдау Әдістері
Белсенділік Қарым-қатынас жасауға

үйрету



Сын тұрғысынан ойлау қалыптасқан оқушы:

  • Нақты мақсат қоюға дағдыланады.

  • Өзіне деген сенім артады.

  • Оқу процесіне белсенді қатысады.

  • Жолдастарының пікірін сыйлайды.

  • Өзін толғандыратын, проблемалық сұрақтар қоя біледі.

  • Айтылған жауаптарының құндылығы жоғары болады және алуан түрлі жауап бере алады.

  • Сараптауға, бағалауға дағдыланады.

  • Пәнге деген қызығушылығы артады.

Сыни ойлау бұл:

  • қызығушылықты көрсету

  • зерттеу әдістерін қолдану

  • өз алдыңа сұрақ қою

  • сол сұрақтың жауабын іздеуді жоспарлау

  • деректердің себебі мен салдарын ашу

  • көпшілік қабылдаған ақиқатқа күмәнмен қарау

  • өзіндік көзқарасыңды логикалық пікірлерімен дәлелдеу арқылы сақтап қалу

  • қарсыластың дәлелдері мен логикалық мәніне көңіл аудару.
    Логика (гр. λογική - «талдауға құрылған», λόγος - «сөз», «сөйлем», «ойлау», «ақыл») - ойлау, оның формалары мен заңдылықтары туралы ғылым. Логика дәлелдеу мен теріске шығарудың белгілі бір әдіс-тәсілдері қаралатын ғылым теориялар жиынтығын құрайды.

Сыни ойлау туралы Ресейде П.Ф. Каптерев (1849-1922) «... бала мұндай ойды тудыру арқылы, өздігінен жаңа білімді қабылдап, игере алады. Ойлаудың реттілігі мен мақсаттылығы, өзге және өзіндік ойларға, теориялық болжамдарға, бақылаушылық, өзіндік жұмысқа дайын болуға сыни қарым – қатынас қалыптастыру» деген.

СТО мен дамыта оқытудың 1) мақсаттары 2) міндеттері, 3) әдістері, 4) алынатын нәтижелері бойынша жақын екендігін байқауға болады.

Сын тұрғысынан оқыту- жеке тұлғаға әсер етеді:



  • танымдық үрдістеріне

  • еріктік үрдістеріне

  • сезімдеріне.

Екінші кезеңде оларды талдап, топтастыру қажет. Маңыздылығы бойынша топтастыпу нәтижесі;

І Әдістердің түрлілігі

ІІ Белсенді практикалық іс – әрекетте болу

ІІІ Басқалармен қарым- қатынас жасай білу, басқаларды тыңдай білу.

ІҮ Қажет болса өз көзқарасыңды өзгерту

Ү Топтық тұжырымға келе білу.

ҮІ Топ алдында шығып, өз тұжырымыңды айта білу.
Сын тұрғысынан ойлау 4 бөліктен тұрады:

Біріншіден, сын тұрғысынан ойлау өзіндік және жеке ойлау болып табылады. Ал сабақ сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне негізделетін болса, әркім өз ойлары мен пікірлерін және бағалаулаларын басқалардан тәуелсіз құратын болады.

Екіншіден, сын тұрғысынан оқыту жаттанды қағидаларды дәлелдеп айта беру емес, керісінше терең ойлау арқылы ескіге жаңаша көзқарас қалыптастыру, тың идеялар ойлап табуы мүмкін.

Үшіншіден, сын тұрғысынан ойлау сұрақтар қойып, шешімін табуды қажет ететін мәселені анықтаудан басталады.

Төртіншіден, сыни тұрғыдан ойлау көңілге қонымды дәлелге ұмтылады. Саналы дәлелдер арқылы жаңалық ашуға бейім келеді.
Ойлау түрлері, оны химия пәнін оқып- үйренуде қалыптастыру және дамыту

Ойлау дегеніміз- әлеуметтік жағдаймен ұштасқан, тілмен тығыз байланысты психикалық процесс, сол арқылы болмыстың, дүниедегі нәрселердің жалпы және жанама бейнеленуі.

Психика (гр. psychikos - ішкі сезім, көңіл-күй) жинақтайтын рухани бірлестігі. Психика биологиялық эволюцияның жемісі және жалғасы. Психика сыртқы құбылыстар мен заттардың көрінісін белсенді және озық түрде бейнелейді.

Ойлауды дамыту- оның мазмұны мен формасын өзгерту болып табылады. Психологияда ойлау түрлерін жіктеудің бірнеше бағыты шешімін табуда:


  • практикалық іс- әрекеттілік

  • көрнекілікті- бейнелі

  • сөзді- логикалы

Ойлау әрекеті барысында химия пәнін оқып уйрену үшін оқушы ерекше ойлау қызметтерін орындайды.Бұлардың негізгілері: анализ, синтез, салыстыру, абстракциялау, нақтылау, жалпылау.

1.Анализ- ой арқылы түрлі заттарды, құбылыстарды жеке белгілері мен қасиеттері арқылы бөліктерге бөлу.

Мән және құбылыс - дүниедегі объектілер мен процестердің қажетті жақтарын, танымның сатыларын бейнелейтін философиялық категориялар.

Анализ жүргізу үшін:


  • ойменбүтінді жіктеу

  • нысанның мәнді жақтарын анықтау

  • әр бөлікті зерттеу

  • нысан бөліктерін біртұтас етіп біріктіру керек.

2. Синтез- ой арқылы заттың немесе құбылыстың құраушы бөліктерін біріктіру. Синтез операциясы анализ тәсілдеріне қарама- қарсы. Синтезге мынадай іс- әрекет қажет:

  • белгілі білімдер мен ортаның арасындағы сәйкес жаңа проблеманы табу

  • негізгі заңдарды жаңа проблемаға көшіру

  • жаға проблема бойынша қорытындыны қалыптастыру.

3. Абстракциялау- оқып үйренетін заттар мен құбылыстарды қосымша, мәні аз белгісінен ойша ажырытамыз.

Абстракциялау үшін:



  • заттармен олардың арасындағы қатынастардың белгілерінің бірнеше қасиеттерін ойша ажырату

  • олардың қандай да бір елеулі қасиеттері мен қатынастарын белгілеу

  • танылуға қажет нәрсенің басқа қасиеттерін бөліп тастау

  • нысанның бөліп алынған негізгі бөлігін оқшау қарастырып, ойлаудың дербес элементіне айналдыру қажет.

4. Салыстыру- бұл әр түрлі заттар мен құбылыстардың бөліктері арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды білуге бағытталған ой операциясы.

5. Нақтылау- абстракциялық ұғымды соған сәйкес келетін жеке ұғымдармен түсіндіру, жеке заттар мен нәрселер туралы операциясы. Нақтылау кезеңдері;



  • қарастыратын заттардың қасиеттерін және белгілерін бөлу

  • бөліп алған заттарды жаңа қасиеттерімен толықтыру

  • бөліп алған заттарды бұрынғы және жаңа қасиеттерімен қарастыру.

6. Жалпылау- заттар мен құбылыстардың ортақ қасиеттерін оймен біріктіру.Жалпылау кезеңдері:

  • жалпылауға қатысатын нысандардың бір- бірінен айырмашылықтарын табу

  • нысандардың ұқса белгілерін жинақтау

  • елеулі белгілерін табу

  • нысандардың маңызды жалпы белгілерін табу

  • қорытынды жасау.

  1   2   3

  • Ойын арқылы оқыту технологиясы Жоспар: Ойын арқылы оқыту технологиясының мақсаттары
  • Ойын іс-әрекетінің негізгі принциптері
  • Ойын арқылы оқыту технологиясының концептуалды негіздері.
  • Ойын технологиясын жіктеу.
  • Ойын технологиясын ұйымдастыру
  • Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
  • Жұмыс жүйесі
  • Сын тұрғысынан ойлау қалыптасқан оқушы
  • Сын тұрғысынан ойлау 4 бөліктен тұрады
  • Ойлау түрлері, оны химия пәнін оқып- үйренуде қалыптастыру және дамыту
  • Анализ
  • Салыстыру

  • жүктеу 336.21 Kb.